ГоловнаФорумОбговорення скаргКазино legiаnо занимается махинацией ! Не выводит выигрышные деньги !

Казино legiаnо занимается махинацией ! Не выводит выигрышные деньги ! (Сторінка 7)

1 місяць тому від sergejbaklanov780
|
7 186 переглядів 148 відповідей |
|
1...6 7 8
1 місяць тому

filefile вони змінюють свої виправдання!!!Тепер вони дуже зайняті

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Моє перше зняття було зараховано на мій банківський рахунок, але друге було скасовано ними без причини. Я намагаюся з'ясувати чому.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Звичайно, тож якщо ви дізнаєтесь, що трапилось і чому наступний не було схвалено, повідомте мені. Сподіваюся, ви скоро дізнаєтеся.

Крім того, ви знову вводили друге відхилене зняття чи ні?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я знову зняв гроші та надіслав їм пошту, щоб перевірити, чи це знову займе стільки днів. Вони відповіли мені, вибачившись, що я скасував зняття, і я надсилаю їм друкований екран, який показує, що вони відхилили зняття. Вони навіть не можуть переглянути мій обліковий запис, щоб перевірити його.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21
1 місяць тому

Тому мені буде дивно, якщо вам скажуть, що ви скасували це, а ви скажете, що це не ваша вина. Якщо це займе більше 14 днів, ми спробуємо допомогти. Але ця відповідь є досить неадекватною. Тому спробуйте зняти кошти ще раз, використовуючи той самий метод, що й той, який був успішним, і подивіться, що станеться.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Що таке огляд TP??? Я скористаюся цим способом, якщо це допоможе. Ви маєте на увазі TrustPilot???

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго ранку, вони надіслали мені ще один електронний лист, у якому вибачилися за затримку та сказали, що постачальник платіжних послуг (тобто банк) винен у відхиленні транзакції. Я також запитав у банку, і вони сказали мені звичайну річ, як можливо, що одну транзакцію схвалили, а іншу відхилили? Звичайно, я надіслав їм електронний лист із тим самим запитанням, чекаю відповіді, хоча згадував про це в попередньому листі. Я ніколи раніше не стикався з таким... Сподіваюся, ми всі знайдемо вихід.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що таке огляд TP??? Я скористаюся цим способом, якщо це допоможе. Ви маєте на увазі TrustPilot???

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, саме це Радка мала на увазі. TP - це скорочення від trustpilot.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго ранку, вони надіслали мені ще один електронний лист, у якому вибачилися за затримку та сказали, що постачальник платіжних послуг (тобто банк) винен у відхиленні транзакції. Я також запитав у банку, і вони сказали мені звичайну річ, як можливо, що одну транзакцію схвалили, а іншу відхилили? Звичайно, я надіслав їм електронний лист із тим самим запитанням, чекаю відповіді, хоча згадував про це в попередньому листі. Я ніколи раніше не стикався з таким... Сподіваюся, ми всі знайдемо вихід.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ми теж на це сподіваємось і чекатимемо на оновлення від вас тут.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго дня, у мене та ж проблема, що й у деяких людей із казино Legiano.

У мене є незавершені зняття, і вони не можуть мені заплатити. Як я можу вирішити ситуацію?

Вони зробили лише один платіж, і це минуло багато часу. Я все ще чекаю три вартістю 500 євро кожна.


Чи є простіший спосіб отримати гроші, крім банківського переказу?





Автоматичний переклад.
ruifredericog
4 тиж. тому

добрий день

Чи можу я запитати, скільки часу ви чекаєте на зняття коштів?

Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату, перш ніж ми втрутимося, тому, якщо цей проміжок часу вже минув, я б пропонував вам подати скаргу. Наша команда спробує допомогти вам її вирішити.

Повідомте нас, і ми будемо готові допомогти вам.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Поки нічого нового щодо мого наступного зняття, вони продовжували відповідати виправданнями, далеко не найгіршими, з якими я коли-небудь стикався, я сподіваюся, що ми всі отримаємо свої гроші.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21
3 тиж. тому

Нагадайте мені, будь ласка, як довго ви зараз чекаєте?

Можливо, настав час подати скаргу.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Перший депозит був зроблений 10 листопада, а минулого четверга 19 року вони скасували його, сказавши, що це помилка банку-провайдера, і я знову зняв кошти. Всього 16 днів. Так, я хотів би подати скаргу, чи можете ви пояснити мені, як?

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Я чекав деякий час. Однак я скасував і знову попросив зняти кошти. Я надіслав повідомлення в службу підтримки, і вони припускають, що дні знову почали рахувати. Мені доведеться ще трохи почекати. Через 10 днів знову щось скажу.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21
3 тиж. тому

Скільки вилучень було зроблено раніше?

Або яка максимальна кількість вилучень, яку це казино вже зробило для однієї особи?

Автоматичний переклад.
ruifredericog
3 тиж. тому

Я зробив 2 зняття по 500 євро разом, з інтервалом в 1 день, обидва були оброблені через 11 днів після багатьох незручностей з мого боку, одне зняття було завершено нормально, і гроші були зараховані в банк, а друге було скасовано під приводом того, що це був винен банк провайдера. Я перезапустив друге зняття коштів і тепер чекаю ще 6 днів.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21
3 тиж. тому

Те ж саме сталося і зі мною. Вони зняли 500 євро, а інші ніколи цього не зробили. Це казино дуже дивне. Ніколи подібного зі мною не траплялося.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21
3 тиж. тому

Напишіть рецензію Trust Pilot з однією зіркою!!! І поговоріть зі службою підтримки клієнтів, скажіть їм, що ми вичерпали дні, про які вони просять, і що відтепер кожного дня, коли виведення коштів затримується, ви також залишатимете новий коментар із підрахунком днів. Я сказав йому, що кожен день, коли вони запізнюються, я буду додавати коментар. Не знаю, чи це допомогло, але я отримав гроші. І тепер ми починаємо новий цикл, тому що в мене є лише 500, які я зняв. Я послав їх і сказав їм, що вони не будуть турбувати мене, як і з іншими вилученнями, і якщо вони це зроблять, моє ставлення буде таким самим

Автоматичний переклад.
xristos25031984
3 тиж. тому

Учора я переглянув пілотну програму Trust і щодня спілкуюся зі службою підтримки клієнтів як наживо, так і електронною поштою

Автоматичний переклад.
Leoglxd21
3 тиж. тому

Ja fiz 2 commentarios no TP. І я також розмовляю з моїм братом, він працює в поліції спеціального призначення, і він проводить пошуки з цього приводу.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого