ГоловнаФорумОбговорення скаргЧи безпечні мої гроші в казино Pinup?

Чи безпечні мої гроші в казино Pinup?

 від pathakrudram
|
8 526 переглядів 26 відповідей |
|
1 2

Я почав грати в pinup casino 2 дні тому, я зробив виведення після підтвердження свого облікового запису, але після перегляду багатьох оглядів деякі кажуть, що він не Lefit, дехто каже, що він законний, чи варто турбуватися про свої гроші чи чекати 48 годин, коли говориться про перший виведення може зайняти стільки часу?

Автоматичний переклад.
pathakrudram

Привіт,

перше вилучення майже завжди займає більше часу. Можливо, кілька днів, залежно від перевірки.

Можливо, вам доведеться пройти процес підтвердження KYC (знай свого клієнта). Тож не хвилюйтеся зараз, намагайтеся співпрацювати та надавати всі документи, які вас попросять.

Якщо в якийсь момент вам буде важко, приходьте сюди і поділіться тим, що відбувається, добре? 🙂


Автоматичний переклад.
Radka

Мій профіль перевірено, вони попросили паспорт, і я дав їм відповідно до їхніх вимог, і мій профіль також перевірений, а потім також багато часу?

Автоматичний переклад.
pathakrudram

подивіться, він показує підтверджено

Змінено
Автоматичний переклад.

Мій профіль перевірено, вони попросили паспорт, і я дав їм відповідно до їхніх вимог, і мій профіль також перевірений, а потім також багато часу?

Автоматичний переклад.

Добре, але це не означає, що оплата буде миттєвою, боюся.

Я б сказав, що кілька днів є стандартними, тиждень цілком нормальними – залежно від способу оплати.

Я б все-таки сказав, що ви повинні трохи заспокоїтися.

Змінено
Автоматичний переклад.

подивіться, він показує підтверджено

Автоматичний переклад.

Будь ласка, ніколи не повідомляйте публічно свою дату народження разом із своїм повним іменем. Це не безпечно.

Автоматичний переклад.
Radka

Скільки макс. Часу це займе приблизно

Автоматичний переклад.
pathakrudram

Якщо ви ознайомитеся з положеннями та умовами своїх казино під заголовком виведення, зазвичай вам буде відомо, скільки часу займає обробка зняття коштів, це також може залежати від того, який спосіб ви використовуєте банківський переказ Visa\Mastercard або криптовалюту. Ви також можете запитати відповідь у чаті або в службі підтримки електронною поштою.

Автоматичний переклад.
Anonymized417

Живий чат не відповідає, я використовував метод гаманця paytm.

Автоматичний переклад.
pathakrudram

Одне з казино, яке я використовую, скажімо, 7/10 робочих днів для обробки та виплати запиту на зняття коштів, тому я б приділив йому таку кількість часу. Якщо не подати скаргу тут

Автоматичний переклад.

Ок

Автоматичний переклад.

ні, будь ласка, не грайте в пінап, вони не дадуть вам грошей, якщо ви виграєте. вони дають лише один або два зняття, мій обліковий запис перевірено, і я подав усі свої документи, але вони не приймають зняття. вони з'їдять всі ваші гроші, будь ласка, не довіряйте їм. вони шахраї. якщо комусь потрібні докази, я поділюся з ними в WhatsApp. електронна пошта: naseebyadav1602@gmail.com, не витрачайте даремно зароблені гроші. незабаром я зроблю відео та завантажу його на youtube (у мого друга 1,7 мільйона підписників), щоб дізнатись про pinup froad. Я надіслав лист на їхню електронну пошту, але позитивної відповіді не було. pinup я чекаю вирішення моєї проблеми.

Змінено
Автоматичний переклад.
naseeb

Привіт,

чи дало вам казино причину для скасування зняття коштів? Принаймні має бути якась електронна пошта, я впевнений.

Я думаю, вам варто трохи заспокоїтися і не намагатися провокувати якимось відео на YT, я б сказав, що зараз не час.

Спочатку ми повинні з’ясувати, в чому проблема. Якщо у вас є якісь докази, поділіться ними тут і в темі скарги .


Автоматичний переклад.
Radka

Ніякої конкретної причини вони не вказали, мовляв, платіж скасовано через технічні причини. Зняття скасовано 6 разів. Кожен раз, коли я робив запит на зняття коштів, вони його скасовували. Вони змушували грати зі мною до поразки. Коли я був у прибутку, я робив багато запитів на зняття коштів. Вони все скасували. Зачекайте 7 днів на виведення. Тепер я втрачаю всі свої гроші. Вони кажуть, що у вас недостатньо балансу для виведення.


Це означає, що вони не платять вам, якщо ви отримуєте прибуток, вони скасовують ваші зняття, поки ви не втратите всі гроші.

Автоматичний переклад.

Брат, це питання ви повинні задати в технічному відділі! а не поштою! Ви також можете порушити питання тут, дивіться, що я ще не отримав свій перший виведення, але я знаю одну річ, вони точно не розважать вас, якщо запитати буде таким!

Автоматичний переклад.
pathakrudram

Bhai chutia bnate hai ye, jab rupie вилучити karte h, щоб відхилити kar dete h, man lo mai 50000 jeet gya, agar mai 25000 nikalna chahta hu, aur mane 25000 ki request dal di, ye cancell pen karding me rakh denge, dino tak, aur account se rs bhi kam nhi karte, jab bar bar зняття коштів скасувати karte hai для користувача sochta h khel hee lu, aur wo sare haar jata hai. Aur koi jyada jeet bhi gya для рахунку bhi block kar dete h.

Автоматичний переклад.
naseeb

Aajtak ekbaar bhi зняття aya hai apk?

Автоматичний переклад.
pathakrudram

Waise yahapar скаржиться на kiya apne? Я маю на увазі casinogurus mei?

Автоматичний переклад.
pathakrudram

Ha casino guru par kar di h regestred. Обліковий запис підтверджено bhi kar dia. Fir se varified ke lie bol rhe h, mane dubar document bhi bhej die, 3 din se koi reply nhi aaya h.

Автоматичний переклад.
naseeb

Який режим перевіряти kiya? Водійські права?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого