ФорумОбговорення скаргGamdom заблокував мої 1,35 мільйона доларів

Gamdom заблокував мої 1,35 мільйона доларів

3 міс. тому від watersound11
|
1131 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
3 міс. тому

2 тижні тому (9 липня 2024 р.) я вніс 85 000 $ на Gamdom, мені пощастило грати в блекджек і трохи провести час, мені вдалося перевести 350 000 $, які вони обробили без проблем. Я вирішив продовжувати грати і знову вніс депозит, і отримав баланс у розмірі 1,35 мільйона доларів, граючи в блекджек з великими руками (загальний депозит 400 тисяч). Коли я спробував зняти половину балансу, він показувався як незавершений протягом кількох годин і зрештою отримав відмову. Звернувся до служби підтримки Gamdom, і вони вимагали KYC, підтвердження адреси, селфі з датами тощо, які я з радістю надав за кілька хвилин. Вони сказали, що їм потрібно переконатися у відсутності шахрайства перед обробкою виведення коштів, оскільки це велика сума (це не має сенсу, оскільки я грав у еволюційний блекджек наживо). Продовжував грати в якийсь божевільний час приблизно 30 хвилин, а потім обліковий запис забанили без жодного попередження. Я намагався зрозуміти, що відбувається вже два тижні, і вони стандартно відповідають, що розслідування розглядається, і вони дадуть мені знати, коли воно прийде до висновку. У мене немає інформації про ETA, коли це закінчиться, немає причин для заборони та жодного виду допомоги, оскільки мої 1,35 мільйона доларів у них заблоковані, і я підозрюю, що вони роблять це, щоб уникнути їх сплати (як вони робили, щоб інші гравці хайролерів, використовує простий пошук у Google, щоб побачити, як вони ставляться до своїх хайролерів)


Мені потрібна ваша допомога як спільноти, тому що це обурливо тримати таку суму виграшу так довго. Зробіть ретвіт, щоб gamdom побачив

Змінено Romi 3 міс. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
watersound11
3 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що вам доводиться переживати цю ситуацію.

Незвичайним є те, що казино виконує додаткові перевірки або починає розслідування ігрового процесу, коли йдеться про більшу суму. Завжди важливо інформувати гравців про це, як вони зробили у вашому випадку.

Іноді це може забрати багато часу, щоб переглянути всю історію, особливо якщо їм також потрібно перевірити це у постачальника гри.

Я сподіваюся, що це причина затримки, і наша команда найближчим часом спробує з’ясувати це у вашій скарзі . Якщо казино готове спілкуватися, це питання часу, щоб вирішити все це, і, сподіваюся, ви зможете отримати свої гроші.

У вас випадково є якісь оновлення щодо вашої справи?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

9 липня 2024 року мої кошти було заморожено в Gamdom, а мій обліковий запис було заблоковано з причини: Акк. На розгляді. Відтоді я не міг отримати жодної уваги від відповідного відділу (по боротьбі з шахрайством) щодо оновлення статусу мого рахунку або зняти кошти, які я виграв на їх веб-сайті.

Сума аж ніяк не мала (понад 1,3 мільйона доларів), і на кожну спробу отримати будь-яку інформацію я отримую єдину відповідь: "ваш обліковий запис зараз перевіряється відповідним відділом". Це та сама стара відповідь, сформульована по-різному для кожного дня за останні 25 днів. На даний момент я дедалі більше впевнений, що ChatGPT є їхньою справжньою підтримкою, враховуючи майже ідентичність формулювання та час, коли я отримав цю відповідь (майже миттєво). Я вирішив застосувати інший підхід і попросив заяви про те, що моя справа насправді «наразі» розглядається, і попросив зв’язатися з керівником відділу. Вони примарили мене, що змушує мене повірити, що мій обліковий запис навіть не біля «відповідного відділу». Не те, що я знаю.


FYI:


1. Вони вже обробили один запит на зняття $350 тис. майже миттєво


2. Після запиту надати документи KYC/AML я надав їх майже одразу, через пару хвилин.


3 – Жодних запитів щодо додаткової документації.


4. Приблизний час прибуття не надано (окрім «незабаром, якомога швидше»).


Вибачте, що висловлюю це публічно, але це моя «сумлінна» спроба зв’язатися з відповідним департаментом і остаточно розв’язати мою справу, перш ніж піти далі.


Дякуємо всім, хто зможе поділитися цим (особливо з кимось із Gamdom). file

Автоматичний переклад.
watersound11
3 міс. тому

Мені дуже шкода, що ця проблема досі не вирішена, і сподіваюся, що наша команда зможе з’ясувати, що саме відбувається.

Запасіться трохи терпіння, і незабаром Браніслав оновить вашу скаргу відповідною інформацією.🙏

Автоматичний переклад.
watersound11
3 міс. тому

Це справжня ситуація!

Я вражений тим, наскільки ти спокійний. Чесно кажучи, я також очікував би гідного догляду, але я можу частково розуміти, що персоналу казино або його групі ризиків потрібен час, щоб зробити все, що вони вважають за потрібне.

Зазвичай великі виграші ретельно перевіряються. Іноді, щоб виключити баги або помилки в грі, навіть постачальника гри просять пройти процес перевірки. Тим не менш, я вважаю, що ви повинні були бути проінформовані про ці факти, щоб вам не довелося припускати найгірше просто тому, що ви не знаєте, що відбувається.

Схоже, що скарга просунулася до точки, коли казино має висловити свою точку зору. Я сподіваюся отримати більше інформації дуже скоро.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-яку нову інформацію, яку ви знайдете.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого