ГоловнаФорумОбговорення скаргCasinoly Я ввів бонус, і він мене вигнав

Casinoly Я ввів бонус, і він мене вигнав

 від Geostaik
|
1 439 переглядів 13 відповідей |
|
  1. Я ввів бонус, а також до побачення, він повернув 449 євро, і він викинув мене з гри до гри sugar supreme powernudge. Я надіслав йому повідомлення, і вони сказали мені зачекати 24 години, оскільки pragmatic play оновлює цю компанію, це було 26 годин з тих пір, і вони просто сказали мені те саме, що вони повідомлять мене, коли щось трапиться, навіть трохи раніше 18 00 четверга 12 вересня (26 годин після події) вони сказали мені, що ми чекаємо відповіді від відповідного відділу
Автоматичний переклад.

filefilefilefilefile Ось деякі з її сьогоднішніх розмов

Автоматичний переклад.
Geostaik

Це прикра ситуація, і в цьому випадку казино навіть не можна звинувачувати, на мій погляд.

Схоже, помилка була на стороні постачальника ігор, і я радий, що служба підтримки дійсно намагається це вирішити.

Іноді така проблема може тривати трохи довше, тому, будь ласка, наберіться терпіння та дочекайтеся результату.

Як склалася ситуація зараз? Є розвиток?

Автоматичний переклад.
Romi

Розвитку немає. Гра була неймовірним поштовхом до прагматичної гри..вона повернула мені 449 євро зі ставкою 3 євро, а після цього на моєму екрані з’явилося 3 символи розкиду, і гра вигнала мене…підсумовуючи, мені повернуто 449 євро та бонус із 3 євро ставка...

Автоматичний переклад.
Geostaik

У такому випадку давайте зачекаємо на нашу команду, щоб побачити, як вони діятимуть щодо вашої скарги та що вони зможуть там зробити.

Сподіваюся, незабаром буде знайдено рішення.

Автоматичний переклад.
Romi

Добре, дякую

Автоматичний переклад.

Поки я був у грі та грав, вона раптом повернула мені 449 євро одним клацанням миші, і коли вона випала, з’явилися 3 символи розкиду та був введений бонус. У той момент гра викинула мене, і щоразу, коли я намагався увійти знову, це видавало помилку (неправильний код гри). Я надіслав повідомлення, і вони сказали мені, що є проблема з прагматичною грою, але якщо ваші виграші/бонуси не повертаються 24 години Надішліть нам повідомлення ще раз, відтоді минуло 2 дні (48 годин), і коли я надішлю повідомлення, у ньому сказано, що ми все ще опрацьовуємо вашу проблему, ви отримаєте сповіщення на мою електронну пошту, вони сказали, що прагматичні ігрові ігри тимчасово не працюють і що вони будуть повернусь у четвер (вчора) я надіслав повідомлення вчора, і вони сказали, що в суботу 14 вересня вони повернуться... питання в тому, коли я повернуся в суботу, якщо вони повернуться, чи я коли-небудь знову почну ці ігри з де я зупинився? тобто повернення 449 євро та бонус із ставкою 3 євро

Змінено
Автоматичний переклад.
Geostaik

Хм, це не дуже поширена проблема. Я припускаю, що казино потребує деякого часу, щоб зв’язатися з провайдером, що не завжди відбувається так гладко, як можна було очікувати. Щодо вашого запитання, це залежить від того, коли та як сталася "помилка", і, швидше за все, також від того, як з нею впорається Pragmatic. Я думаю, що нам слід дочекатися подробиць, а потім обговорити, як це виглядає. Технічні проблеми з іграми — це особливий вид, тому я б не став спекулювати на цьому етапі.

До речі, чи є якісь новини?

Автоматичний переклад.
Radka

ігри відкрилися знову, і коли я відкриваю гру, яка дала мені 449 євро та бонус і залишила мене посеред обертання, не має історії, наче я ніколи не грав

Автоматичний переклад.

У casinoly, коли я грав у прагматичну гру зі ставкою 3 євро в один момент, він повернув мені 449 євро та поставив мені та бонус на sugar supreme powernudge у той момент він вигнав мене з гри 11-9-2024 раз 12 44 а потім він не повернувся. коли я надіслав рух, вони сказали, що оновлюють ігри Pragmatic Play і незабаром вони знову відкриються. Сьогодні вони відкрилися, і коли я зайшов у гру, у яку грав, вони видалили всю історію, і я ніби ніколи не грав, хоча в цій грі я грав на 2000 євро за 24 години

Автоматичний переклад.

У мене було 449 тут повернення і 3 розсіювання

Автоматичний переклад.
Geostaik

Я хотів би попросити вас про послугу. Будь ласка, тримайте це в одній темі та не поширюйте ту саму інформацію по всьому форуму. Я розумію, що ви зараз дуже розчаровані, але таким чином ви матимете більше шансів, що інші зможуть бути в курсі всієї інформації щодо цієї вашої проблеми.🙏

На жаль, зараз ми нічого не можемо зробити, але зачекайте, як казино відреагує на вашу скаргу та як усе буде розвиватися.

Будь ласка, запасіться терпінням, тому що, коли справа доходить до розслідування з постачальником ігор, це дійсно може зайняти деякий час.

Автоматичний переклад.

Добре, ти правий, дякую. Я буду терпіти

Автоматичний переклад.
Geostaik

Ми уважно спостерігатимемо за цією справою та сподіватимемося на її найкраще вирішення, і, звичайно, якнайшвидше.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого