Привіт!
Якщо я можу трохи припустити, я б сказав, що казино знайшло деякі подібності або порушення; тому рахунок перевіряється. Думаю, ви хочете почути, що все буде гаразд, тому що ви ніколи не робили нічого підозрілого. Але очевидна відповідь полягає в тому, що спочатку нам потрібно почути висновок казино.
Наскільки я можу судити, ви не знаєте причини такої ретельної перевірки, і я теж не знаю. Як правило, казино не повідомляють незабаром після того, як "справа" буде повністю досліджена. Вибачте, але нам потрібно почекати.
Якщо ви щось підозрюєте, я впевнений, що ви також прагнете чіткіше зрозуміти, що викликає проблему. Я б сказав, що казино думають так само. Але, на жаль, головним ефектом є додаткове очікування з боку гравця.
Я б не сказав, що така перевірка вказує на те, що казино не бажає платити, це просто означає, що є певне занепокоєння, яке потрібно спочатку вирішити.
Чи знаєте ви, що це може бути випадкова додаткова перевірка? Трапляється й таке, система просто вибирає деякі облікові записи випадковим чином.
Оскільки ви подали скаргу, я вважаю за приємне згадати, що Томас чекає на вашу відповідь. Будь ласка, скористайтеся цим посиланням , якщо хочете відповісти негайно.
Я хотів би додати, що це казино є одним із кращих сортів, згідно з дуже високим індексом безпеки , тому я переконаний, що є достатні шанси на хорошу співпрацю, якщо виникне така потреба.
Постарайся поки що зберігати спокій.
Hello!
If I may guess a little, I'd say the casino has found some similarities or irregularities; hence, the account is under review. I imagine you want to hear that everything will be okay because you have never done anything suspicious. But the obvious answer is that first, we need to hear the casino's conclusion.
As far as I can tell, you don't know the reason for such a thorough check, and I do not either. Usually, casinos won't tell soon after the "thing" is fully investigated. I'm sorry to say that, but we need to wait.
If you are suspicious about something, I bet you also aim to understand more clearly what's causing the issue. Casinos think the same, I'd say. But sadly, the primary effect is additional waiting on the player's side.
I would not say that such a check indicates that the casino is not willing to pay, it just means there is a certain concern that needs to be cleared first.
Did you know it may possibly be a random additional check? That also happens, the system simply picks some accounts randomly.
Since you submitted the complaint, I think it's good to mention that Tomas awaits your response. Please use this link if you would like to answer right away.
I'd like to add that this casino is among the better sorts, according to a very high safety index, so I'm convinced there is a fair chance for good cooperation if the need arises.
Try to stay calm for now.
Автоматичний переклад.