ГоловнаФорумОбговорення скаргКазино legiаnо занимается махинацией ! Не выводит выигрышные деньги !

Казино legiаnо занимается махинацией ! Не выводит выигрышные деньги ! (Сторінка 6)

1 місяць тому від sergejbaklanov780
|
7 170 переглядів 148 відповідей |
|
1...5 6 78
LeonardoLC
1 місяць тому

Я впевнений, що вам сьогодні заплатили, так?


Вчора я надіслав скріншот вашої ситуації в Легіано

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Величезне шахрайство в Legiano Casino з минулої середи. Я подав запит на зняття коштів із казино, але вони досі не зарахували мені гроші, на які я маю право!!! З того, що я бачу, я не єдиний, хто може подати позов до суду, щоб отримати те, що нам заборгували

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Зазвичай я б сказав, що це безперечно хороша новина - і не сприймайте мене неправильно; Я радий, що ви отримали гроші, але це залишає трохи плями, коли огляди TP потрібно використовувати як важіль. Я вважаю, що це не є позитивним сигналом для інших гравців. У будь-якому випадку, незважаючи на обставини, я хочу вас привітати! 🚀✨👍



Автоматичний переклад.
xristos25031984
1 місяць тому

Хоча я б ніколи не задумався про таку пропозицію, чи читали ви пораду щодо перевірки TP? Це може бути простіше, ніж найняти адвоката.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сьогодні отримав 2 виплати.

file

Автоматичний переклад.
dames288
1 місяць тому

Ви отримали їх для мене

Автоматичний переклад.
dames288
1 місяць тому

Через скільки днів мій бос??? А ви проходили ідентифікацію???

Автоматичний переклад.
xristos25031984
1 місяць тому

Мені не потрібно було показувати своє посвідчення.

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

для тебе?

Автоматичний переклад.
xristos25031984
1 місяць тому

Я знову подав запит на виплату вчора і сьогодні отримав її

Автоматичний переклад.
dames288
1 місяць тому

Як давно ви зареєстровані, тому що вони також мають політику, вони спочатку врегульовують запити клієнтів на виведення коштів, що є вищим рівнем, ніж нові!!! Я вперше стикаюся з такою поведінкою та політикою щодо клієнтів від ,casino

Автоматичний переклад.
xristos25031984
1 місяць тому

Dames288 отримала гроші завдяки мені.

Тому що я поставив скріншот деяких, хто скаржився

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Не могли б ви мені теж допомогти??? Тому що я надіслав їм скріншоти, але нічого!!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго ранку, у мене також є така сама проблема з цією компанією, я зняв 2 рази по 500 євро 10 і 9 днів тому, і вони повідомляють мені в чаті про технічну проблему, а з одним із їхніх партнерів я розповідаю, що я коли я розмовляв, він сказав мені, що їх буде зараховано вчора чи сьогодні, що, на мою думку, не станеться, оскільки зняття коштів навіть не оброблено. file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сьогодні отримав 2 виплати.

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Нарешті хороша новина, я б сказав. Ви також згадуєте, що вчора ви зробили зняття, а наступного дня воно надійшло. Я не розумію, чому одні гравці чекають день, а інші так довго.

У будь-якому випадку, принаймні для когось це йде в правильному напрямку. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго ранку, у мене також є така сама проблема з цією компанією, я зняв 2 рази по 500 євро 10 і 9 днів тому, і вони повідомляють мені в чаті про технічну проблему, а з одним із їхніх партнерів я розповідаю, що я коли я розмовляв, він сказав мені, що їх буде зараховано вчора чи сьогодні, що, на мою думку, не станеться, оскільки зняття коштів навіть не оброблено. file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Відповідно до того, що я бачив, деякі гравці вже отримали гроші, і я не знаю, який розклад у казино. Мені здається, що немає такого, коли хтось чекає два тижні, а хтось отримує гроші практично відразу.

Ми даємо казино 14 днів, і якщо ви не отримаєте гроші до того часу, я б рекомендував подати скаргу.

Як ви думаєте, ви зможете почекати пару днів?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Оскільки казино само по собі стверджує, що для перевірки виведення та завершення потрібно 3 дні, чому я повинен давати їм більше днів? Мене вже хвилює те, що я тут прочитав про них.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я щойно отримав 2 електронні листи: одне про те, що один депозит скасовано, а друге про те, що перший депозит завершено. Я намагаюся зв’язатися з ними, щоб зрозуміти, чому це відбувається.

Автоматичний переклад.
Leoglxd21
1 місяць тому

Було б, звичайно, добре з’ясувати, чому це відбувається, але, схоже, ваше перше зняття коштів має базуватися на тому, що ви описуєте. Ви також враховуєте, що виведення повне?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Моє перше зняття було зараховано на мій банківський рахунок, але друге було скасовано ними без причини. Я намагаюся з'ясувати чому.

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого