Звичайно, тож якщо ви дізнаєтесь, що трапилось і чому наступний не було схвалено, повідомте мені. Сподіваюся, ви скоро дізнаєтеся.
Крім того, ви знову вводили друге відхилене зняття чи ні?
Sure, so if you find out what happened and why the next one wasn't approved let me know. I hope you'll find out soon.
Additionally, did you enter the second rejected withdrawal again or not?
Так, я знову зняв гроші та надіслав їм пошту, щоб перевірити, чи це знову займе стільки днів. Вони відповіли мені, вибачившись, що я скасував зняття, і я надсилаю їм друкований екран, який показує, що вони відхилили зняття. Вони навіть не можуть переглянути мій обліковий запис, щоб перевірити його.
Yes, I ve withdrawth the money again and I ve mailed them to check if it s going to take again so many days. They replyed to me telling excuses that I ve cancelled the withdrawth and I send them the print screen that shows that the withdrawth was rejected by them. They can t evev look my account to check it.
Тому мені буде дивно, якщо вам скажуть, що ви скасували це, а ви скажете, що це не ваша вина. Якщо це займе більше 14 днів, ми спробуємо допомогти. Але ця відповідь є досить неадекватною. Тому спробуйте зняти кошти ще раз, використовуючи той самий метод, що й той, який був успішним, і подивіться, що станеться.
So I would find it strange if they tell you that you canceled it and you say it wasn't your fault. If it takes more than 14 days, we would try to help. But that answer is quite inadequate. So try making the withdrawal again using the same method as the one that was successful and see what happens.
Що таке огляд TP??? Я скористаюся цим способом, якщо це допоможе. Ви маєте на увазі TrustPilot???
What is TP review???I will use this way if ti helps.You mean the trustpilot???
Доброго ранку, вони надіслали мені ще один електронний лист, у якому вибачилися за затримку та сказали, що постачальник платіжних послуг (тобто банк) винен у відхиленні транзакції. Я також запитав у банку, і вони сказали мені звичайну річ, як можливо, що одну транзакцію схвалили, а іншу відхилили? Звичайно, я надіслав їм електронний лист із тим самим запитанням, чекаю відповіді, хоча згадував про це в попередньому листі. Я ніколи раніше не стикався з таким... Сподіваюся, ми всі знайдемо вихід.
Good morning, they sent me another email apologizing for the delay and telling me that the payment provider (i.e. the bank) is to blame for the transaction being declined. I also asked the bank and they told me the normal thing, how is it possible that one transaction was approved and the other was rejected? Of course, I sent them an email with the same question, I'm waiting for an answer, although I had mentioned it in a previous email. I have never encountered such a thing before.... I hope we all find a way out.
Καλημερα,μου εστειλαν παλι μειλ ζητωντας μου συγνωμη για την καθυστερηση και μου λενε οτι φταιει ο παροχος πληρωμης (δηλαδη η τραπεζα) που αποριφθηκε η συναλαγη. Εγω ρωτησα και την τραπεζα και μου ειπαν το φυσιολογικο,πως ειναι δυνατον να εγκριθηκε η μια συναλαγη και να αποριφθηκε η αλλη? Φυσικα και τους εστειλα μειλ με την ιδια απορια,περιμενω απαντηση, αν και το ειχα αναφερει και σε προηγουμενο μειλ. Δεν εχω ξανασυναντησει ποτε τετοιο πραγμα....Μακαρι να βρουμε ολοι ακρη.
Доброго ранку, вони надіслали мені ще один електронний лист, у якому вибачилися за затримку та сказали, що постачальник платіжних послуг (тобто банк) винен у відхиленні транзакції. Я також запитав у банку, і вони сказали мені звичайну річ, як можливо, що одну транзакцію схвалили, а іншу відхилили? Звичайно, я надіслав їм електронний лист із тим самим запитанням, чекаю відповіді, хоча згадував про це в попередньому листі. Я ніколи раніше не стикався з таким... Сподіваюся, ми всі знайдемо вихід.
Good morning, they sent me another email apologizing for the delay and telling me that the payment provider (i.e. the bank) is to blame for the transaction being declined. I also asked the bank and they told me the normal thing, how is it possible that one transaction was approved and the other was rejected? Of course, I sent them an email with the same question, I'm waiting for an answer, although I had mentioned it in a previous email. I have never encountered such a thing before.... I hope we all find a way out.
Καλημερα,μου εστειλαν παλι μειλ ζητωντας μου συγνωμη για την καθυστερηση και μου λενε οτι φταιει ο παροχος πληρωμης (δηλαδη η τραπεζα) που αποριφθηκε η συναλαγη. Εγω ρωτησα και την τραπεζα και μου ειπαν το φυσιολογικο,πως ειναι δυνατον να εγκριθηκε η μια συναλαγη και να αποριφθηκε η αλλη? Φυσικα και τους εστειλα μειλ με την ιδια απορια,περιμενω απαντηση, αν και το ειχα αναφερει και σε προηγουμενο μειλ. Δεν εχω ξανασυναντησει ποτε τετοιο πραγμα....Μακαρι να βρουμε ολοι ακρη.
Доброго дня, у мене та ж проблема, що й у деяких людей із казино Legiano.
У мене є незавершені зняття, і вони не можуть мені заплатити. Як я можу вирішити ситуацію?
Вони зробили лише один платіж, і це минуло багато часу. Я все ще чекаю три вартістю 500 євро кожна.
Чи є простіший спосіб отримати гроші, крім банківського переказу?
Good afternoon, I'm having the same problem as some people with Legiano casino.
I have pending withdrawals and there's no way for them to pay me. How can I resolve the situation?
They've only made one payment and it's been a long time. I'm still waiting for three with a value of €500 each.
Is there an easier way to get the money other than by bank transfer?
Boas tardes, ando com o mesmo problema de algumas pessoas relativamente ao Legiano casino.
Tenho saques pendentes e nao hforma de fazerem o pagamento. Como posso resolver a situação?
Somente fizeram um pagamento e ja a muito tempo. Continuo com 3 a espera com valir de 500€ cada.
Haverá forma mais fácil de obter o dinheiro sem ser por transferência bancária?
добрий день
Чи можу я запитати, скільки часу ви чекаєте на зняття коштів?
Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату, перш ніж ми втрутимося, тому, якщо цей проміжок часу вже минув, я б пропонував вам подати скаргу. Наша команда спробує допомогти вам її вирішити.
Повідомте нас, і ми будемо готові допомогти вам.
Good day.
May I ask how long you are waiting for the withdrawal, please?
We give casinos 14 full days to proceed with the payment before we intervene, so if this timeframe has already passed, I would surely suggest you file a complaint. Our team will try to help you out to solve it.
Please let us know, and we'll be ready here to help you out.
Поки нічого нового щодо мого наступного зняття, вони продовжували відповідати виправданнями, далеко не найгіршими, з якими я коли-небудь стикався, я сподіваюся, що ми всі отримаємо свої гроші.
Nothing new yet from my next withdrawal, they kept replying with excuses, far from the worst I've ever encountered, I hope we all get our money.
Κανενα νεο ακομα απο την επομενη αναληψη μου, συνεχως απαντανε με δικαιολογιες, μακραν οτι χειροτερο εχω συναντησει ποτε, μακαρι να παρουμε τα χρηματα μας ολοι.
Нагадайте мені, будь ласка, як довго ви зараз чекаєте?
Можливо, настав час подати скаргу.
що ти кажеш
Remind me, please, how long are you waiting now?
Maybe it's time to file a complaint.
What do you say?
Перший депозит був зроблений 10 листопада, а минулого четверга 19 року вони скасували його, сказавши, що це помилка банку-провайдера, і я знову зняв кошти. Всього 16 днів. Так, я хотів би подати скаргу, чи можете ви пояснити мені, як?
The first deposit was on 10november, then on last thursday 19 they cancelled it saying that it is the banks provider fault and I ve done again the withdrawth. Totally 16 days. Yes I would like to file a complain, can you explain to me how?
Я чекав деякий час. Однак я скасував і знову попросив зняти кошти. Я надіслав повідомлення в службу підтримки, і вони припускають, що дні знову почали рахувати. Мені доведеться ще трохи почекати. Через 10 днів знову щось скажу.
I've been waiting for some time. However, I canceled and asked for a withdrawal again. I sent a message to support and they assume that the days have started counting again. I'll have to wait a while longer. I'll say something in 10 days again.
Ja aguardo a algum tempo. Contudo fiz cancelar e voltei a pedir saque. Mandei mensagem ao support e Assumem que a contagem dos dias iniciou novamente. Terei de aguardar mais algum tempo. Direi algo em 10 dias outra vez.
Скільки вилучень було зроблено раніше?
Або яка максимальна кількість вилучень, яку це казино вже зробило для однієї особи?
How many withdrawals have been made before?
Or what is the maximum number of withdrawals that this casino has already made to a single person?
Quantos saques ja foram concretizadoa anteriormente ?
Ou qual o número máximo de saques que este casinolegiano já realizou a uma única pessoa?
Я зробив 2 зняття по 500 євро разом, з інтервалом в 1 день, обидва були оброблені через 11 днів після багатьох незручностей з мого боку, одне зняття було завершено нормально, і гроші були зараховані в банк, а друге було скасовано під приводом того, що це був винен банк провайдера. Я перезапустив друге зняття коштів і тепер чекаю ще 6 днів.
I made 2 withdrawals of 500 euros together, 1 day apart, both were processed after 11 days after many inconveniences on my part, one withdrawal was completed normally and the money was credited to the bank and the second one was canceled under the pretext that it was the provider's fault bank. I restarted the second withdrawal and now I wait another 6 days.
Εκανα μαζι 2 αναληψειςντων 500 ευρω,με 1 ημερα διαφορά,επεξεργαστηκαν και οι 2 μετα απο 11 μερες μετα απο πολλες ενοχλησεις απο μεριας μου, η μια αναληψη ολοκληρώθηκε κανονικα και πιστωθηκαν τα χρήματα στην τράπεζα και η δεύτερη ακυρώθηκε με προσχημα οτι φταιει ο παροχος της τράπεζας. Ξαναεκανα την δεύτερη ανάληψη και τωρα περιμενω αλλες 6 μερες.
Те ж саме сталося і зі мною. Вони зняли 500 євро, а інші ніколи цього не зробили. Це казино дуже дивне. Ніколи подібного зі мною не траплялося.
The same thing happened to me. They made a withdrawal of 500€ and the others never made it again. This casino is being very strange. Something like this has never happened to me before.
O mesmo aconteceu comigo. Procederam a um saque de 500€ e os outros nunca mais o realizaram. Este casino esta sendo muito estranho. Nunca me aconteceu algo assim.
Напишіть рецензію Trust Pilot з однією зіркою!!! І поговоріть зі службою підтримки клієнтів, скажіть їм, що ми вичерпали дні, про які вони просять, і що відтепер кожного дня, коли виведення коштів затримується, ви також залишатимете новий коментар із підрахунком днів. Я сказав йому, що кожен день, коли вони запізнюються, я буду додавати коментар. Не знаю, чи це допомогло, але я отримав гроші. І тепер ми починаємо новий цикл, тому що в мене є лише 500, які я зняв. Я послав їх і сказав їм, що вони не будуть турбувати мене, як і з іншими вилученнями, і якщо вони це зроблять, моє ставлення буде таким самим
Write trust pilot a one star review!!! And talk to customer service tell them we have passed the days they are asking for and that from now on every day the withdrawal is delayed you will put a new comment counting the days too. I told him that every day they are late I will add a comment. I don't know if this helped but I got the money. And now we start a new cycle because I only have 500 that I withdrew. I sent them and told them not to they will hassle me like with the other withdrawals and if they do my attitude will be the same
Γράψε στο trust pilot κριτική με ένα αστέρι!!!Και μιλά με την εξυπηρέτηση πελατών πες τους πως έχουμε περάσει ηερες που ζητάνε και ότι από εδώ και πέρα κάθε μέρα που θα καθυστερεί η ανάληψη θα βάζεις καινούριο σχόλιο μετρώντας και τις μέρες.Εγω του είπα ότι κάθε μέρα που αργούν θα προσθέτω σχόλιο.Δεν ξέρω αν βοήθησε αυτό αλλά τα λεφτά τα πήρα.Και τώρα ξεκινάμε καινούριο κύκλο γιατί έχω αλλά 500 που έκανα ανάληψη.Τους έστειλα και τους είπα να μην με ταλαιπωρήσουν όπως με τις άλλες αναλήψεις και αν το κάνουν η στάση μου θα είναι η ιδια
Учора я переглянув пілотну програму Trust і щодня спілкуюся зі службою підтримки клієнтів як наживо, так і електронною поштою
I reviewed trust pilot yesterday and every day I talk to customer service both live and by email
Εκανα χθες κριτική στο trust pilot και καθε μερα μιλαω με την εξυπηρέτηση πελατων και live και με mail
Ja fiz 2 commentarios no TP. І я також розмовляю з моїм братом, він працює в поліції спеціального призначення, і він проводить пошуки з цього приводу.
Ja fiz 2 comentarios no TP. And i.m also speaking with my brother he works in the special police and he is doing some search about then.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.