Бог шахрайства

1 рік тому від lisastuart234
|
2429 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я виграв 28 000 євро в цьому казино, надіслав усі необхідні документи й отримав 1000 євро. VIP-менеджер постійно казав, що мої гроші були, скажімо, технічний збій, я пояснив йому, що я прикутий до будинку та інвалідного візка, але я так і не отримав своїх грошей, будь ласка, люди тримайтеся подалі від цього сайту, вони найбільше шахрайство, і не довіряйте слово каже Джоел

Автоматичний переклад.
lisastuart234
1 рік тому

На жаль, ви не згадали про казино - це навряд чи належне попередження...

Ну де ти грав?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, це була Зота

Автоматичний переклад.
lisastuart234
1 рік тому

Привіт, без проблем!

Можливо, ZOTABet ? Перегляньте відгук і повідомте мені, будь ласка. Я хочу переконатися, що ми маємо цей список і перевірили.

Дякую і бажаю хорошого!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


У мене така ж проблема

надіслав їм усе, і так, тепер 3 рази у них виникали збої чи проблеми. Я справді не думаю, що побачу свої гроші.

Автоматичний переклад.
Agsontherocks
1 рік тому

Привіт!

Ну, шкода це чути. Я перевірив вашу скаргу , і тепер я переконаний, що проблема, ймовірно, на стороні постачальника платежів казино. Будьте готові - зазвичай це займає деякий час, але чесні казино повинні запропонувати робочий метод, який дозволить вам якнайшвидше зняти гроші.

Намагайтеся залишатися позитивним, ZotaBet Casino піклується про проблеми гравців, виходячи з історії скарг .

Можливо, ви розглядали криптовалютний переказ? Зазвичай це найпростіший спосіб вирішення подібних ситуацій. 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт, вони запропонували банківський переказ

ось що я зараз зробив. У мене немає криптографічного рахунку, і, чесно кажучи, я його не налаштовую. Я грав в інших казино, і ніколи не було проблем. Це перший раз, коли у казино так багато проблем. Я не вважаю це позитивним досвідом. Я маю на увазі, що вони намагаються обманом змусити мене витратити гроші, які вони повертають, але я не піддаюся спокусі, оскільки навіть якби я виграв багато, вони б мені цього не заплатили. Мені потрібно, щоб мій виграш був переданий мені, перш ніж я розглядаю можливість внести їм більше грошей. Сподіваюся, банківський переказ надійде цього тижня.

Автоматичний переклад.
Agsontherocks
1 рік тому

Я вважаю, що важливо знайти робочий варіант оплати, а також знайти собі більш надійне казино.

Це все, що зараз має значення. Як я вже сказав, немає технічних обмежень для використання криптовалюти, якщо у вас закінчилися варіанти, зазвичай це єдиний спосіб отримати гроші з казино.

Тому, я думаю, це добре знати.

Мені приємно чути, що ти не спокусився! Бажаю вам успіхів у передачі та тримайте нас у курсі!

Тут нам завжди знадобляться інші хороші новини. ✨


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, все впорядковано, тепер я отримав свої перекази.

Автоматичний переклад.
Agsontherocks
1 рік тому

Чудово і чудово! 🙂 Я оновив скаргу.

Тому банківські перекази знову працюють, добре знати. Що ти зараз плануєш?



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого