ЧАС СКАРГИ

1 рік тому від christianrodriguez
|
2312 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Одне питання, як ви вважаєте, чи зручно починати скаргу, коли ще не минуло 60 днів для верифікації облікового запису, у мене 50-й день або близько того, і я відчуваю, що казино мене просто ігнорує. Я вже надіслав їм усі документи, які вони просили.

Дякуємо за відгук

Автоматичний переклад.
christianrodriguez
1 рік тому

Привіт!

Я захоплююся вашим терпінням! Я б збожеволіла від того, що мене так довго ігнорували.

Не зволікаючи, надішліть скаргу зараз, просто скористайтеся цим посиланням:

https://casino.guru/complaints/create

Повірте, ненормально і неморально дозволяти вам так чекати.

Коли востаннє казино вам відповідало?



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони щойно відповіли мені, що я повинен продовжувати чекати на рішення, яке вони збираються прийняти, але вони насправді не мають жодних аргументів, які б підтверджували те, що вони роблять зі мною (відхиляють мої зняття коштів і заморожують мій рахунок), лише я зробив висока ставка, і ігровий автомат мені добре заплатив, і це все, тому вони мене заблокували.

Додайте екрани, щоб ви могли бачити, що вони мені відповідають. Передбачається, що в бл. 10 днів – це 60 днів, які вони відзначають у своїх політиках, але вони вже стверджують, що їх можна збільшити.

Дякую

filefilefile

Автоматичний переклад.
christianrodriguez
1 рік тому

Розумію. Я чув про випадки, коли гравці були змушені чекати набагато довше. Я не кажу, що це нормально, але якщо казино дійсно вважає, що є щось, що варто дослідити, це зазначено в умовах, які їм дозволено це робити.

Боюся, нам доведеться дочекатися остаточного рішення.

У будь-якому разі ви збираєтеся подати скаргу, як було запропоновано раніше?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ну, я готовий, у мене є вся документація:

- Підтвердження переказів, здійснених на ваш рахунок.

- Підтвердження схваленого зняття коштів.

-Екрани балансу до виведення.

- Екрани технічної підтримки, на яких вони вказують, що мій обліковий запис перевірено.

Я думаю, що наступного тижня я подам вам свою скаргу, щоб побачити, чи можете ви вирішити цю проблему для мене. Правда полягає в тому, що я вважаю, що те, як кілька казино поводяться, коли ви хочете вивести прибуток, є чимось досить несправедливим і довільним. Мені завжди цікаво, якби вони запитували вас щоразу, коли ви вносите депозит, чи подумали б ви двічі? Я чітко розумію, що так не залишиться. Я буду звертатися до останньої інстанції або через мережі, або через державу, поки мені не заплатять.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
christianrodriguez
1 рік тому

Здається, ти добре підготовлений. Добре.

Дозвольте мені сказати, що нерозумно порівнювати депозит із зняттям, ми говоримо про різні ситуації, на які впливають різні аспекти.

Однак є спосіб уникнути пізніших неприємностей - пристойне казино повинно мати можливість підтвердити ваш обліковий запис одразу після реєстрації. Якщо казино вагається, добре - воно дає вам повідомлення.

Не забувайте, що якщо ви виграєте, свою історію ігор та інші дані облікового запису все одно потрібно перевірити, щоб виплатити виграш. Це ніколи не зміниться.

Я все ще сподіваюся, що скарга не знадобиться, але все ж це залишається для вас доступним способом.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже добре перевірив дати призупинення облікового запису, і 60 днів завершилися в неділю. Чи доцільно подати скаргу негайно, чи ви рекомендуєте мені надіслати їм ще раз електронний лист?

Стосовно того, що ви сказали мені, що ви не повинні порівнювати депозити зі зняттям, я мав на увазі, що я мав докази як депозитів, які я зробив, так і схвалених зняттів, які вони внесли мені. Тому мені здалося дивним, що вони заморозили мій рахунок; Якщо раніше мені платили без проблем, то навіть співробітники технічної підтримки сказали мені, що мій рахунок вже ПЕРЕВІРЕНО. Я відчуваю, що вони мене заморозили, тому що я виграв хороший приз, і вони не повинні цього робити

Автоматичний переклад.
christianrodriguez
1 рік тому

Привіт.

Я радий, що ти повернувся, хоча я сподівався на щасливий кінець.

З моєї точки зору, ви чекали набагато довше, ніж я міг би, тому я переконаний, що немає причин дозволяти вам чекати далі.

Я б подала скаргу тут і зараз.

Дякую за пояснення щодо депозитів і зняття коштів, можливо, я неправильно зрозумів значення раніше. Будь ласка, надайте всі відповідні повідомлення, знімки екрана, а також усі важливі документи, які ви можете отримати одразу під час подання скарги, щоб прискорити розгляд справи.

Просто нагадаю посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Як це звучить для вас? Ви в?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чи можу я подати скаргу щодо кешбеку в казино posido156 і грі pinky mega fire blaze?? Вони шахраї

Автоматичний переклад.
Theopistos21
4 міс. тому

Привіт! Перш за все, не могли б ви трохи описати ситуацію, у яку ви потрапили, і в чому полягає конкретна дилема щодо повернення грошей? Ви повинні були отримати один, а казино вам нічого не дало? Або ви отримали менше, ніж повинні були отримати?

Спробуйте розповісти детальніше, і я скажу, чи варто подавати скаргу.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго вечора, я грав у казино Super bet у слоті, і я виграв 300 і кілька реалів, а потім слот почав виходити з ладу. Я скаржився з четверга в неділю. Я отримав відповідь, тоді я сказав, що почекаю до сьогоднішнього понеділка тепер я зайшов на сайт, увійшов і перейшов до служби підтримки супер ставок, я просто не міг поговорити з у мене є роздруківка гри, і я маю роздруківку, на якій я розмовляю зі службою підтримки. у службу підтримки вони сказали, що надіслали проблему для вирішення, але поки що вони не відповіли мені, і я не зміг поговорити зі службою підтримки.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ось скріншоти, якщо ви подивіться на час кожного з них, ви побачите годинник посередині екрана саме в той час, коли він дає бонуси filefilefilefile

Автоматичний переклад.
Marco1111
3 міс. тому

Привіт. Можливо, вам варто дати їм трохи часу, щоб вони змогли дослідити проблему. Іноді це дійсно може тривати кілька днів, навіть тижнів.

Я сподіваюся, що ви зможете отримати пояснення, і ми б хотіли знати про будь-які оновлення щодо цього.

Що ти сказав? Чи можна зараз бути трохи терплячим?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого