ФорумОбговорення скаргЧас обробки CasinoGuru

Час обробки CasinoGuru

11 міс. тому від Robin1989
|
1839 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому

Привіт шановний форум,


У мене невелика сесія запитань.

Якщо ви зв’яжетеся з хлопцями та дівчатами в CasinoGuru, скільки в середньому потрібно очікувати на відповідь/обробку?


У моєму випадку це знову так, що я подав скаргу на казино. Цьому вже добрих 2 тижні, і нічого не сталося. Співробітник, який розглядає мою скаргу, просто продовжує задавати нові запитання, а потім нічого не чути від мене протягом наступних 5-6 днів. Оскільки в моїй справі задіяні великі гроші, я сподівався на допомогу від CasinoGuru. Але, як уже згадувалося, через понад 14 днів не запросили навіть казино.

Якщо мені потрібно відповісти на запитання, зазвичай я можу це зробити протягом кількох годин.


Який ваш досвід роботи зі скаргами?

Автоматичний переклад.
Robin1989
11 міс. тому

Привіт і дякую за запитання. Все, що я хотів би сказати, це те, що кожна сторона має 7 днів для відповіді, що також видно у вашій скарзі у верхньому правому куті як таймер. До того часу кожна сторона повинна була дати відповідь. У нас також є посібник, написаний на цю тему, який може бути корисним, тому я опублікую його тут: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Однак не хвилюйтеся та постарайтеся бути терплячими, тому що наша команда та Нік, який розглядає вашу скаргу, має багато скарг, але вам не потрібно боятися, що він не вирішить тобі. Запитання, які він ставить вам, головним чином, щоб розслідування могло піти далі, і він міг дізнатися все, що йому потрібно знати, а потім звернутися до казино, щоб прокоментувати справу.

Отже, вам знову не потрібно боятися, що Нік не добереться до вас. Він обов'язково постарається якомога краще все оцінити і допомогти вам у вашій справі. Я сподіваюся, що це буде вирішено, і ви отримаєте свої гроші. Бажаю тобі всього найкращого. ☘️

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Jaro 🖖 Я з тобою повністю згоден. Я не єдиний, хто скаржиться.

Але: як уже було сказано кілька разів, тут задіяні великі гроші. Крім того, таймер давно закінчився. Все одно нічого не відбувається. Минуло більше трьох тижнів, а в казино з цього приводу навіть не зверталися.

Сподіваюся, ви розумієте, що я маю на увазі..

З найкращими побажаннями,

Робін

Автоматичний переклад.
Robin1989
11 міс. тому

Звичайно, я абсолютно розумію, що ви говорите, і я зовсім не злюся, я просто пояснив, як у нас. Я вважаю, що це було гарне запитання, і я запитав Ніка, чи може він поглянути на нього ще раз, оскільки він закінчив із таймером.

Я твердо вірю, що він повернеться до вас якнайшвидше, і справа піде вперед. Бажаю, щоб ситуація вирішилася справедливо і ви отримали свої гроші. Схрещуємо пальці і дякую за терпіння. 🤞😊

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Яро 💪

велике спасибі за вашу відповідь.

Я просто втратив дар мови щодо вашого підходу.

Через цілих 8 днів Нік пересилав мою скаргу наступному працівнику. Про що все це?

Через 4 тижні нічого не сталося. Я просто безмовний і надзвичайно розчарований. Чому б вам просто не сказати наперед, що цифра занадто велика чи навіть складна для вас? Але те, що ви тут зробили, просто розчаровує і сумно!!!

Вибач...

Автоматичний переклад.
Robin1989
11 міс. тому

Привіт, Нік зібрав усю необхідну інформацію, і Йозеф спробує зв’язатися з казино. Це стандартна процедура і, звичайно, я розумію, що якщо це займе більше часу, це не найприємніше. Однак усе це робить наша команда, щоб зробити все можливе, щоб допомогти та оцінити вашу ситуацію. Тому я сподіваюся, що тепер все піде швидше і ми зможемо вирішити вашу ситуацію.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого