Я співпереживаю вашим почуттям. Дозвольте лише сказати, що я не повинен бути ні на чиєму боці - я тут лише адміністратор/модератор. Незважаючи на те, у що ви зараз вірите, наша група розгляду скарг також нейтральна. Але іноді казино має рацію. Пояснення давалося багато разів.
Зверніть увагу на це, наприклад:
«Я справді хотів би вам допомогти, але між вашою історією та журналами гри є різниця. Зазвичай, якщо трапляється така ситуація, журнали гри вважаються правильними.
Навіть коли я перевірив вашу історію та підрахував, якщо ви виграли за реальні гроші чи бонусні гроші, було зрозуміло, що ви втратили всі реальні гроші, перш ніж виграти великий виграш і створити баланс. Казино все ж діяло правильно, коли обмежило виграші.
Я знаю, що бонус був, але я б влучив, незалежно від бонусу, тому що я б зробив депозит ще раз, якби у мене не було коштів.
Я не можу побудувати аргумент, заснований на припущенні, що якщо ви не отримаєте бонус, ви виграєте, зробивши гіпотетичний реальний депозит.
Мені дуже прикро, але ми повинні відхилити вашу справу».
Мені теж шкода, але наразі я більше нічого не можу додати.
I empathize with your feelings. Let me just say that I am not supposed to side with anybody - I'm just an admin/moderator here. Despite what you now believe, our complaint team is also neutral. But sometimes, the casino is right. The explanation has been given many times.
Mind this one, for instance:
"I really would like to help you, but there is a difference between your story and the game logs. Usually, if this situation happens, the game logs are considered correct.
Even when I checked your story and did the math, if you won from real money or bonus money, it was clear that you lost all real money before you won a big winning and build up your balance. The casino still acted correctly when they capped the winnings.
I know that the bonus was there but I would have hit regardless of the bonus, because I would have deposited again at that time, if I had no funds.
I cannot build a case based on the assumption that if you did not get the bonus, you would win with a hypothetical real money deposit.
I am very sorry, but we must reject your case."
I'm sorry too, but there is nothing else I can add at this moment.
Автоматичний переклад.