Ви прийняли гроші, якщо можна запитати? Чи могли б ви також повідомити Крістіні про цю пропозицію від казино у своїй скарзі? Ви можете скористатися цим посиланням, якщо хочете.
Have you accepted the money, if I may ask? Could you inform Kristina about this offer from the casino in your complaint as well? You can use this link if you wish.
У мене немає на це слів. Це не може бути правдою? Важко повірити, що це рішення провайдера. Я сподіваюся, що вони зможуть щось з цим зробити. Якщо те саме трапиться зі мною, я приєднаюся. Я все ще чекаю.
I have no words for this. This can't be true? It's hard to believe that this is the provider's decision. I hope they can do something about it. If the same thing happens to me, I'll join in. I'm still waiting.
Ich habe keine Worte für sowas. Das kann doch nicht wahr sein? Schwer zu glauben, dass das die Entscheidung von Provider ist. Ich hoffe man kann da irgendwie dagegen vorgehen. Wenn bei mir das Gleiche ist, dann stoß ich mich dazu. Ich warte immer noch.
Вибачте, але я не розумію сенсу вашого допису. Я загубився. Не могли б ви пояснити, будь ласка?
Sorry, but I do not understand the meaning of your post. I got lost. Could you explain, please?
вибач Помилка перекладу. Я не можу зрозуміти рішення. Ось що я хотів сказати. 50 євро????
Sorry. Translation error. I can't understand the decision. That's what I wanted to say. 50 euros????
Sorry. Übersetzungsfehler. Ich kann die Entscheidung nicht verstehen. Das wollte ich sagen. 50 Euro????
О, добре. Дякую за роз’яснення. Так, нам потрібно почекати і подивитися, як наша група розгляду скарг впорається з цією справою.
Oh, ok. Thank you for clarifying that. Yeah, we need to wait and see how our complaint team will go with this case.
Так, я сказав це у своєму першому повідомленні.
Але вони щойно додали 50 євро на мій рахунок, тому насправді не було іншого вибору, як прийняти це.
Чи варто скаржитися, що це занадто мала сума, тому що ~30 000 євро досить швидко перетворилися на 50 євро..
Yea I said it in my first message.
But they just added the 50€ to my account so didnt really have any other choice other accept that.
Should I complain that is too low amount because ~30 000€ turned to 50€ pretty fast..
Ха-ха-ха. Мені повернули свою ставку в 1 євро. Неможливо!!!!! Я побачив, що я вже виграв чимало. Бонусна гра зупинилася на півдорозі. Я також спробую вжити судових заходів проти цього.
Ha ha ha. I got my 1 euro stake back. Impossible!!!!! What I saw was that I had already won quite a bit. The bonus game stopped halfway through. I will also try to take legal action against this.
Ha ha ha. Ich habe mein Einsatz von 1 Euro zurück gakriegt. Unmöglich!!!!! Was ich gesehen habe das ich schon etliches gewonnen habe. Das bonusspiel ist mittendrin abgebrochen. Ich werde auch versuchen Rechtlich dagegen vorzugehen.
Я пристрасний гравець. Якщо я програю, то так воно і є. Але це нечувано. Я бачив, що гра вже щось виграла. І мені повернули 1 євро. Невже вони такі бідні?
Буквально вчора я отримав 200 євро для гри в іншому казино, і в них є 1 євро? Не знаю, мені сміятися чи плакати?
I'm a passionate player. If I lose, that's just how it is. But this is unheard of. I saw that the game had already won something. And I got 1 euro back. Are they really that poor?
Just yesterday I got 200 euros to play with from another casino and there's 1 euro in it? I don't know, should I laugh or cry?
Ich bin ein leidenschaftlicher Spieler. Wenn ich verliere ist das halt so. Aber das ist unerhört. Dabei habe ich gesehen, dass das Spiel schon was gewonnen hat. Und ich kriege 1 Euro Einsatz zurück. Sind die wirklich so arm?
Ich habe gerade gestern einfach so 200 Euro zum spielen gekriegt von anderen Casino und da ist 1 Euro drin? Ich weiß nicht muss ich lachen oder weinen?
Те саме вони сказали мені, тож це може бути правдою, але все ж вони повинні повернути щось краще, тому що ми витратили на це свій час.
Same thing they said to me so it might be real thing, but still they should give something better back, because we used our time to that.
Так, я сказав це у своєму першому повідомленні.
Але вони щойно додали 50 євро на мій рахунок, тому насправді не було іншого вибору, як прийняти це.
Чи варто скаржитися, що це занадто мала сума, тому що ~30 000 євро досить швидко перетворилися на 50 євро..
Yea I said it in my first message.
But they just added the 50€ to my account so didnt really have any other choice other accept that.
Should I complain that is too low amount because ~30 000€ turned to 50€ pretty fast..
Вибачте, я не можу допомогти вам із вашим запитанням. Будь ласка, повідомте нашу групу зі скарг про ситуацію, щоб вони могли вирішити вашу справу.
Sorry I can not help you with your question. Please inform our complaint team about the situation so they can solve your case.
Я пристрасний гравець. Якщо я програю, то так воно і є. Але це нечувано. Я бачив, що гра вже щось виграла. І мені повернули 1 євро. Невже вони такі бідні?
Буквально вчора я отримав 200 євро для гри в іншому казино, і в них є 1 євро? Не знаю, мені сміятися чи плакати?
I'm a passionate player. If I lose, that's just how it is. But this is unheard of. I saw that the game had already won something. And I got 1 euro back. Are they really that poor?
Just yesterday I got 200 euros to play with from another casino and there's 1 euro in it? I don't know, should I laugh or cry?
Ich bin ein leidenschaftlicher Spieler. Wenn ich verliere ist das halt so. Aber das ist unerhört. Dabei habe ich gesehen, dass das Spiel schon was gewonnen hat. Und ich kriege 1 Euro Einsatz zurück. Sind die wirklich so arm?
Ich habe gerade gestern einfach so 200 Euro zum spielen gekriegt von anderen Casino und da ist 1 Euro drin? Ich weiß nicht muss ich lachen oder weinen?
Чи могли б ви докладніше описати проблему, яка виникла у цьому казино? Мені важко це зрозуміти з ваших дописів.🤷♀️ Ми обов’язково спробуємо вам допомогти.
Could you please describe the issue you have at this casino with more details? I find it hard to understand it from your posts.🤷♀️ We will surely try to help you out.
Я не можу отримати доступ до своєї історії гри. Пише технічна помилка. Я спробував усе, навіть живий чат не допоміг. Це справді дивно.
I can't access my game history. It says technical error. I've tried everything, even live chat didn't help. It's really weird.
Ich komme nicht an meine Gamehistory ran. Technischer Fehler steht da. Ich habe alles versucht auch Live-Chat hat nicht geholfen. Ganz komisch.
Спробуйте попросити службу підтримки надіслати вам історію гри електронною поштою. Можливо, це можливо.
Try to ask the support to send you the game history by email. Perhaps that could be possible.
Я знайшов контактну особу ліцензіара служби підтримки Мальти й незабаром напишу вам.
I have found a contact for Support Malta Licensor and will write to you shortly.
Ich habe ein Kontakt zu Support Malta Lizenzgeber gefunden und werde auch demnächst auch an Sie schreiben.
Привіт, шановний гуру казино!
Нещодавно я написав пост про історію на Trustpilot. Там написано, що вони нічого не роблять. Хіба це не правда? У мене є скріншоти, де добре видно, що я вже отримав прибуток. І мені повернули 1 євро, і мені довелося поставити це євро 40 разів. Коли я грав на реальні гроші. Скажіть, будь ласка, що ви зробили? «Провайдер винен, і ми нічого не можемо зробити». Для мене це означає нічого не робити. дякую!
Тепер вони хочуть заблокувати мій пост на Trustpilot.
Hello dear Casino Guru!
I recently made a post about the story on Trustpilot. It says that they are not doing anything. Isn't that true? I have screenshots where you can clearly see that I have already made a profit. And I get 1 euro refunded and I had to bet that euro 40 times. When I played with real money. Please tell me what you did? "The provider is to blame and we can't do anything." For me that means do nothing. Thank you!
Now they want to block my post on Trustpilot.
Hallo lieber Casino Guru!
Ich habe vor kurzem ein Beitrag zu der Geschichte bei Trustpilot gemacht. Dort steht, dass sie nix unternehmen. Ist das nicht wahr? Ich habe Screenshots, da wo eindeutig zu sehen, das ich schon Gewinnen erzielt habe. Und ich kriege 1 Euro Erstattung und das Euro musste ich 40 mal setzen. Da wo ich mit real Geld gespielt habe. Sagen sie bitte, was sie unternommen haben? "Provider ist schuld und wir können nix machen". Das ist für mich, nix unternehmen. Danke!
Jetzt wollen sie noch mein Beitrag bei Trustpilot sperren.
Пам'ятаю цей ваш випадок. Ви пробували написати провайдеру гри? Я бачив, що провина була на їхньому боці, і тому казино, ймовірно, мало змогло з цим зробити. Безумовно, було б корисно попросити провайдера прокоментувати це та дізнатися більше про всю справу.
I remember this case of yours. Did you try to write to the game provider? I saw that the fault was on their side and that's why the casino was probably not able to do much about it. It would certainly be useful to have the provider comment on this and know more of the whole case.
дякую за відповідь
Казино є гарантом. Усе в онлайн-казино залежить від провайдера. За які гарантії відповідає казино? Депозити та зняття? Дуже швидко замітали під килим. Провайдер недоступний. Я також звернувся зі скаргою до ліцензіара. Безрезультатно. Будь ласка, допоможіть мені. Я також повідомлю про це. дякую!
Thanks for the reply.
The casino is the guarantor. Everything in an online casino has to do with the provider. What guarantee is the casino responsible for? Deposits and withdrawals? They swept it under the carpet very quickly. The provider is not reachable. I also made a complaint to the licensor. To no avail. Please help me. I will report this as well. Thank you!
Danke für die Antwort.
Casino ist Garantie geber. Alles in einem online Casino, hat es mit Provider zu tun. Für welche Garantie ist den Casino zuständig? Einzahlung und Auszahlung? Sie haben es sehr schnell unter den Tisch geschoben. Der Provider ist nicht erreichbar. Habe auch Beschwerde bei Lizenzgeber gemacht. Ohne Erfolg. Bitte helfen Sie mir. Ich werde das auch so berichten. Danke!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.