ФорумОбговорення скаргКазино legiаnо занимается махинацией ! Не выводит выигрышные деньги !

Казино legiаnо занимается махинацией ! Не выводит выигрышные деньги ! (Сторінка 4)

2 тиж. тому від sergejbaklanov780
|
1625 переглядів 75 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
Bambi2980
2 дн. тому

Тому це займає досить багато часу. Але принаймні ви вже отримали 500. Я чекаю 1300 євро

Мені не потрібно було робити жодної перевірки.

Автоматичний переклад.
dames288
2 дн. тому

Я отримав 2x 500 євро, тож так, я не такий злий, як був, коли вони чекав 1200 євро

Автоматичний переклад.
vcfinformacion
2 дн. тому

Мене теж не треба було верифікувати, сказали, що я, мабуть, не потребую верифікації

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я отримав 2x 500 євро, тож так, я не такий злий, як був, коли вони чекав 1200 євро

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Коли ви запитували і коли отримали?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Мене теж не треба було верифікувати, сказали, що я, мабуть, не потребую верифікації

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Це неймовірно душевний спокій, який дається під час здійснення платежів, і проблеми, які я читаю, щоб перевірити

Автоматичний переклад.
vcfinformacion
2 дн. тому

24 і 25 жовтня

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

24 і 25 жовтня

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Коли вам сказали підтвердити обліковий запис?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я чекаю на зняття з 30 жовтня.


Я вже пройшов процес перевірки, і мене схвалили.


Хтось отримував запити на зняття з 1 листопада?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я запросив 3 зняття.

500 євро 06.11.24

500€ 07.11.24

300€ 08.11.24

Він там весь час, у процесі

Я досяг максимальної кількості запитів на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Один вывод и десятки задержанных тут и думать нечего надо подавать жалобы

2 дн. тому

Вибачте, якщо здається, що ми більше нічого не можемо зробити. Проте ми рекомендуємо гравцям ознайомитися з цими функціями перед грою в будь-якому казино, зокрема зробити це обговорення загальнодоступним і дозволити гравцям надсилати відгуки користувачів або скаржитися. Гравці повинні розглядати це казино як дуже проблематичне, якщо вони часто читають відповідні попередження, які представлені тут у формі обговорень або тем скарг. Я припускаю, що можна легко зробити висновок, що ми недостатньо дбаємо, але ми дбаємо; просто потрібен час, щоб розглядати скарги та надавати конкретні докази для підтвердження підозр. Однак завдяки вам тут доступні всі показники.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Але куди подавати ці скарги? Казино має мати якийсь захист, воно не може просто обманювати тисячі гравців.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Якщо можна, один із способів подати безкоштовну скаргу – це зареєструвати її через Casino Guru Resolution Center. Не соромтеся використовувати це посилання 👈👈

Задавайте будь-які питання, які у вас можуть виникнути; це може бути трохи приголомшливим в перший раз. Отже, ми будемо тут, щоб допомогти вам принаймні з запитаннями.

Як довго ви намагалися витягнути виграш із казино?


Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я чекаю на зняття з 30 жовтня.


Я вже пройшов процес перевірки, і мене схвалили.


Хтось отримував запити на зняття з 1 листопада?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Це неймовірно, що відбувається, ніхто нічого не може зробити

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Це неймовірно, що відбувається, ніхто нічого не може зробити

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Невідомо, яку ліцензію використовує це казино (якщо є), щоб вони могли подати на нього позов, тож, можливо, вони підійдуть до справи більш серйозно. Вони не можуть обманювати стільки людей, і нічого не відбувається.

Автоматичний переклад.
vcfinformacion
2 дн. тому

Мені не потрібно було підтверджувати мій обліковий запис, і я мав набагато більше вилучень перед цими проблемами

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Мені не потрібно було підтверджувати мій обліковий запис, і я мав набагато більше вилучень перед цими проблемами

Автоматичний переклад.
учора

Я бачу, він чекає більше 2 тижнів. Чи повідомило вам казино якусь причину, чому минуло досить багато часу? Коли почався цей період, коли ви говорите, що раніше зняття не було проблемою? У казино просто сказали вам почекати, і ви отримаєте гроші?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Невідомо, яку ліцензію використовує це казино (якщо є), щоб вони могли подати на нього позов, тож, можливо, вони підійдуть до справи більш серйозно. Вони не можуть обманювати стільки людей, і нічого не відбувається.

Автоматичний переклад.
учора

Наскільки я бачив, казино не має ліцензії, але Радка запропонувала вам подати нам скаргу у своїй попередній відповіді, де ми спробуємо допомогти вам отримати ваші гроші, якщо це можливо.

Ви не вважаєте, що це того варте? Вона також запитала вас, як довго триває вся ситуація з вилученням, не могли б ви повідомити нам?

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого