ФорумОбговорення скаргЧекаю відповіді від Casino Guru

Чекаю відповіді від Casino Guru

1 рік тому від fsanitize
|
2345 переглядів 12 відповідей |
|
1 рік тому

Привіт,


Я подав скаргу кілька тижнів тому. Гуру казино відповів, і я додав більше інформації. Але зараз я вже 8 днів не маю відповіді від Casino Guru, а таймер стоїть на 0. Чи є якісь внутрішні проблеми чи я маю просто чекати своєї черги?


Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
fsanitize
1 рік тому

Привіт.

Я дивлюся на вашу скаргу і бачу, що таймер говорить, що команда має 3 дні і приблизно 2 години .

Не переживайте, у нас немає внутрішніх проблем, скоріше колеги завалені порцією обґрунтованих скарг. Я розумію, що це дратує, але тримайтеся. На жаль, здається, що все більше гравців потребують допомоги.

Ми намагаємося розширити команду експертів, але це тривалий і трудомісткий процес. 🙁

Дякуємо за розуміння 🙏

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


дякую за відповідь, на жаль, ця публікація вже застаріла. Ваша команда відповіла на скаргу 25.10.2023 15:14, тобто приблизно через 5 годин після цього допису.


Дякую за твою допомогу.


Інакше чи є спосіб заблокувати допис?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
fsanitize
1 рік тому

Привіт і сьогодні 🙂

Дякуємо за оновлення. Мені все ще шкода, що ми в кризі.

Мені не зовсім зрозуміло блокування, чи можете ви описати мені мету та де (форум чи скарга) воно має виконуватися?

Але я спробую загалом: ми не блокуємо дописи, тому що крім адміністраторів і автора допису ніхто більше не має доступу до змін.

Я влучив?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Дякую за відповідь. Я мав на увазі, що коли проблема, яка спричинила відкриття (запуск) ланцюжка, буде вирішена, ланцюжок буде заблоковано для подальших відповідей, тому подальші внески будуть неможливими. Це правда, що це, ймовірно, не має сенсу на форумі і є скоріше функцією системи продажу квитків.


Дякую

Автоматичний переклад.
fsanitize
1 рік тому

Привіт і сьогодні.

Ласкаво просимо.

І я можу розповісти вам, як працює потік скарг. 🙂

Щойно рішення досягнуто або, на жаль, досягне етапу, коли більше нікуди рухатися через відсутність співпраці, ланцюжок скарг закривається останньою публікацією, яка пояснює, підсумовує проблему та пояснює, що сталося.

У той же час, на відміну від форуму, брати участь у такій темі може лише користувач, який його створив, а потім лише розв’язувач і представник казино.

Його часто плутають через графічну схожість, але ці теми скарг більш приватні, ніж форум.

Я бачу, що зараз черга представника казино, сподіваюся, чекати не доведеться довго. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


правда їхня черга, сьогодні нізвідки частина виграшу впала на мій рахунок від них, але вони ще нічого не написали, напевно намагаються отримати якусь "премію", щоб я не займатися справою більше. Побачимо, чи пришлють мені решту, інакше маю заяву від регулятора і рекомендацію, як діяти далі.


На жаль, не очікувала натрапити на таке...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
fsanitize
1 рік тому

Привіт, я розумію ваше здивування і, скажімо, «злість». Я точно не був би задоволений, якби зі мною так поводилися. З одного боку, я радий, що ти отримав частину свого виграшу. Чи можу я знати, скільки ви отримали і скільки вони вам ще винні? Звичайно, скарга все ще відкрита, тому ми побачимо, до чого прийде наша команда, і якщо ви не задоволені, можете звернутися до регулятора. Мені дуже цікаво, як це все обернеться. Чи могли б ви повідомити мені, коли дізнаєтеся щось нове?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, це не велика сума, в основному вони повернули депозит і деякі виграші, зменшені на якусь химерну комісію, яка не відповідає плану гри. Тоді я спробую надати більше інформації, поки казино лише намагається атакувати мене та поставити себе в роль потерпілої сторони, хоча я дію згідно з умовами, які вони самі мені запропонували, а я не мав можливість прокоментувати їх, і тому я є слабшою стороною договору з точки зору зобов’язань. (Бери або залишай контракти)

Автоматичний переклад.
fsanitize
1 рік тому

Так, я розумію, і я розглядав вашу скаргу. Нам доведеться почекати, щоб побачити, куди це піде далі і що скаже казино, оскільки воно заявило, що зайняло позицію і не збирається її змінювати.

Однак приємно, що ви практично нічого не втратили, і вони повернули ваш депозит і деякі виграші. Тож мені цікаво дізнатися, куди це піде протягом наступних кількох днів, і я буду радий, якщо ви повідомите нам про подальші події. Чи можливо це було б?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дуже бентежить те, що скаргу було закрито як «необґрунтовану», хоча казино заблокувало кошти та виплатило їх лише за наявності скарги. Така процедура з боку гуру казино викликала неабияке здивування.

Автоматичний переклад.
fsanitize
1 рік тому

Як я бачу, Йозеф пояснив, чому скаргу закрили як необґрунтовану. Я думаю, що він пояснив це досить добре, тому, за словами нашої команди, казино не зробило нічого поганого, і казино дотримувалося стандартної процедури з комісією за повернення 5%.

Однак, з іншого боку, я б сказав, що добре, що ви отримали гроші і казино вам заплатило, тож ви насправді нічого не втратили. Я сподіваюся, що ви більше не будете стикатися з подібними ситуаціями і матимете більше позитивного досвіду.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я думаю, Яро, що ми, на жаль, не розуміємо один одного, у попередньому повідомленні я не суперечив точці зору Йозефа щодо гонорару.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого