Я деякий час був щасливим VIP-гравцем у казино Emu і до недавнього часу мав можливість робити депозити за допомогою моєї візової картки. Близько місяця тому вигляд банківської сторінки змінився, і мені раптом довелося почати вводити дані візової картки вручну щоразу, коли я намагався внести депозит, який постійно не спрацьовував. Служба підтримки Emu порадила лише після того, як я поцікавився, що вони більше не приймають депозити на картки від британських гравців і що я повинен використовувати опцію електронного гаманця. У Великобританії електронні гаманці, здається, не дозволяють депозити для фінансування азартних рахунків. Тож я фактично не зміг продовжувати грати в Emu. Однак мене дуже роздратувало, коли на цьому тижні вони дали мені бонус до дня народження, який я нарахував на суму 500 фунтів стерлінгів, і коли я спробував зняти гроші, вони сказали, що мені потрібно використовувати електронний гаманець. до їхнього нового провайдера .. але я не можу використати електронний гаманець для зняття коштів, якщо він не пов’язаний з моїм рахунком через депозит ..... так що в підсумку я відіграв кошти та закрив свій рахунок. Але я хотів поінформувати інших гравців Великобританії в Emu про проблему.
I've been a happy VIP player at Emu casino for some time and was until recently able to make deposits using my visa card. About a month ago the banking page appearance changed and I suddenly had to start entering my visa card details manually every time I tried to deposit which were constantly failing. Emu support advised only after I enquired that they no longer accept card deposits from UK players and that I had to use an e-wallet option. In the UK e-wallets dont seem to allow deposits to fund gambling accounts. So I was in effect unable to continue to play at Emu. I was however really annoyed when they gave me a birthday bonus this week which I built to a £500 credit and when I tried to withdraw, they said I needed to use an ewallet a there was a malfunction with the bank transfer intergration in the change over to their new provider..but I cant use an ewallet to withdraw if its not linked to my account via a deposit.....so I ended up playing away the funds and closing my account. But I wanted to make other UK players at Emu aware of the issue.