Що сталося? Чи є у вас проблеми з верифікацією облікового запису?
What happened? Do you have any issues with the account verification?
Після численних завантажень вони схвалили мою перевірку, і коли я вперше спробував вивести кошти, вони захотіли зробити знімок екрана мого банківського рахунку, але що мене розлютило, коли я вперше надіслав знімок екрана з деякими своїми ідентифікаційними даними, які включали знімок екрана з моїми банківськими реквізитами. не схвалили це, і вони сказали, що не приймуть знімок екрана, тому їхні брехуни та я вже надали їм достатньо ідентифікаційних даних, і коли вони відхилили моє зняття, вони сказали, що гроші повернуто на мій рахунок гравця, але це не було, навіть якщо я продовжував розповідати їм вони сказали, що це було, і щоб перевірити мої повернення, а це не було.
Більш-менш вони сказали, що я не правий, і щоб перевірити вашу історію, я думаю, що я бачив би, як гроші повернулися на мій рахунок, це було всього 150,00 доларів, і так, це не так багато грошей, але після великої втрати було б приємно отримати трохи назад, і вони взяли достатньо після схвалення мого облікового запису, щоб додати кошти, але сказати, що мені потрібно надіслати більше підтвердження, — це абсолютний жарт.
Це вже минуло про гроші, це те, як вони думають, що це нормально обдурити когось, хто зробив те, що вони просили, зокрема суму ідентифікації, яку я їм дав, а потім у першому запиті на зняття вони хочуть щось, на що вони сказали, що не приймуть під час відкриття рахунок.
After umpteen uploads they approved my verification and the first time I tried to make a withdrawal they wanted a screenshot of my bank account but what makes me angry when I first sent a screenshot of some of my identification which included a screenshot of my bank details they disapproved it and they said they wouldn't accept a screenshot, so their liars and I gave them enough identification already, and when they declined my withdrawal they said the money had been returned to my player account and it had not even though I kept telling them they said it had and to check my returns and it had not.
More or less they said I'm wrong and to check your history I think I would have seen the money go back into my account, it was only $150.00 and yes it's not a lot of money but after losing a lot it's nice to get a bit back and they took enough after approving my account just to add funds but to say I need to send more verification is an absolute joke.
It's gone past being about the money it's how they think it's ok to rip-off someone who did what they asked especially the amount of Identification I gave them and then in first request for a withdrawal they want something they said they would not accept when opening the account.
Я маю на увазі, якщо у вас є доступ до своєї історії азартних ігор, ви повинні бачити, де гроші та чи дійсно вони повернули їх на ваш рахунок, як вони заявляють. Це не повинно бути важко з’ясувати.
I mean, if you have access to your gambling history, you should be able to see where the money is and if they really sent them back to your account as they claim. It shouldn't be difficult to find out.
Я сказав їм закрити мій обліковий запис, і через 2 тижні або більше він все ще відкритий, вони запитали причину, яку я сказав, тому що ваше казино зірвало мене, і це кумедна частина, яку я отримав електронною поштою, щоб дати їм оцінку, я сказав їм іди їстися.
Я не знаю, чому вони не закривають мій обліковий запис, я навіть заблокував їхні електронні листи, оскільки не хочу відповідати на них та на їхні повідомлення, але мій обліковий запис все ще відкритий.
I told them to close my account and 2 weeks or more later it's still open, they asked for a reason I said because your casino ripped me off and this is the funny part I received an email to give them a rating, I told them to go get f'ed.
I don't know why they won't close my account, I've even blocked their email's as I do not want to answer them and their text's but my account is still open.
Якщо ви попросили їх закрити ваш обліковий запис, то, звичайно, вони повинні його закрити. З іншого боку, якщо ви не скажете, що маєте проблеми з азартними іграми, вони не зобов’язані закривати рахунок. Напевно, тому вони запитали у вас причину.
If you asked them to close your account, then of course, they should close it. On the other hand, if you don't say that you have gambling issues, they don't have any obligation to close the account. That's probably why they asked you for the reason.
Bizzo Casino «Я не хотів у це вірити» вони злодії» вони беруть гроші, щоб грати, але вони не виплачують вам виграш» вони навіть сказали мені, що номер виведення відрізняється від скріншота «Сказали їм, що я виправляю це, навіть якщо це неправда, це було неправильно, «тому ... вони сказали мені дати йому інший банківський рахунок» або відповіли, що я не ONASSIS, у мене є лише рахунок C.
Bizzo Casino 'I did not want to believe it' they are thieves' they take money to play but they do not pay you the winnings' they even told me that the withdrawal number is different from the screenscot 'told them I correct it even if it was not true it was wrong 'so ... they told me to give him another bank account' or replied that I'm not ONASSIS I only have a C account.
Bizzo Casino ' non ho voluto crederci ' sono dei Ladri ' prendono i soldi per giocare ma non ti pagano le vincite ' addirittura mi hanno detto che il numero prelievo e diverso dallo screenscot ' detto loro lo correggo anche se non era.vero che era sbagliato ' allora.mi hanno detto di dargli un altro conto corrente ' gli o risposto che non sono ONASSIS io ho solo un conto C. BIZZO CASINO SONO LADRI COME SI FA PER FARE UNA BELLA DENUNCIA E FARLO TOGLIERE ..GRAZIE
Чи правильно я помітив, що вже пройшов місяць?
Я бачу, що багато гравців мали проблеми з перевіркою, а деякі з «неправильною» інформацією, введеною під час реєстрації. Більшість із цих справ були закриті як вирішені, тому я думаю, що ми також можемо допомогти вам.
Did I notice correctly that it has been a month already?
I can see that lots of players had problems with verification and a few with "incorrect" information entered during registration. Most of those cases were closed as resolved so I think there is a fair chance we could help you too.
Привіт Радка 'Тепер мені написали, що виведення прийнято' АЛЕ дивно, що вони повернули гроші на ігровий рахунок «Я сподіваюся вирішити» Інакше ми можемо зробити щось дійсно серйозне проти них, дякую
Hi Radka 'NOW they have written to me that the withdrawal has been accepted' BUT weird that they put the money back into the game account 'I hope to solve' Otherwise we can do something really serious against them thanks
Ciao Radka ' ORA mi hanno scritto che è stato accettato il prelievo ' PERO strano che li Rimetono in conto gioco i soldi ' spero di risolvere ' Altrimenti si può fare qualcosa di veramente serio contro di loro grazie
Привіт,
Я думаю, це можна назвати прогресом. Просто дайте цьому ще кілька днів, і, можливо, ви не будете змушені зв’язуватися з органом ліцензування. Це був би наступний (серйозний) крок
Hello there,
I think you can call that progress. Just give it a few more days and maybe you will not be forced to get in touch with the licensing authority. It'd be the next (serious) step
ПРИВІТ РАДКА 'ЧЕКАЙТЕ КІЛЬКІ ДНІВ' НЕ ГРАЮЧИ 'ТО ПОДИВИМОСЯ' ДЯКУЮ ..
HELLO RADKA 'EXPECT A FEW DAYS' WITHOUT PLAYING 'THEN LET'S SEE' THANKS ..
CIAO RADKA ' SI ASPETTO QUALCHE GIORNO ' SENZA.GIOCARE ' POI VEDIAMO ' GRAZIE ..
КАЗИНО HELLO GURU: RADKA 'СЬОГОДНІ О 12:30' ВІДКРИТИ КАЗИНО BIZZO 'ПОДИВИТЬСЯ І ПЕРЕДЗВАЙТЕ, ЩО ВОНИ ДОДАЛИ' MASTERCARD 'ЯК ВИДАЛЕННЯ? ЧИ СПРАБУВАЮ Я ЗРОБИТИ ОПЕРАЦІЮ, І ВОНА ВСЕ МЕНІ КАЖЕ З УСПІХОМ? (Дивно) МОЖЕ БУТИ УСПІШНО «Я РОЗКАЖУ ЗА ДНІ», ЧОМУ В МОЄМУ ОНЛАЙН-АКАУНТУ О 13:43 ЩЕ НЕ «ЧЕКАЙТЕ ПРИВІТАННЯ І ДЯКУЮ
HELLO GURU CASINO: RADKA 'TODAY AT 12:30' OPEN BIZZO CASINO 'LOOK AND SEE THAT THEY HAVE ADDED' MASTERCARD 'AS WITHDRAWAL? DO I TRY TO DO THE OPERATION AND SHE SAYS EVERYTHING TO ME WITH SUCCESS? (STRANGE) IT MAY BE THAT IT GOES SUCCESSFUL 'I WILL TELL YOU IN THE DAYS' WHY IN MY ONLINE ACCOUNT AT 13:43 THERE ARE NOT YET 'WAIT FOR HELLO AND THANK YOU
CIAO GURU CASINO : RADKA ' OGGI ALLE 12:30 ' APRO BIZZO CASINO ' GUARDO E VEDO CHE HANNO AGGIUNTO COME PRELIEVO ' MASTERCARD ' ? PROVO A FARE L'OPERAZIONE E MI DICE TUTTO CON SUCCESSO '? ( STRANO ) PUO ESSERE CHE VA A BUON FINE ' TI SAPRO DIRE NEI GIORNI ' PERCHE NEL MIO CONTO ONLINE ALLE 13:43 NON CI SONO ANCORA ' ASPETTIAMO CIAO E GRAZIE
Привіт,
Я вважаю, що caps lock наразі не потрібен 🙂.
Звісно, дайте нам знати і стисніть пальці 🤞
Hello,
I believe that caps lock is not necessary at the moment 🙂.
Sure, let us know and fingers crossed 🤞
Хлопці, ДОБРА НОВИНА «Я ОТРИМАЮ ВИТРАГИ З BIZZO CASINO ЧЕРЕЗ MASTERCARD CIAOOO
Guys GOOD NEWS 'I HAVE ARRIVED THE WINNINGS WITH BIZZO CASINO THROUGH MASTERCARD CIAOOO
Ragazzi BUONE NOTIZIE ' MI SONO ARRIVATE LE VINCITE CON BIZZO CASINO TRAMITE CARTA MASTERCARD CIAOOO
Привіт!
це чудова новина! Іноді просто потрібно запастися терпінням 😀
Hello there!
that's wonderful news! Sometimes you just have to be patient 😀
У мене на рахунку мало грошей і я не можу їх зняти, це довбані шахраї, шлак би тебе в довбану яму заніс
I don't have a lot of money in my account and I can't withdraw it, they're fucking scammers, the slag would take you to the fucking hole
Já mám na úctě ne velké peníze a nemohu je vybrat jsou to podvodníci skurvení by vás šlak vzal do té vyjebane huby
Привіт. Я вже відповів тут: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807 . Тож було б добре підтримувати розмову там і головне в пристойному дусі, хоч я знаю, що це не найлегше.
Hello. I already replied here: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807 . So it would be good to keep the conversation there and above all in a decent spirit, even though I know it's not the easiest.
Ahoj. už som ti odpísal sem: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807. Bolo by teda dobré aby sme konverzáciu udržali tam a hlavne v slušnom duchu aj keď viem, že to nie je najlahšie.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.