ГоловнаФорумОбговорення скаргGransino1 не виплачує

Gransino1 не виплачує

3 міс. тому від ffiscool
|
2 431 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
3 міс. тому

у когось ще були проблеми з цим казино? Вони кажуть, що не можуть виплатити мій виграш, оскільки мій банк відхилив його. Я знаю, що це брехня... вони не відповідають на мої електронні листи.


Мені просто було цікаво, чи хтось ще мав це і знайшов спосіб отримати виплату.

Автоматичний переклад.
ffiscool
3 міс. тому

Не могли б ви опублікувати URL-адресу цього казино, щоб ми могли бути впевнені, яке це? Я вважаю, що ми ще не маємо його в нашій базі даних, і я хотів би передати його нашій групі даних, щоб підготувати повний огляд.

Крім того, будь ласка, спробуйте описати проблему докладніше. Таким чином: чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено? Що саме ви маєте на увазі, коли говорите, що ваш банк відхилив платіж? Що на це сказав ваш банк?



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

звичайно. Зараз мені за будь-що платять менше 10 фунтів стерлінгів. Мені байдуже. Просто радий, що все впорядковано


https://gransino1.com/en/


Я був повністю перевірений. Коли я виграв гроші, я пішов їх зняти. В електронному листі, який я отримав, сказано, що він обробляється. Жодного разу я не отримав нічого, що вказувало б на проблему. Варіантів способів виведення було кілька. Я пішов з Mastercard, як я зробив депозит


Потім я побачив, що сума, яку я зняв, повернулася на баланс мого казино. Зрештою я спробував 3 або 4 рази. Я продовжував грати лише тому, що не знав, що гроші, які я знімав, на той момент не працювали. В онлайн-чаті людина сказала, що мій банк не прийняв їхній депозит мого виграшу. Я знав, що це не так, але все одно зв’язався зі своїм банком. Ніхто не намагався внести кошти на мій банківський рахунок. Потім я надіслав електронний лист до служби підтримки в казино, але відповіді не було. Я повернувся до онлайн-чату - на цьому етапі я виграв більше. Цього разу в онлайн-чаті було сказано, що спробуйте інший спосіб зняття. На щастя, я зміг скористатися банківським переказом зі своїм номером IBAN. Це було так легко вирішити, якби це було сказано на початку або якби команда підтримки потурбувалася відповісти мені. Я ніколи більше не буду ними користуватися

Змінено Romi 3 міс. тому
Причина: Зробив посилання пасивним.
Автоматичний переклад.
ffiscool
3 міс. тому

На жаль, після того, як я не прочитав усі погані відгуки в Інтернеті, я зараз переживаю точно таку саму ситуацію, як і ви. Вніс 30 фунтів стерлінгів і отримав бонус у розмірі 30 фунтів стерлінгів. Коротше кажучи, мені вдалося перетворити 60 фунтів стерлінгів на 1600 фунтів стерлінгів, що перевищувало ліміт ставок, необхідний для зняття грошей. Як і ви, я намагався зняти гроші, і мені повідомили, що я можу запитувати лише 500 фунтів стерлінгів за раз. Після того, як цей запит було відхилено (мабуть, моїм банком, хоча мій банк сказав, що нічого не знає про запит), я звернувся туди-сюди з марний чат і електронний лист, який не відповідає вам. Я щойно прочитав ваш коментар і подав запит на зняття коштів за допомогою свого номера IBAN, тож, схрестивши пальці, я можу це відсортувати. Чесно кажучи, я ніколи раніше не стикався з цією компанією, вони найгірші з можливих.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ой, добре, ваш виграш. Я ніколи не ставив на те, що мене одного разу спіймали. Але мій IBAN працював так🤞

Автоматичний переклад.
ffiscool
3 міс. тому

Скільки часу вам знадобилося, щоб отримати гроші після того, як ви зробили це через IBAN? Оскільки я вигравав, я мав знати, що з веб-сайтом щось не так 🤣

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Близько 30 хв

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

звичайно. Зараз мені за будь-що платять менше 10 фунтів стерлінгів. Мені байдуже. Просто радий, що все впорядковано


https://gransino1.com/en/


Я був повністю перевірений. Коли я виграв гроші, я пішов їх зняти. В електронному листі, який я отримав, сказано, що він обробляється. Жодного разу я не отримав нічого, що вказувало б на проблему. Варіантів способів виведення було кілька. Я пішов з Mastercard, як я зробив депозит


Потім я побачив, що сума, яку я зняв, повернулася на баланс мого казино. Зрештою я спробував 3 або 4 рази. Я продовжував грати лише тому, що не знав, що гроші, які я знімав, на той момент не працювали. В онлайн-чаті людина сказала, що мій банк не прийняв їхній депозит мого виграшу. Я знав, що це не так, але все одно зв’язався зі своїм банком. Ніхто не намагався внести кошти на мій банківський рахунок. Потім я надіслав електронний лист до служби підтримки в казино, але відповіді не було. Я повернувся до онлайн-чату - на цьому етапі я виграв більше. Цього разу в онлайн-чаті було сказано, що спробуйте інший спосіб зняття. На щастя, я зміг скористатися банківським переказом зі своїм номером IBAN. Це було так легко вирішити, якби це було сказано на початку або якби команда підтримки потурбувалася відповісти мені. Я ніколи більше не буду ними користуватися

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Добре тоді. Чудово, що ви розібралися і отримали свій виграш. Будь ласка, також повідомте Ніка у своїй скарзі , щоб справу можна було закрити зараз.

Я також повідомлю нашу команду обробки даних про це казино, щоб вони могли незабаром підготувати його повний огляд.

Ви збираєтеся продовжувати там зараз? як ти думаєш


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

На жаль, після того, як я не прочитав усі погані відгуки в Інтернеті, я зараз переживаю точно таку саму ситуацію, як і ви. Вніс 30 фунтів стерлінгів і отримав бонус у розмірі 30 фунтів стерлінгів. Коротше кажучи, мені вдалося перетворити 60 фунтів стерлінгів на 1600 фунтів стерлінгів, що перевищувало ліміт ставок, необхідний для зняття грошей. Як і ви, я намагався зняти гроші, і мені повідомили, що я можу запитувати лише 500 фунтів стерлінгів за раз. Після того, як цей запит було відхилено (мабуть, моїм банком, хоча мій банк сказав, що нічого не знає про запит), я звернувся туди-сюди з марний чат і електронний лист, який не відповідає вам. Я щойно прочитав ваш коментар і подав запит на зняття коштів за допомогою свого номера IBAN, тож, схрестивши пальці, я можу це відсортувати. Чесно кажучи, я ніколи раніше не стикався з цією компанією, вони найгірші з можливих.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Не могли б ви повідомити нам, будь ласка, як справи з вашим вилученням? Сподіваюся, незабаром все налагодиться, і ви отримаєте свій виграш. Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Все зроблено, і я маю їх, дякую

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Зроблю, дякую


це спокусливо, оскільки тепер я знаю, як зняти, я можу. Але незалежно від того, чи вони намагалися допомогти, чи це завжди буде добре, я не ризикуватиму.

Автоматичний переклад.
ffiscool
3 міс. тому

Зрозумійте. Залишайтеся в безпеці.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я грав, поки не запитав про законність казино у Великобританії. Один співробітник написав мені, що це казино є незаконним у Великобританії, а потім заблокував мій обліковий запис. 3x50£ і 40£ були зняті з мого банківського рахунку, і рахунок казино покажи мені (відхилено) . Я прошу повернути всі мої депозити, які я зробив. Якщо це незаконно, ви не повинні дозволяти мені створювати обліковий запис і робити депозити. Додам, що я читав усі умови і не було жодної інформації про законність у Великобританії

Автоматичний переклад.
grzegorz91wisniewski
2 міс. тому

привіт

Мушу визнати, що це досить дивна відповідь казино.

Відверто кажучи, я трохи розгубився, коли мова йде про вищезгадані транзакції. Чи означає це, що казино відхилило ваші попередні запити на зняття коштів, чи банк відхилив ці операції?

Ви все ще підтримуєте зв’язок із казино? Можливо, це може бути корисним. У всякому разі, дайте відповідь мені, будь ласка, щоб ми щось придумали.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я постійно пишу електронні листи й описую ситуацію, але досі не отримав жодної відповіді. Додам, що я не був перевіреним гравцем, я вважаю, що казино не повинно приймати мої депозити

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я зробив 3 депозити по 50 фунтів стерлінгів і один по 40 фунтів стерлінгів. Гроші були зняті з мого банківського рахунку, але я не бачив їх у казино. Чому, на вашу думку, відповідь казино дивна?

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я грав у гру, і мені спало на думку запитати у служби підтримки, чи законне казино у Великобританії. Я отримав відповідь "це казино не є легальним у Великобританії", а потім він негайно заблокував мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я постійно пишу електронні листи й описую ситуацію, але досі не отримав жодної відповіді. Додам, що я не був перевіреним гравцем, я вважаю, що казино не повинно приймати мої депозити

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

О, я бачу. дякую

Ну, ми в Casino Guru не займаємося законністю; Подібні ситуації можуть бути з нашої точки зору, яка визначена в Кодексі чесних азартних ігор 👈, розглядатися подібно до ситуацій у «країнах з обмеженнями».

Ми вважаємо, що зусилля повинні бути докладені з обох сторін. Чи є, наприклад, Великобританія в реєстраційній формі? Відповідно до нашої системи це казино не допускає гравців з вашої країни. Але, здається, ви все одно змогли зареєструватися. Якби казино мало намір дозволити вам зареєструватися, а потім конфіскувати ваш виграш через те, що ви прибули з обмеженої країни, це було б чистим шахрайством.

Якщо вони віддають перевагу дозволу вам грати без будь-яких обмежень незалежно від того, звідки ви прийшли, ми не бачимо в цьому нічого поганого, якщо до вас ставляться справедливо.

Як бачите, відсутність британської ліцензії не є найактуальнішою проблемою, але я вважаю, що ви знаєте, що грати слід лише в казино з належною ліцензією. Це різниця між нашим чесним підходом і юридичними моментами.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зробив 3 депозити по 50 фунтів стерлінгів і один по 40 фунтів стерлінгів. Гроші були зняті з мого банківського рахунку, але я не бачив їх у казино. Чому, на вашу думку, відповідь казино дивна?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи означає це, що ці кошти також повернуто на ваш банківський рахунок? Я хочу бути впевненим, що тобі не було завдано шкоди.

Відповідь здається дивною, тому що, як я вже згадував раніше, казино без відповідних ліцензій зазвичай дуже добре знають, що їм не слід приймати гравців з обмежених країн або гравців з жорстко регульованих ринків (Велика Британія, Німеччина, Австралія, Греція та багато інших). Але чесно кажучи, я ніколи не чув, щоб казино навмисно підтверджувало, що є незаконним лише тому, що гравець запитав їх.

Це досить екстраординарно.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я грав у гру, і мені спало на думку запитати у служби підтримки, чи законне казино у Великобританії. Я отримав відповідь "це казино не є легальним у Великобританії", а потім він негайно заблокував мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Можливо, їхня система погано налаштована, і завдяки вам вони дізналися, що гравці з Великобританії змогли зареєструватися. Хоча це лише припущення, можливо, за дозволом гравців з вашої країни взагалі не стояло «поганих намірів». Можливо, ви застали їх зненацька. Ну, важко здогадатися.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого