БУДЬ ЛАСКА, ЗРОБІТЬ ЩОСЬ ПРОТИ ЦЬОГО КАЗИНО.
ВОНИ ЗАТРИМАЛИ МЕНІ ГРОШІ І НЕ ЗБІРАЮТЬСЯ ПЛАТИТИ.
Я ЗВ’ЯЗУЮСЯ З НИМИ ЩОДНЯ, І ЧІТКО ВІДПОВІДАЄ РОБОТ, ВІД Вони також завжди відповідають те саме, Бот.
Я думаю, що це казино закрилося, і вони не збираються нікому повертати свої гроші.
PLEASE DO SOMETHING AGAINST THIS CASINO.
THEY HAVE WITHHELD MY MONEY AND ARE NOT GOING TO PAY.
I CONTACT THEM EVERY DAY AND CLEARLY A ROBOT ANSWERS, FROM They also always answer the same thing, A Bot.
I think this casino has closed and they are not going to give anyone their money back.
PORFAVOR HAGAN ALGO CONTRA ESTE CASINO.
TIENEN RETENIDO MI DINERO Y NO VAN A PAGAR.
ME PONGO CADA DIA EN CONTACTO CON ELLOS Y CLARAMENTE CONTESTA UN ROBOT, DESDE support@legiano.com también contestan siempre lo mismo, Un Bot.
Creo que este casino ha cerrado y no van a devolver el dinero a nadie
Вам напевно важко! Будь ласка, спробуйте триматися. Ваша скарга знаходиться в найкритичнішій точці, і представник казино абсолютно зобов'язаний надати вичерпне пояснення.
Це, безсумнівно, буде виявлено, якщо казино закрилося і доступні лише боти. Однак я сподіваюся, що ви помиляєтеся заради всіх гравців, а також заради вас!
It must be difficult for you! Please try to hold on. Your complaint is at the most critical point, and a casino representative is absolutely required to provide a comprehensive explanation.
It will undoubtedly be discovered if the casino has closed and only bots are accessible. However, I hope you are mistaken for the sake of all the players and yours as well!
Якщо мій колега правий і, можливо, казино закрито, що ми тоді можемо зробити?
If my colegue is right and perhaps casino is closed, what can we do then?
З 25.10.
Раніше я пройшов процес перевірки, який успішно пройшов.
У мене все законно.
І я досі вірю, що вони зберігають гроші деяких клієнтів.
Проклята година, коли я поставив свої гроші тут
Since 10/25.
I previously went through a verification process which I passed successfully.
I have everything legal.
And I still believe that they keep some clients' money.
Damn the hour I bet my money here
Desde 25/10.
Anteriormente me hicieron un proceso de verificación que he pasado correctamente.
Lo tengo todo legal.
Y sigo creyendo que se quedan con el dinero de algunos clientes.
Maldita la hora que aposté mi dinero aqui
У мене також все законно, раніше я мав більші зняття, і я зняв їх нормально, тому я сподіваюся, що ми отримаємо гроші
I also have everything legal, before i hade bigger withdrawals and i it withdrawed normal, that is why i am hopping that we will receive money
Я маю повідомити вам якнайшвидше, що я щойно отримав 500 євро, це перше з трьох вилучень, тому є надія😁
I have to inform you asap that i just received 500€ this is first of three withdrawals, so there is hope😁
Коли ви подали заявку на це? Скільки грошей?
When did you apply for it? How much money?
Cuando lo solicitaste? De cuánto dinero?
25.10. Перше зняття, 500 євро, і в мене є ще 2 зняття по 500 євро та 200 євро, тож це дає мені надію, що всі ми обробимо наші зняття🙂
On 25.10. First withdrawal, 500€ and i have 2 more withdrawals for 500€ and 200€, so this gives me hope that we will all have our withdrawals processed🙂
Я чекав на зняття близько п’яти днів, хоча раніше він зазвичай приходив протягом кількох годин. Я звернувся до їхньої служби підтримки, але вони просто сказали, що мені потрібно почекати. Чесно кажучи, якщо мої виграші не прийдуть найближчим часом, я просто перейду в інше казино.
I've been waiting about five days for a withdrawal, even though before it usually came through within a few hours. I reached out to their support, but they just said I’d need to wait. Honestly, if my winnings don’t come through soon, I’ll just switch to another casino.
Я ось вам, я боявся, що ми не отримаємо жодних вилучень, тепер я почуваюся краще і вірю, що ми всі отримаємо, можливо, це правда, що вони кажуть, що у них багато вилучень, тому що раніше це було дуже швидко, жодне казино не було таким швидким зі зняттям коштів
I here you, i was affraid that we will not receive any withdrawals, now i feel better and believe that we shall all receive, perhaps it is true what they are saying that they have lots of withdrawals, because before it was really very fast, not one casino was this fasr with withdrawals
Ви сказали це, ваш перший відступ...
Я вже провів 3 або 4 ретріти раніше, і досі все йшло добре.
Чекаю з 25.10
Ви пройшли процес перевірки?
You said it, your first retreat...
I have already done 3 or 4 retreats before, and everything has been going well until now.
I've been waiting since 10/25
Have you passed the verification process?
Tú lo has dicho, tú primer retiro...
Yo ya llevo hechos con anterioridad 3 o 4 retiros, y todo iba bien hasta ahora.
Yo estoy esperando desde el día 25/10
Tú has pasado proceso de verificación??
Звичайно, все, я грав тут кілька місяців, і справді все було чудово, тому я вважаю, що у них справді було багато вилучень, і я розберуся з цим, повідомлю вам, коли я все отримаю
Of course everything, i have been playing here for a few months and realy everything was great, so i believe that they really had a lot of withdrawals and will sort this out, will inform you when i receive everything
На даний момент не було жодних ознак закриття цього казино, і ми також не отримували жодної подібної інформації.
Отже, давайте подивимося, як це піде і чи зможуть вони грати з його гравцями, оскільки наразі було кілька скарг, які очікують на розгляд цього казино. Лише коли буде якийсь рух з боку казино, ми побачимо, як продовжувати і що робити.
As of now, there has been no indication about this casino closing, and we didn't get any information like this either.
So, let's see how it will go and if they will be able to play its players, as there have been a few complaints pending for this casino now. Only when there is some movement from the casino side will we see how to continue and what to do.
Я чекав на зняття близько п’яти днів, хоча раніше він зазвичай приходив протягом кількох годин. Я звернувся до їхньої служби підтримки, але вони просто сказали, що мені потрібно почекати. Чесно кажучи, якщо мої виграші не прийдуть найближчим часом, я просто перейду в інше казино.
I've been waiting about five days for a withdrawal, even though before it usually came through within a few hours. I reached out to their support, but they just said I’d need to wait. Honestly, if my winnings don’t come through soon, I’ll just switch to another casino.
Прочитавши цю тему, стало зрозуміло, що це казино дуже небезпечне і його краще уникати, завдяки небайдужим людям, які висвітлювали цю тему.
After reading this thread, it became clear that this casino is very dangerous and it is better to avoid it, thanks to the caring people who covered this topic.
Прочитав данную ветку стало понятно что данное казино очень опасно и лучше обходить его стороной, спасибо неравнодушным людям которые осветили данную тему.
Прочитавши цю тему, стало зрозуміло, що це казино дуже небезпечне і його краще уникати, завдяки небайдужим людям, які висвітлювали цю тему.
After reading this thread, it became clear that this casino is very dangerous and it is better to avoid it, thanks to the caring people who covered this topic.
Прочитав данную ветку стало понятно что данное казино очень опасно и лучше обходить его стороной, спасибо неравнодушным людям которые осветили данную тему.
Я шукав проект, в якому можна було б провести вільний час, але поки що продовжую пошуки.
I was looking for a project in which I could spend my free time, but for now I continue my search.
Я искал проект в котором мог бы провести свое свободное время но пока продолжаю свои поиски
Будь ласка, дайте нам знати, що ви знайшли.
Let us know what you find, please.
Привіт, можна запитати, з ким ви розмовляєте? Ми всі дізнаємося, щойно ви почнете використовувати кнопку відповіді. Тому, будь ласка, спробуйте це без вагань.
Hello, may I ask who you are speaking to? We will all know as soon as you begin using the reply button. So, please, try that without hesitation.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.