Що ж, я отримав своє перше «виправлення» за 3 дні, тож я б сказав, що це мінімум, і десь я читав, що може зайняти до 90 днів, але я не впевнений, чи це була надійна інформація.
Але, чесно кажучи, я навіть не можу дати вам цю відповідь, тому що я теж не знаю🤷♂️
Well I got my first "fix" in 3 days so I would say that is the minium and somewhere I read that can take up to 90 days, but I am not sure if it was reliable information.
But to be honest I cant even tell you that answer because I dont know either🤷♂️
Оновити…
Казино зв’язалося зі мною та повідомило, що постачальник сказав, що гра затримується, і я намагався маніпулювати цією грою, оновлюючи гру кілька разів…
А потім вони пов’язали кілька зображень, і там був вогонь у лунці 2, а також інша ставка та час на годиннику…
Це так дивно.
Update…
Casino contacted me and said that provider said that game was lagging and I tried to manipulate that game by refreshing the game multilple times…
And then they linked some pictures and there was fire in the hole 2 and different bet and clock time…
That is so strange.
Привіт! Що ви маєте на увазі під оновленням? Я кілька разів виходив і входив знову. Я теж цього очікую? Несправедливо!!! Ви граєте годинами, вкладаєте гроші, досягаєте бонусної гри, а потім відбувається щось подібне.
Hello! What do you mean by updating? I've logged out and logged back in several times. Is that what I'm expecting too? Unfair!!! You play for hours, invest money, reach the bonus game and then something like this happens.
Hallo! Was soll das heißen aktualisieren? Ich habe auch mehrmals ausgeloggt und wieder eingeloggt. Erwartet mich das auch? Ungerecht!!! Man spielt Stundenlang, investiert Geld, erreicht das Bonusspiel und dann sowas.
Привіт! Що ви маєте на увазі під оновленням? Я кілька разів виходив і входив знову. Я теж цього очікую? Несправедливо!!! Ви граєте годинами, вкладаєте гроші, досягаєте бонусної гри, а потім відбувається щось подібне.
Hello! What do you mean by updating? I've logged out and logged back in several times. Is that what I'm expecting too? Unfair!!! You play for hours, invest money, reach the bonus game and then something like this happens.
Hallo! Was soll das heißen aktualisieren? Ich habe auch mehrmals ausgeloggt und wieder eingeloggt. Erwartet mich das auch? Ungerecht!!! Man spielt Stundenlang, investiert Geld, erreicht das Bonusspiel und dann sowas.
Привіт! Так, це так несправедливо… Але в цьому є щось сумне, тому що вони пов’язали файли з іншою грою, ставкою та часом…
Я знову звернувся до казино…
Будемо сподіватися на найкраще, і ви отримаєте відповідь занадто швидко
Hello! Yeah that is so unfair… But there is something shady about this because they linked the files with different game, bet and time…
I contacted casino again…
Lets hope for our best and that you will get a respond too soon
Тут потрібна будь-яка допомога та підозрілий текст!
Попереднє зображення, яке я отримав після того, як надіслав їм повідомлення про неправильну гру тощо.
Вони сказали, що вони відправляють неправильні файли і те зображення.
Any help and suspicous text here is needed!
Previous image I got after I send them that there was wrong game etc.
They said that they send wrong files and that picture.
Так, але я хотів би знати, які варіанти мене чекають? Ви не можете повторити гру, чи не так? Отже, як мені отримають гроші? Казино каже, що я не зазнаю жодних втрат.
Yes, but I would like to know what options await me? You can't repeat the game, can you? So how will I be paid out? The casino says that I won't suffer any losses.
Ja, aber mich würde es interessieren welche Möglichkeiten mich erwarten? Man kann doch nicht das Spiel wiederholen? Wie werde ich also ausgezahlt? Es wird gesagt bei Casino das ich kein Verlust erleide.
Ви повинні звернутися з цим питанням до служби підтримки казино; Я впевнений, що вони зможуть дати вам відповіді. Повідомте нам точно, як буде вирішуватися питання.
You should ask the support of the casino this kind of question; I am sure they will be able to give you answers. Let us know, for sure, how the issue will be solved.
Тут потрібна будь-яка допомога та підозрілий текст!
Попереднє зображення, яке я отримав після того, як надіслав їм повідомлення про неправильну гру тощо.
Вони сказали, що вони відправляють неправильні файли і те зображення.
Any help and suspicous text here is needed!
Previous image I got after I send them that there was wrong game etc.
They said that they send wrong files and that picture.
Прочитавши всі ваші публікації, я рекомендував би вам спробувати зв’язатися з нашою групою розгляду скарг. Вони подивляться на це і спробують допомогти. Надішліть скаргу за цим посиланням . Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.
After reading all your posts, I would recommend you try and contact our complaint team. They will have a look at it and try to help out. Please submit a complaint by following this link. Let us know, please, if you need any assistance.
Прочитавши всі ваші публікації, я рекомендував би вам спробувати зв’язатися з нашою групою розгляду скарг. Вони подивляться на це і спробують допомогти. Надішліть скаргу за цим посиланням . Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.
After reading all your posts, I would recommend you try and contact our complaint team. They will have a look at it and try to help out. Please submit a complaint by following this link. Let us know, please, if you need any assistance.
Так, я надсилаю їм повну історію. Дякуємо за вашу допомогу після того, як ця справа пішла таким чином.
Тепер будемо сподіватися на найкраще від altenhofeugen15!
Yeah I send them a full story. Thank you still for your help after this case went this way.
Now lets hope for altenhofeugen15 best!
Я щойно звернувся до казино. Мабуть, вони все ще розслідують, і мені потрібно почекати. Інакше у мене буде багато питань і не отримаю жодної відповіді. На що ви можете витратити тиждень на дослідження? я не розумію
I've just contacted the casino. Apparently they're still investigating and I have to wait. Otherwise I'll have lots of questions and won't get any answers. What can you spend a week investigating? I don't understand.
Habe gerade Casino kontaktiert. Es wird angeblich noch untersucht und ich muss warten. Sonst habe ich viele Fragen und kriege keine Antworten. Was kann man da eine Woche lang untersuchen? Verstehe nicht.
Це, напевно, розумно, тому давайте почекаємо і подивимося, що вони вам скажуть, і на основі цього ми побачимо, що станеться і як усе розгорнеться.
Будемо чекати новин.
That's probably reasonable, so let's wait and see what they tell you and based on that we'll see what happens and how it all unfolds.
We will wait for news.
Так, я надсилаю їм повну історію. Дякуємо за вашу допомогу після того, як ця справа пішла таким чином.
Тепер будемо сподіватися на найкраще від altenhofeugen15!
Yeah I send them a full story. Thank you still for your help after this case went this way.
Now lets hope for altenhofeugen15 best!
Так, бажаю вам обом тільки хорошого результату. ☘️
Щодо вашої скарги , я бачу, що Крістіна вже відповіла вам, тож не соромтеся відповідати на її запитання, щоб вона могла рухатися далі.
У будь-якому випадку, коли ви зв’язувалися з казино минулого разу, ви щось дізналися? Я читав, що це стає досить заплутаним.
Yes, I wish both of you only a good result. ☘️
As for your complaint, I see that Kristina has already replied to you, so feel free to answer her questions so she can move on.
Anyway, when you contacted the casino last time did you find out anything ? I've read that it's getting pretty convoluted.
Ну, останнє, що вони сказали, це помилка/помилка в цьому обертанні, і обертання скасовано.
Я прочитав кілька дописів про ту саму «помилку», тому я більше не впевнений, чи казино говорить правду чи ні
Well last thing they said was there was a error/bug in that spin and the spin is canceled.
I’ve read multiple posts about same "bug" so I am not anymore sure if casino is telling the truth or not
Іноді може з'являтися помилка або баг, але найголовніше, на мій погляд, щоб казино було готове це якось виправити. Тож подивимося, яким буде результат. Сподіваюся, незабаром вони зможуть знайти вирішення вашої справи.
An error or a bug can appear sometimes, but the most important thing is, in my opinion, for the casino to be willing to fix it somehow. So let's see what the result of this will be. I hope they will be able to find a solution to your case soon.
Скільки часу провайдер може займати таке питання? Я досі не маю відповіді. Дякую!
How long can a provider take with such a matter? I still don't have an answer. Thanks!
Wie lange darf denn ein Provider mit solche Angelegenheit sich Zeit lassen? Ich habe immer noch keine Antwort. Danke!
Іноді може з'являтися помилка або баг, але найголовніше, на мій погляд, щоб казино було готове це якось виправити. Тож подивимося, яким буде результат. Сподіваюся, незабаром вони зможуть знайти вирішення вашої справи.
An error or a bug can appear sometimes, but the most important thing is, in my opinion, for the casino to be willing to fix it somehow. So let's see what the result of this will be. I hope they will be able to find a solution to your case soon.
Скільки часу провайдер може займати таке питання? Я досі не маю відповіді. Дякую!
How long can a provider take with such a matter? I still don't have an answer. Thanks!
Wie lange darf denn ein Provider mit solche Angelegenheit sich Zeit lassen? Ich habe immer noch keine Antwort. Danke!
Це справді залежить від конкретного випадку та того, що саме їм потрібно зробити з боку постачальника. Вибачте, але ми не маємо відповіді на ваше запитання.
It really depends on the case and what exactly they need to do on the provider's side. I'm sorry, but we do not have an answer to your question.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.