ФорумОбговорення скаргГра вилітає з виграшами в 20 000 разів

Гра вилітає з виграшами в 20 000 разів (Сторінка 3)

6 міс. тому від Arttu111
|
6779 переглядів 65 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
5 міс. тому

Добре, вони дали мені 50 євро і просто сказали, що вибачилися за весь час, який це зайняло, і все. Я навіть не відповів їм після цього.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ви прийняли гроші, якщо можна запитати? Чи могли б ви також повідомити Крістіні про цю пропозицію від казино у своїй скарзі? Ви можете скористатися цим посиланням, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

У мене немає на це слів. Це не може бути правдою? Важко повірити, що це рішення провайдера. Я сподіваюся, що вони зможуть щось з цим зробити. Якщо те саме трапиться зі мною, я приєднаюся. Я все ще чекаю.

Автоматичний переклад.
altenhofeugen15
5 міс. тому

Вибачте, але я не розумію сенсу вашого допису. Я загубився. Не могли б ви пояснити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

вибач Помилка перекладу. Я не можу зрозуміти рішення. Ось що я хотів сказати. 50 євро????


Автоматичний переклад.
altenhofeugen15
5 міс. тому

О, добре. Дякую за роз’яснення. Так, нам потрібно почекати і подивитися, як наша група розгляду скарг впорається з цією справою.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Так, я сказав це у своєму першому повідомленні.

Але вони щойно додали 50 євро на мій рахунок, тому насправді не було іншого вибору, як прийняти це.

Чи варто скаржитися, що це занадто мала сума, тому що ~30 000 євро досить швидко перетворилися на 50 євро..

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ха-ха-ха. Мені повернули свою ставку в 1 євро. Неможливо!!!!! Я побачив, що я вже виграв чимало. Бонусна гра зупинилася на півдорозі. Я також спробую вжити судових заходів проти цього.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони сказали, що гра вийшла з ладу через проблему з пам'яттю.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я пристрасний гравець. Якщо я програю, то так воно і є. Але це нечувано. Я бачив, що гра вже щось виграла. І мені повернули 1 євро. Невже вони такі бідні?

Буквально вчора я отримав 200 євро для гри в іншому казино, і в них є 1 євро? Не знаю, мені сміятися чи плакати?

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
altenhofeugen15
5 міс. тому

Те саме вони сказали мені, тож це може бути правдою, але все ж вони повинні повернути щось краще, тому що ми витратили на це свій час.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я сказав це у своєму першому повідомленні.

Але вони щойно додали 50 євро на мій рахунок, тому насправді не було іншого вибору, як прийняти це.

Чи варто скаржитися, що це занадто мала сума, тому що ~30 000 євро досить швидко перетворилися на 50 євро..

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вибачте, я не можу допомогти вам із вашим запитанням. Будь ласка, повідомте нашу групу зі скарг про ситуацію, щоб вони могли вирішити вашу справу.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я пристрасний гравець. Якщо я програю, то так воно і є. Але це нечувано. Я бачив, що гра вже щось виграла. І мені повернули 1 євро. Невже вони такі бідні?

Буквально вчора я отримав 200 євро для гри в іншому казино, і в них є 1 євро? Не знаю, мені сміятися чи плакати?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чи могли б ви докладніше описати проблему, яка виникла у цьому казино? Мені важко це зрозуміти з ваших дописів.🤷‍♀️ Ми обов’язково спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не можу отримати доступ до своєї історії гри. Пише технічна помилка. Я спробував усе, навіть живий чат не допоміг. Це справді дивно.

Автоматичний переклад.
altenhofeugen15
5 міс. тому

Спробуйте попросити службу підтримки надіслати вам історію гри електронною поштою. Можливо, це можливо.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Казино не хоче надсилати мені дані електронною поштою, незважаючи на запит

.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я знайшов контактну особу ліцензіара служби підтримки Мальти й незабаром напишу вам.

Автоматичний переклад.
altenhofeugen15
5 міс. тому

В порядку. Будемо чекати на оновлення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, шановний гуру казино!

Нещодавно я написав пост про історію на Trustpilot. Там написано, що вони нічого не роблять. Хіба це не правда? У мене є скріншоти, де добре видно, що я вже отримав прибуток. І мені повернули 1 євро, і мені довелося поставити це євро 40 разів. Коли я грав на реальні гроші. Скажіть, будь ласка, що ви зробили? «Провайдер винен, і ми нічого не можемо зробити». Для мене це означає нічого не робити. дякую!

Тепер вони хочуть заблокувати мій пост на Trustpilot.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
altenhofeugen15
4 тиж. тому

Пам'ятаю цей ваш випадок. Ви пробували написати провайдеру гри? Я бачив, що провина була на їхньому боці, і тому казино, ймовірно, мало змогло з цим зробити. Безумовно, було б корисно попросити провайдера прокоментувати це та дізнатися більше про всю справу.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

дякую за відповідь

Казино є гарантом. Усе в онлайн-казино залежить від провайдера. За які гарантії відповідає казино? Депозити та зняття? Дуже швидко замітали під килим. Провайдер недоступний. Я також звернувся зі скаргою до ліцензіара. Безрезультатно. Будь ласка, допоможіть мені. Я також повідомлю про це. дякую!


Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого