ГоловнаФорумОбговорення скаргКазино legiаnо занимается махинацией ! Не выводит выигрышные деньги !

Казино legiаnо занимается махинацией ! Не выводит выигрышные деньги ! (Сторінка 7)

 від sergejbaklanov780
|
13 193 переглядів 154 відповідей |
|
1...6 7 8

filefile вони змінюють свої виправдання!!!Тепер вони дуже зайняті

Автоматичний переклад.

Моє перше зняття було зараховано на мій банківський рахунок, але друге було скасовано ними без причини. Я намагаюся з'ясувати чому.

Автоматичний переклад.

Звичайно, тож якщо ви дізнаєтесь, що трапилось і чому наступний не було схвалено, повідомте мені. Сподіваюся, ви скоро дізнаєтеся.

Крім того, ви знову вводили друге відхилене зняття чи ні?

Автоматичний переклад.

Так, я знову зняв гроші та надіслав їм пошту, щоб перевірити, чи це знову займе стільки днів. Вони відповіли мені, вибачившись, що я скасував зняття, і я надсилаю їм друкований екран, який показує, що вони відхилили зняття. Вони навіть не можуть переглянути мій обліковий запис, щоб перевірити його.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21

Тому мені буде дивно, якщо вам скажуть, що ви скасували це, а ви скажете, що це не ваша вина. Якщо це займе більше 14 днів, ми спробуємо допомогти. Але ця відповідь є досить неадекватною. Тому спробуйте зняти кошти ще раз, використовуючи той самий метод, що й той, який був успішним, і подивіться, що станеться.

Автоматичний переклад.
Radka

Що таке огляд TP??? Я скористаюся цим способом, якщо це допоможе. Ви маєте на увазі TrustPilot???

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, вони надіслали мені ще один електронний лист, у якому вибачилися за затримку та сказали, що постачальник платіжних послуг (тобто банк) винен у відхиленні транзакції. Я також запитав у банку, і вони сказали мені звичайну річ, як можливо, що одну транзакцію схвалили, а іншу відхилили? Звичайно, я надіслав їм електронний лист із тим самим запитанням, чекаю відповіді, хоча згадував про це в попередньому листі. Я ніколи раніше не стикався з таким... Сподіваюся, ми всі знайдемо вихід.


Автоматичний переклад.

Що таке огляд TP??? Я скористаюся цим способом, якщо це допоможе. Ви маєте на увазі TrustPilot???

Автоматичний переклад.

Так, саме це Радка мала на увазі. TP - це скорочення від trustpilot.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, вони надіслали мені ще один електронний лист, у якому вибачилися за затримку та сказали, що постачальник платіжних послуг (тобто банк) винен у відхиленні транзакції. Я також запитав у банку, і вони сказали мені звичайну річ, як можливо, що одну транзакцію схвалили, а іншу відхилили? Звичайно, я надіслав їм електронний лист із тим самим запитанням, чекаю відповіді, хоча згадував про це в попередньому листі. Я ніколи раніше не стикався з таким... Сподіваюся, ми всі знайдемо вихід.


Автоматичний переклад.

Ми теж на це сподіваємось і чекатимемо на оновлення від вас тут.

Автоматичний переклад.

Доброго дня, у мене та ж проблема, що й у деяких людей із казино Legiano.

У мене є незавершені зняття, і вони не можуть мені заплатити. Як я можу вирішити ситуацію?

Вони зробили лише один платіж, і це минуло багато часу. Я все ще чекаю три вартістю 500 євро кожна.


Чи є простіший спосіб отримати гроші, крім банківського переказу?





Автоматичний переклад.
ruifredericog

добрий день

Чи можу я запитати, скільки часу ви чекаєте на зняття коштів?

Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату, перш ніж ми втрутимося, тому, якщо цей проміжок часу вже минув, я б пропонував вам подати скаргу. Наша команда спробує допомогти вам її вирішити.

Повідомте нас, і ми будемо готові допомогти вам.

Автоматичний переклад.

Поки нічого нового щодо мого наступного зняття, вони продовжували відповідати виправданнями, далеко не найгіршими, з якими я коли-небудь стикався, я сподіваюся, що ми всі отримаємо свої гроші.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21

Нагадайте мені, будь ласка, як довго ви зараз чекаєте?

Можливо, настав час подати скаргу.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.

Перший депозит був зроблений 10 листопада, а минулого четверга 19 року вони скасували його, сказавши, що це помилка банку-провайдера, і я знову зняв кошти. Всього 16 днів. Так, я хотів би подати скаргу, чи можете ви пояснити мені, як?

Автоматичний переклад.
Romi

Я чекав деякий час. Однак я скасував і знову попросив зняти кошти. Я надіслав повідомлення в службу підтримки, і вони припускають, що дні знову почали рахувати. Мені доведеться ще трохи почекати. Через 10 днів знову щось скажу.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21

Скільки вилучень було зроблено раніше?

Або яка максимальна кількість вилучень, яку це казино вже зробило для однієї особи?

Автоматичний переклад.
ruifredericog

Я зробив 2 зняття по 500 євро разом, з інтервалом в 1 день, обидва були оброблені через 11 днів після багатьох незручностей з мого боку, одне зняття було завершено нормально, і гроші були зараховані в банк, а друге було скасовано під приводом того, що це був винен банк провайдера. Я перезапустив друге зняття коштів і тепер чекаю ще 6 днів.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21

Те ж саме сталося і зі мною. Вони зняли 500 євро, а інші ніколи цього не зробили. Це казино дуже дивне. Ніколи подібного зі мною не траплялося.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21

Напишіть рецензію Trust Pilot з однією зіркою!!! І поговоріть зі службою підтримки клієнтів, скажіть їм, що ми вичерпали дні, про які вони просять, і що відтепер кожного дня, коли виведення коштів затримується, ви також залишатимете новий коментар із підрахунком днів. Я сказав йому, що кожен день, коли вони запізнюються, я буду додавати коментар. Не знаю, чи це допомогло, але я отримав гроші. І тепер ми починаємо новий цикл, тому що в мене є лише 500, які я зняв. Я послав їх і сказав їм, що вони не будуть турбувати мене, як і з іншими вилученнями, і якщо вони це зроблять, моє ставлення буде таким самим

Автоматичний переклад.
xristos25031984

Учора я переглянув пілотну програму Trust і щодня спілкуюся зі службою підтримки клієнтів як наживо, так і електронною поштою

Автоматичний переклад.
Leoglxd21

Ja fiz 2 commentarios no TP. І я також розмовляю з моїм братом, він працює в поліції спеціального призначення, і він проводить пошуки з цього приводу.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого