ФорумОбговорення скаргБухгалтер заблокував годинник Fortune

Бухгалтер заблокував годинник Fortune

4 р. тому від Biondo116
|
6432 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
4 р. тому

Привіт після внесення 50 євро на мій рахунок у казино fortuneclock я виграв 550 Я надіслав документи на зняття коштів, 4 рази сьогодні вони заблокували мій рахунок, сказавши, що я не можу зняти, оскільки це заборонена гра в Італії, вони також забрали 500 євро

Автоматичний переклад.
Biondo116
4 р. тому

Привіт, ви можете, будь ласка, опублікувати відповідь з казино тут? Я просто хочу подивитися, що саме вони сказали про заборонену гру. Дякую.

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Шановний Тоні!


Дякуємо, що надали нам документи, які ми раніше від вас вимагали.


Під час перегляду наданих документів виявилося, що ви є громадянином Італії.


Нагадуємо, що для розділу 4.4. Загальних положень та умов нашого Казино, Компанія не дозволяє створювати рахунок та вносити гроші громадянам таких країн: США, України, Канади, Іспанії, Франції, Нідерландів та Італії.


Через пряме порушення Загальних положень та умов казино, залишок буде скинутий на суму, яку ви внесли на зберігання до ігрової сесії. Ця сума буде доступна для зняття. Після завершення запиту на зняття рахунку ваш рахунок буде заблокований.

Автоматичний переклад.
Biondo116
4 р. тому

Дякую за відповідь. Боюся, казино має рацію, коли вони відмовили вам виплатити виграш. У вашій грі немає обмеженої гри, але відповідно до їхніх Умов, гравцям з Італії не дозволяється навіть створювати обліковий запис у цьому казино 😕

З іншого боку, ми вважаємо, що якщо казино не приймають гравців з певних країн, вони повинні негайно заблокувати їх, коли вони намагаються отримати доступ до їх веб-сайту, тому це не є ідеальним рішенням і з їх кінця.

Вони запропонували вам повернути свої депозити, які ви можете повернути назад, використовуючи той самий спосіб оплати, щоб ви не втратили гроші, які внесли в казино.

Я пропоную вам уважніше читати Загальні положення та умови в майбутньому, або коли ви вирішите грати в новому казино, ви завжди можете звернутися в службу підтримки, якщо ваша країна прийнята, і тоді ви можете зберегти відповідь на випадок спробую заблокувати ваш рахунок з тієї ж причини в майбутньому.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
4 р. тому

Але здається незвичним прийняття депозиту, а не зняття коштів

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого