Дії на майбутнє

6 міс. тому від kolya622232
|
1519 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
6 міс. тому

Був випадок що зломали акаунт, коли виграв непогану суму коштів , поставив на вивід а через певний час побачив що мої заявки відхиленні і вже на інші карти стоять кошти, я написав у підтримку , замінив пошту ну тобто поновив все, мені написали що все ок розблокували кошти і я знов поставив їх на вивід на свою карту. Це звісно нічого не допомогло я ще потім 3 рази пошту міняв писав їм що мій вивід відміняють і ставлять свою карту.всі рази коли я відновлював дані мені підтримка писала що все в безпеці і вони розблокують рахунок щоб я знов міг поставити на вивід, але я ліміт в добу яку вони виводять вже надійшов мені на карту, і це вже мені якось дивно було що підтримка міняє паролі пошту, і пише що все ок розблоковуєм рахунок, це звичайно я писав в чат що блокуйте рахунок , а потім ми вже вирішували з заміною пошти паролів.

Я розумів що хтось зломав мій телефон і акаунт я це писав їм, мені говорили що просто заміна пошти і паролю і це не допомагало кошти на мою карту відміняли і свою вставляли

Тоді я з іншого гаджета "новий компютер" створив Гуглакаунт новий і все остальне...

Переписку вів на сайті казино, відновив знов свої всі данні бо думав що сам телефон зломали,

І знов мені написали що розблокувати кошти і щоб я ставив на вивід на свою карту, це вже я звичайно протупив, що так зробив, всерівно ліміт виплат, але це вже як кажуть думаєш тоді коли пройшло що не так потрібно було.

А тепер самий прикол, я там не сильний хакер, але все-таки думав що останні данні які як відновлював і те що працівники писали щоб я не переживав все ок з акаунтом, я за годину заходжу на сайт бачу виводи мої всі відмінили я знов давай писати в підтримку а воно попросту незаходить будто це вікно і не робить на на сусідні всі заходить а от чат підтримка нажимаєш типу по фото клацаєш, і замічаю що з балансу зникають кошти , тіп зайшов в ігру і проігрує кошти вивести неполучилось в нього то він їх просто прокладав))

Короче кіпіш на сайті неможна зайти щоб написати в чат , щоб заблокували рахунок, з своїм віп менеджером зв'язатися також не в зоні , гарячі лінії непрацють, де тількі не писав там робочий день там ще щось .це не пізно було 7-9 вечора максимум я просто поки цим неможу сказати хорошим всім працівникам писав то коли залишились маленька сума, тоді мене впустило в чат підтримки і тількі поставило на чергу "17" це число запам'яталось

На слідуючий ранок мене вже набрав мій типу ВІП менеджер скинув мені номера карт на які виводились кошти я зателефонував в міліцію

На моє питання менеджеру чому коли я на сайт ще пристрій з іншим іп робить ,що повинно було або мене викинути з сайту або його, нащо відповів що немає в них такого що можна з різних пристроїв бути одночасно

Типу розумію що не їхня вина що мій акаунт зломали, але що тількі чат мав доступ до паролів бо тількі через нього міняти те все, і що 3 рази писали що давайте розблокуємо рахунок хоча я вагався ще і писали що якщо буде стояти то типу виплати будуть в пріорітеті, в це в чаті підтримки ліцензіїйного казино

Добре що тоді я поробив скрін переписки всі три рази,

Тоді вони не виходили на зв'язок майже 40 хв

Як думаєте співпадало, чи хтось можливо просвітить цієї процедури просто навіщо програвати кошти це також цікаво на карту не получилось в нього вивести то тупо програвав кошти

Я вже забив на це все,тоді в мене часу не було цим займатися

+-рохказав

Були подібні випадки і що робить якщо подібне буде, не розумію просто навіть якщо зломлений телефон був де грав, то як він міг зайти на сайт, коли я відновив все з 0, з іншого гаджета зайшов написав ще спитав коли заміну робив чи один пристрій, з того вийшов, там пошту паролі знали тількі я і чат .всерівно було знайдено туди

kolya622232
6 міс. тому

Привіт, я хотів би почати із запитання, яке це казино? У вас залишилося щось у вашому ігровому обліковому записі чи ви його втратили чи як справи? Коли вас зламали, за вашими словами, гроші були виведені на інший рахунок, чи можете ви їх побачити в транзакціях?

Щодо пароля, про який ви говорили, то я б ніколи нікому його не дав і завжди все змінював би сам, тому що я б нікому не довіряв, тому що в наш час такими речами можна легко зловживати. Ви все ще спілкуєтеся з казино чи ні?

Будь ласка, дайте мені відповіді на мої запитання, і ми побачимо, чи можна щось зробити далі.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Залишились тількі історія виводи і відміни. Слото Кінг)) на наступний ранок набрав ВІП менеджер і сказав що у вас ще залишається на рахунку 5000 тисяч то мабуть тількі більше неділі на карту скидали я туди незаходив а по телефону спідкувався

kolya622232
6 міс. тому

Гаразд, відповідно до того, що ви описали, на вашому рахунку все ще є гроші. У вас є шанс зняти його чи ви не можете цього зробити? Вам потрібно щось зробити і чи рекомендує казино подальші дії? 🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Коли вивід відмінив "будем говорити шахрай" то він програв з рахунку казино орієнтовно 50к, тобто невспів всю суму програти.

мені вже відписали ну тобто я в чаті писав щоб заблокувало кошти.З всієї суми залишилось 5000 то я по новому скинув дані карти і вони скинули їх, а 50к то говорили типу питання на вищому рівні чекаємо відповідь

Шахрай ще 100 грн поповняв рахунок казино думав що так може виводи йому одобрять, але неполучилось в нього і за це мабуть почав прокручувати їх

Там так сказать палка з 2 кінців

Казино кормила 1,5 місяця я менеджеру пишку що давайте по іп вичислим ви бачите хто на сайт заходив , То він тілЬкі скинув карти на які виводив шахрай а потім я забив з міліції даних ніяких і від них.то глухарь такий дай все

kolya622232
6 міс. тому

Ой, мені так шкода. Отже, якщо ви віднесли це в поліцію і так далі, чи вдалося вам розібратися чи ні? Я не знаю, яка процедура і що ви можете зробити, щоб повернути свої гроші.

Однак, якщо у вас є принаймні трохи готівки на вашому рахунку, я сподіваюся, ви зможете її зняти, а якщо ні, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Ще раз я щиро шкодую про те, що з тобою сталося.


Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я в поліцію подав тількі номера карток які вивод ставив, по телефону, але треба було мабуть йти до них і писать заяву

То поки чекав що їхнє начальство ,кусь відповідь дасть і до цього часу

То вони просто скажуть що це ти сидів на двох пристроях там тількі по іп можна було визначить але

мені такої інформації сайт не надав з яких іп заходилось на сайт.вони немають такої змоги казали.

І дуже багато скрін шотів потрібно а якось в той момент не про це думавбо займавмя зміною паролю і пошти. Вони просто будуть стояти на своєму, і правила в них дозволяють з двох іп адресів грати в один момент.

А маю тількі історію операцій на сайті а даних ненададуть інших


kolya622232
6 міс. тому

Мені було цікаво, чи було б гарною ідеєю подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти, якщо це буде можливо. Вони занурилися б у це глибше, ніж я тут на форумі, і, можливо, дізналися б більше. Вам не цікаво було б спробувати? Це безкоштовно, і єдине, у що вам доведеться інвестувати, це ваш час.

Якщо ви вирішили, що так, ви можете зробити це за цим посиланням .

Якщо ви не знаєте, чого очікувати від усього процесу, я додав посібник , який пояснює вам це.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Був випадок що зломали акаунт, коли виграв непогану суму коштів , поставив на вивід а через певний час побачив що мої заявки відхиленні і вже на інші карти стоять кошти, я написав у підтримку , замінив пошту ну тобто поновив все, мені написали що все ок розблокували кошти і я знов поставив їх на вивід на свою карту. Це звісно нічого не допомогло я ще потім 3 рази пошту міняв писав їм що мій вивід відміняють і ставлять свою карту.всі рази коли я відновлював дані мені підтримка писала що все в безпеці і вони розблокують рахунок щоб я знов міг поставити на вивід, але я ліміт в добу яку вони виводять вже надійшов мені на карту, і це вже мені якось дивно було що підтримка міняє паролі пошту, і пише що все ок розблоковуєм рахунок, це звичайно я писав в чат що блокуйте рахунок , а потім ми вже вирішували з заміною пошти паролів.

Я розумів що хтось зломав мій телефон і акаунт я це писав їм, мені говорили що просто заміна пошти і паролю і це не допомагало кошти на мою карту відміняли і свою вставляли

Тоді я з іншого гаджета "новий компютер" створив Гуглакаунт новий і все остальне...

Переписку вів на сайті казино, відновив знов свої всі данні бо думав що сам телефон зломали,

І знов мені написали що розблокувати кошти і щоб я ставив на вивід на свою карту, це вже я звичайно протупив, що так зробив, всерівно ліміт виплат, але це вже як кажуть думаєш тоді коли пройшло що не так потрібно було.

А тепер самий прикол, я там не сильний хакер, але все-таки думав що останні данні які як відновлював і те що працівники писали щоб я не переживав все ок з акаунтом, я за годину заходжу на сайт бачу виводи мої всі відмінили я знов давай писати в підтримку а воно попросту незаходить будто це вікно і не робить на на сусідні всі заходить а от чат підтримка нажимаєш типу по фото клацаєш, і замічаю що з балансу зникають кошти , тіп зайшов в ігру і проігрує кошти вивести неполучилось в нього то він їх просто прокладав))

Короче кіпіш на сайті неможна зайти щоб написати в чат , щоб заблокували рахунок, з своїм віп менеджером зв'язатися також не в зоні , гарячі лінії непрацють, де тількі не писав там робочий день там ще щось .це не пізно було 7-9 вечора максимум я просто поки цим неможу сказати хорошим всім працівникам писав то коли залишились маленька сума, тоді мене впустило в чат підтримки і тількі поставило на чергу "17" це число запам'яталось

На слідуючий ранок мене вже набрав мій типу ВІП менеджер скинув мені номера карт на які виводились кошти я зателефонував в міліцію

На моє питання менеджеру чому коли я на сайт ще пристрій з іншим іп робить ,що повинно було або мене викинути з сайту або його, нащо відповів що немає в них такого що можна з різних пристроїв бути одночасно

Типу розумію що не їхня вина що мій акаунт зломали, але що тількі чат мав доступ до паролів бо тількі через нього міняти те все, і що 3 рази писали що давайте розблокуємо рахунок хоча я вагався ще і писали що якщо буде стояти то типу виплати будуть в пріорітеті, в це в чаті підтримки ліцензіїйного казино

Добре що тоді я поробив скрін переписки всі три рази,

Тоді вони не виходили на зв'язок майже 40 хв

Як думаєте співпадало, чи хтось можливо просвітить цієї процедури просто навіщо програвати кошти це також цікаво на карту не получилось в нього вивести то тупо програвав кошти

Я вже забив на це все,тоді в мене часу не було цим займатися

+-рохказав

Були подібні випадки і що робить якщо подібне буде, не розумію просто навіть якщо зломлений телефон був де грав, то як він міг зайти на сайт, коли я відновив все з 0, з іншого гаджета зайшов написав ще спитав коли заміну робив чи один пристрій, з того вийшов, там пошту паролі знали тількі я і чат .всерівно було знайдено туди

6 міс. тому

Дякуємо, що поділилися своїм випадком. Тепер буду ще обережнішим.

Автоматичний переклад.
Bedolaga
6 міс. тому

Чи траплявся з вами подібний випадок? Це, звичайно, неприємно, і якщо у вас виникнуть труднощі, ви можете зв’язатися з нами, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Звичайно, хотілося б, щоб у цьому не було необхідності і все пройшло добре. ☘️🤗

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброї ночі, можна це зробити але немаю фото переписки з чату де писав їм. І що вони відповідали, маю тількі історію поповнень і виводів де виводи ввдмінялись і ставились на іншу карту. Можна попробувати на самому сайті , а переписки , є ще варіан звонив по телефону на гарячу лінію ніхто трубки не брав. Але якщо не помиляюсь то був в них не робочий час, вони всі до 6

kolya622232
6 міс. тому

Насправді, ви можете це зробити. Якщо ви погоджуєтеся, що подання скарги допоможе справі, це ваш крок. 🙏

На мій погляд, вам нема чого втрачати. Виконайте кілька простих кроків, якщо ви згодні: https://casino.guru/complaints/create 👈

Це вирішувати вам, але оскільки процес абсолютно безкоштовний, я рекомендую це. Не хвилюйтеся, у гіршому випадку скаргу буде відхилено – жодних ускладнень ні для кого.

Не соромтеся ставити додаткові запитання, ми тут.

Автоматичний переклад.
Bedolaga
5 міс. тому

Я хотів би попросити вас не редагувати публікацію лише з метою створення посилань. Все одно працювати не буду. 🙏


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого