BOO CASINO BS

1 рік тому від lc2022
|
2667 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Сьогодні я грав на BOOCASINO.co , оскільки я живу в Онтаріо, і, як завжди, я роблю депозит у розмірі 10 доларів.

Я граю в свої ігри і раптом виходжу з системи. Я зрозумів, що добре; Мабуть, минув тайм-аут, поки я грав. Я переходжу до входу; правильний пароль не працює. Потім; Я йду, щоб скинути свій пароль, і там написано, що моєї електронної адреси не існує. Я помітив, що він не прямував до .co, а автоматично йшов до .com.

Від представника чату, який спілкувався з бек-офісом, я дізнався, що в правилах є проблема, тому люди з Онтаріо не можуть грати, доки не вирішать її.

Вони сказали, що повернуть мені гроші, але хто знає, як швидко це буде. Казино Boo легко забрало мої гроші, а потім закрило мене навіть через годину під час гри.

Вони повинні були попередити людей. Тоді не слід було дозволяти депозити в Онтаріо!

Я б не радив нікому, хто цінує свої гроші за гру в казино, переходити на BooCasino.com

Можливо, вам просто доведеться мати справу з цією фігнею, якщо ви живете в Онтаріо.

Автоматичний переклад.
lc2022
1 рік тому

Привіт,

Це дуже прикро. Я б сказав, що спочатку веб-сайт можна було закрити на технічне обслуговування. Тоді казино має відповідно налаштувати обмежені країни, щоб гравцям з Онтаріо було заборонено реєструвати обліковий запис і, що більш важливо, робити депозити.

На жаль, здається, що казино просто внесло зміни без попереднього повідомлення. Що ж, тепер важливо переконатися, що ви отримаєте свій депозит.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Особисто я також люблю грати в казино. Але це, звичайно, не так просто зробити. На щастя, мені допомогло те, що я знайшов тут інформацію, і тут я можу легко дізнатися більше про різні наші казино, прочитати їхні огляди, аналіз, а потім прийняти рішення, у що краще грати. Я радий, що знайшов тут всю необхідну інформацію. Сподіваюся, я вам допоміг. Удачі та успіхів.

Опубліковано nickchernick9 Змінено Daniel
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цей сайт потребує відкликання ігрової ліцензії!!!! Шахраї/ Брехуни/ Сумнівна тактика

Ну, з чого мені почати?

1.) VIP-відділ спочатку збрехав мені про оновлення Black VIP. Я зробив необхідні суми, якщо не навіть більше $3000-$3500 у вигляді депозитів, щоб отримати статус Platinum. Узгоджена сума становила 2000 доларів США в період з листопада 2022 року по грудень 2022 року під час телефонної розмови з їхнім керівником (Стефані), яка погодилася на це. З моменту подання скарги більше місяця тому їхній відділ повідомив мені, що всі записи телефонних розмов не працювали в той час, коли я телефонував. Як їм зручно.


2.) Їх представники в чаті просять вас робити депозити, що, по-перше, є незаконним. Наприклад, спостерігаючи за Клієнтами/клієнтами, яких вони вмовляють витрачати більше/депозувати більше, може мати проблеми з азартними іграми. Їхні конкуренти, з якими я працюю понад 5 років і також є VIP-учасником, сказали мені, що ця тактика з їх сайту чату є підставою для призупинення або вилучення їхньої ліцензії.


3.) Намагався вирішити цю проблему зі своїм відділом усередині країни перед тим, як подати скаргу, але після приблизно 30-35 запитів, щоб відділ VIP/супервайзера зв’язався зі мною через представників у чаті та електронною поштою, вони переходять до Ghost або відверто ігнорують мою запити.

Тут показано шаблон, який доводить їх провину в цьому питанні.


4.) Один із їхніх представників Chatbox (Марія) сказав в одному з наших чатів, що вони відмовляються зв’язуватися зі мною тому, що я не роблю достатньо депозитів. Знову ж таки, це величезне НІ, коли справа доходить до ліцензованого регульованого сайту казино. Знову ж таки, навіщо мені робити додаткові депозити, коли вони не виконали умов угоди.


5.) Один із їхніх VIP-представників (Марк) тоді відповів Coward (електронним листом) замість того, щоб поговорити безпосередньо зі мною по телефону, і сказав, що тому, що я сказав їхньому супервайзеру Стефані електронною поштою, я більше не зацікавлений у переслідуванні Black VIP через ghosting ще в листопаді, але все ж я зробив необхідні депозити, фактично зробив більше депозитів, ніж потрібно було оновити, тому це причина, чому мене не оновлять. Знову ж таки, це не повинно вплинути на підвищення класу, оскільки узгоджена сума під час нашої телефонної розмови була повністю заповнена з мого боку.


6.) Зараз я чекаю більше місяця з 20 січня, коли я закрив свій обліковий запис для всіх електронних листів, історії чатів і записів телефонних розмов з лютого 2022 року до теперішнього часу, щоб я міг переслати інформацію в Ecogra для них прийняти скаргу. Все ще знаходять виправдання, чому вони не випускають це. Тепер я просто чекаю від них наступного неймовірного виправдання/причини для всієї цієї ситуації.


Не підтримуйте цей сайт шахрайських, некомпетентних і тіньових тактик.

Автоматичний переклад.
TheCloser
1 рік тому

привіт

Мені прикро це чути. Бажаєте подати ще одну скаргу прямо тут, на Casino Guru?

https://casino.guru/complaints

Я б сказав, що краще придивитися.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого