Я ділюся своїм досвідом роботи з онлайн-казино, щоб отримати пораду або почути від інших, які, можливо, стикалися з чимось подібним.
я вніс 300 євро і грав, зрештою значно збільшивши свій баланс. на даний момент мій баланс перевищив денний ліміт зняття коштів, тому я спробував зв’язатися зі службою підтримки, щоб попросити вказівок щодо того, як продовжити зняття коштів.
підозріло, що кожна спроба зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою була невдалою, оскільки мої електронні листи постійно поверталися. після багатьох невдалих спроб один електронний лист нарешті пройшов, але я так і не отримав відповіді на нього.
Пізніше я дослідив проблему зі своїм постачальником послуг електронної пошти та виявив, що проблема виникла через конфігурацію сервера електронної пошти казино (проблеми із записами dns і mx). ці проблеми були вирішені лише після того, як я повідомив про них, зв’язавшись через іншу електронну адресу. незважаючи на це, казино відмовляється визнавати проблему або брати на себе відповідальність, що призводить до втрати виграшу за лічені хвилини.
їхні умови включають пункт про те, що вони не відповідають за збої зв’язку поза їхнім контролем, але в цьому випадку проблема була виключно в їхніх системах. у мене є документи, які підтверджують це. чи є обов'язком казино підтримувати надійні канали зв'язку? чи вважатиметься ця ситуація порушенням контракту? що б ти зробив?
дякую
i’m sharing my experience with an online casino to seek advice or hear from others who may have faced something similar.
i deposited €300 and played, eventually increasing my balance significantly. at this point, my balance exceeded the daily withdrawal limit, so i attempted to contact support to ask for guidance on how to proceed with a withdrawal.
suspicously, every attempt to contact support via email failed, as my emails continually bounced back. after numerous failed attempts, one email finally went through, but i never received a response to it.
i later investigated the issue with my email provider and discovered the problem was due to the casino’s email server configuration (issues with dns and mx records). these issues were only resolved after i reported them by contacting through another email. despite this, the casino refuses to acknowledge the problem or take responsibility, resulting in unfortunately losing the winnings in a matter of a few minutes.
their terms include a clause about not being responsible for communication failures outside their control, but in this case, the issue was entirely within their systems. i have documentation proving this. is it the casino’s responsibility to maintain reliable communication channels? would this situation be considered a breach of contract? what would you have done?
thanks