3 р. тому
Я рада, що ти зрозумів. Дякуємо за оновлення!
I'm glad you got it. Thanks for the update!
1
Я рада, що ти зрозумів. Дякуємо за оновлення!
I'm glad you got it. Thanks for the update!
Привіт, те саме трапляється зі мною, я виграв трохи грошей, і вони не дозволяють мені їх знімати, тому що вони не схвалюють перевірку, незважаючи на те, що надіслали все, що вони просили мене, вони також попросили у мене фотографію кредитної картки, яка Раніше я вносив депозит, а тепер я запитую карту, яка не існує, ті самі дані та номери, що і я, але вони змінили останні 4 номери, як я збираюся надіслати щось, чого у мене немає, і не використовувати, його не існує.
Hello, the same thing happens to me, I won some money and they won't let me withdraw it because they don't approve the verification despite having sent everything they asked me, they also asked me for a photo of the credit card that I used to deposit, and now I They ask for a card that does not exist, the same data and numbers as the one I used, but they changed the last 4 numbers, how am I going to send something that I do not have and do not use, it does not exist.
Hola, a mí me pasa lo mismo, gane un dinero y no me dejan retirarlo porque no me aprueban la verificación pese a haber enviado todo lo que me pidieron, me pidieron también foto de la tarjeta de crédito que use para depositar, y ahora me piden de una tarjeta que no existe, los mismos datos y números de la que use, pero le cambiaron los últimos 4 números, cómo voy a enviar algo que no tengo y no use, no existe.
Це дивно. Отже, ви кажете, що поклали на свою депозит, але вони вимагають від вас іншої картки, яка має різні останні 4 цифри?
That's strange. So you say you deposited with your card, but they require another card from you that has different last 4 digits?
Так, я депонував на картці Mastercard, що відправив їм дані, тепер виявляється, що вони кажуть мені також внести депозит на іншу, чого випадково у мене немає, тому що вона не існує, вона має ті самі номери, що й інша але вони змінили останні 4, то це Неможливо, щоб я надіслав вам фотографії карти, якої я не маю, я також збираюся завантажити резюме карти, з якою я депонував, і там має з'явитися 4 депозити Я зробив.
Yes, I deposited with a Mastercard card, that I sent them the data, now it turns out that they tell me to deposit with another too, which coincidentally I do not have because it does not exist, it has the same numbers as the other but they changed the last 4, then it is It is impossible that I sent you photos of a card that I do not have, I am also going to download the summary of the card with which I deposited and there it must appear the 4 deposits I made.
Si, yo deposite con una tarjeta Mastercard, esa les mandé los datos, ahora resulta que me dicen que deposite con otra también, que casualmente no tengo porque no existe, tiene los mismos números que la otra pero le cambiaron los últimos 4, entonces es imposible que les mandé fotos de una tarjeta que no tengo, igualmente voy a bajar el resumen de la tarjeta con la que deposite y ahí tiene que figurar los 4 depósitos que hice.
У цьому випадку я пропоную подати скаргу на нашому веб-сайті https://es.casino.guru/quejas/enviar/1
Казино дуже активно розглядає скарги гравців, тому я вважаю, що нам слід допомогти вам 🙂
In this case, I suggest you to submit a complaint on our website https://es.casino.guru/quejas/enviar/1
The casino is very active in terms of dealing with complaints from players so I believe we should manage to help you 🙂
Запит, який деякі з вас мали виграти за алгоритмами, які деякі гуру кажуть x, вони дали мені ряд вказівок, щоб заробити гроші, якщо і якщо я повинен був дати комусь 20% вашого відсотка x поради, чи це спрацювало? Я цього ще не зробив, бо не знаю, чи це правда.
A query some of you got to win with the algorithms that some gurus say x there they gave me a series of instructions to make money if or if and that I had to give 20% of your percentage x advice to someone, did it work? I haven't done it yet because I don't know if it's true.
Una consulta alguno d Uds llego a ganar con los algoritmos q dicen algunos gurús x ahi a mi me dieron una serie d instrucciones para ganar dinero si o si y q tenia q dar u 20% d su porcentaje x asesoramiento a alguien le funcionó? Yo aún no lo hecho xq no se si es verdad.
Ні, це ніколи неправда. Слоти настільки складні, як вважають деякі люди. Слоти працюють на сервері постачальника ігор, вони приймають ставки та надсилають результати спінів. Слоти встановлені таким чином, що вони повинні утримувати приблизно 4 % усіх ставок, які вони приймають, і повертати назад 96 %. Деяким людям пощастило, тому що вони виграють досить багато, і тоді у вас є 50 або 100 людей, яким просто не пощастило. Це воно.
No, it's never true. The slots are that complicated as some people would believe. The slots run on the game provider's server, they accepts the bets and send back results of the spins. The slots are set in a way that that should keep approximately 4 % of all bets they accept and send back the 96 %. Some people are lucky, because they win quite a lot and then you have 50 or 100 people who simply didn't have the luck. That's it.
Привіт, допоможіть ... Я зробив депозит зі своєї картки, але на моєму рахунку в казино виходить неповна сума, яку вони мене запитали, тепер, коли я повертаюся, нічого не виходить .. виходьте за 0,00 USD кому я можу претензію, будь ласка.
Hello help ... I made a deposit from my card but in my casino account it comes out incomplete being the amount that they asked me, now that I go back in, nothing comes out .. go out at 0.00 USD to whom I can claim please.
Hola ayuda ...hice un depósito desde mi tarjeta pero en mi cuenta del casino sale incompletos siendo el monto que me pidieron , ahora que vuelvo a entrar ya no sale nada ..sale en 0.00 USD a quien puedo reclamar porfavor .
Привіт, вам обов’язково потрібно звернутися до казино з цього приводу, і служба підтримки, ймовірно, зв’яжеться з відділом платежів. У вас є які -небудь докази того, що сума була знята з вашого банківського рахунку?
Hello, you certainly need to contact the casino regarding this and the support will probably contact the payments department. Have you got any proof that the amount was deducted from your bank account?
Привіт люди, у мене проблема 12.11 Я відправив запит на зняття грошей перший раз не вдалося і зараз пише що обробляється і платити нема чим!! Це казино Vulcan Vegas.
Hello people, I have a problem 12.11 I sent a request to withdraw money the first time it failed and now it says that it is being processed and there is nothing to pay !! This is Vulcan Vegas Casino.
Pozdrav ljudi, imam problem 12.11 sam poslao zahtjev za povlacenje novca prvi put je bilo neuspjelo a sad pise da je u obradi a od isplate nistaa!! Radi se o Vulkan Vegas Casinu.
Привіт, чи звернулися ви в службу підтримки казино? Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис на даний момент?
Hello, have you contacted casino support, please? Is your account fully verified at the moment?
Тож чи можете ви насправді побачити очікуване зняття коштів на своєму рахунку казино, коли ви входите в систему?
So can you actually see a pending withdrawal on your casino account when you log in?
Привіт, дякую за гарні новини. 🙂 Будь ласка, будь ласка, будь ласка, будь ласка, яка була проблема?
Hello, thanks for good news. 🙂 Any information what the problem was, please?
Привіт, мені потрібна допомога, казино заблокувало мій рахунок, тому я не можу зняти виграні гроші, як я можу повторно розблокувати?
Hello, I need help, the casino blocked my account so that I cannot withdraw my won money, how can I re-unlock?
Hola necesito ayuda el casino bloqueo mi cuenta para que no pueda retirar mi dinero ganado como puedo volver a desbloquear
Привіт, шкода це чути. Чи є у вас заява від казино щодо вашого закритого рахунку? Ваш обліковий запис перевірено, будь ласка? Як довго ваш обліковий запис заблоковано на даний момент?
Hello, sorry to hear that. Do you have any statement from the casino regarding your closed account? Has your account been verified, please? For how long has your account been blocked at the moment?
Доброго вечора
Я хочу подати скаргу на vulkan vegas, і я кілька разів намагався вивести, і всі мої запити відхиляються. Я намагався перенести, skrill і багато іншого, але я ще не можу, я вже підтвердив свій обліковий запис і він не дає мені відповіді. Я дуже хотів би, щоб ви підтримали мене зараз, це необхідні гроші, дякую.
Good evening
I want to make a complaint about vulkan vegas and I have tried to withdraw several times and all my requests are denied I tried transferring, skrill and more and I can not yet, I already verified my account and it does not give me an answer I would very much like you to support me now that is necessary money thanks.
Buenas noches
Quiero poner una queja acerca de vulkan vegas eh tratado de retirar ya varias veces y todas mis solicitudes son denegadas intente en transferencia ,skrill y mas y no puedo aun, ya verifique mi cuenta y no me da respuesta me gustaría mucho que me pudieran apoyar ya que es dinero necesario gracias.
Привіт, не соромтеся подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints Чи сказали вони вам причину скасування виведення, будь ласка?
Hello, feel free to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints Did they tell you the reason for withdrawals cancellation, please?
Привіт, я отримав кілька тисяч євро прибутку та хотів їх виплатити, після чого мій обліковий запис гравця було заблоковано із звинуваченням у наявності другого облікового запису, що не так, чи може хтось підказати мені, до якого наглядового органу чи ліцензії я можу звернутися, якщо необхідно, на щастя, все задокументовано.
І після довгої передачі та заяви служби підтримки, що якщо я відмовляюся від своїх виграшів, мій рахунок буде знову розблоковано, я хочу піти цим шляхом зараз
Hello, I made several thousand euros in profit and wanted to pay them out, whereupon my player account was blocked with the charge of having a second account, which is not the case, can someone advise me which supervisory authority or license I can contact if necessary, luckily everything is documented.
And after a long back and forth and the statement from the support that if I forego my winnings my account would be unlocked again, I want to go this way now
Hallo ich habe mehre tausend Euro Gewinn erzielt und wollte diese auszahlen, worauf hin mein Spielerkonto gesperrt wurde mit dem Vorwurf ein Zweitkonto zu besitzen was nicht der Fall ist kann mir jemand raten an welche Aufsichtsbehörde oder Lizenz stellen ich mich notfalls wenden kann, hab zum Glück alles dokumentiert.
Und nach langem hin und her und der Aussage des Supports das wenn ich auf meinen Gewinn verzichte wurde mein Konto wieder entsperrt werden, will ich jetzt diesen Weg gehen
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.