Бізцо — це жарт

3 р. тому від Bulldog68
|
3922 переглядів 16 відповідей |
|
3 р. тому

Не користуйтеся казино Bizzo, вони швидко забирають ваші гроші, але знявши виграш, ви отримаєте шанс.

Автоматичний переклад.
Bulldog68
3 р. тому

Що сталося? Чи є у вас проблеми з верифікацією облікового запису?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Після численних завантажень вони схвалили мою перевірку, і коли я вперше спробував вивести кошти, вони захотіли зробити знімок екрана мого банківського рахунку, але що мене розлютило, коли я вперше надіслав знімок екрана з деякими своїми ідентифікаційними даними, які включали знімок екрана з моїми банківськими реквізитами. не схвалили це, і вони сказали, що не приймуть знімок екрана, тому їхні брехуни та я вже надали їм достатньо ідентифікаційних даних, і коли вони відхилили моє зняття, вони сказали, що гроші повернуто на мій рахунок гравця, але це не було, навіть якщо я продовжував розповідати їм вони сказали, що це було, і щоб перевірити мої повернення, а це не було.

Більш-менш вони сказали, що я не правий, і щоб перевірити вашу історію, я думаю, що я бачив би, як гроші повернулися на мій рахунок, це було всього 150,00 доларів, і так, це не так багато грошей, але після великої втрати було б приємно отримати трохи назад, і вони взяли достатньо після схвалення мого облікового запису, щоб додати кошти, але сказати, що мені потрібно надіслати більше підтвердження, — це абсолютний жарт.

Це вже минуло про гроші, це те, як вони думають, що це нормально обдурити когось, хто зробив те, що вони просили, зокрема суму ідентифікації, яку я їм дав, а потім у першому запиті на зняття вони хочуть щось, на що вони сказали, що не приймуть під час відкриття рахунок.


Автоматичний переклад.
Bulldog68
3 р. тому

Я маю на увазі, якщо у вас є доступ до своєї історії азартних ігор, ви повинні бачити, де гроші та чи дійсно вони повернули їх на ваш рахунок, як вони заявляють. Це не повинно бути важко з’ясувати.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я сказав їм закрити мій обліковий запис, і через 2 тижні або більше він все ще відкритий, вони запитали причину, яку я сказав, тому що ваше казино зірвало мене, і це кумедна частина, яку я отримав електронною поштою, щоб дати їм оцінку, я сказав їм іди їстися.

Я не знаю, чому вони не закривають мій обліковий запис, я навіть заблокував їхні електронні листи, оскільки не хочу відповідати на них та на їхні повідомлення, але мій обліковий запис все ще відкритий.

Автоматичний переклад.
Bulldog68
2 р. тому

Якщо ви попросили їх закрити ваш обліковий запис, то, звичайно, вони повинні його закрити. З іншого боку, якщо ви не скажете, що маєте проблеми з азартними іграми, вони не зобов’язані закривати рахунок. Напевно, тому вони запитали у вас причину.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Bizzo Casino «Я не хотів у це вірити» вони злодії» вони беруть гроші, щоб грати, але вони не виплачують вам виграш» вони навіть сказали мені, що номер виведення відрізняється від скріншота «Сказали їм, що я виправляю це, навіть якщо це неправда, це було неправильно, «тому ... вони сказали мені дати йому інший банківський рахунок» або відповіли, що я не ONASSIS, у мене є лише рахунок C.

Автоматичний переклад.
andreaniste796
2 р. тому

Чи правильно я помітив, що вже пройшов місяць?

Я бачу, що багато гравців мали проблеми з перевіркою, а деякі з «неправильною» інформацією, введеною під час реєстрації. Більшість із цих справ були закриті як вирішені, тому я думаю, що ми також можемо допомогти вам.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка 'Тепер мені написали, що виведення прийнято' АЛЕ дивно, що вони повернули гроші на ігровий рахунок «Я сподіваюся вирішити» Інакше ми можемо зробити щось дійсно серйозне проти них, дякую

Автоматичний переклад.
andreaniste796
2 р. тому

Привіт,

Я думаю, це можна назвати прогресом. Просто дайте цьому ще кілька днів, і, можливо, ви не будете змушені зв’язуватися з органом ліцензування. Це був би наступний (серйозний) крок

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

ПРИВІТ РАДКА 'ЧЕКАЙТЕ КІЛЬКІ ДНІВ' НЕ ГРАЮЧИ 'ТО ПОДИВИМОСЯ' ДЯКУЮ ..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

КАЗИНО HELLO GURU: RADKA 'СЬОГОДНІ О 12:30' ВІДКРИТИ КАЗИНО BIZZO 'ПОДИВИТЬСЯ І ПЕРЕДЗВАЙТЕ, ЩО ВОНИ ДОДАЛИ' MASTERCARD 'ЯК ВИДАЛЕННЯ? ЧИ СПРАБУВАЮ Я ЗРОБИТИ ОПЕРАЦІЮ, І ВОНА ВСЕ МЕНІ КАЖЕ З УСПІХОМ? (Дивно) МОЖЕ БУТИ УСПІШНО «Я РОЗКАЖУ ЗА ДНІ», ЧОМУ В МОЄМУ ОНЛАЙН-АКАУНТУ О 13:43 ЩЕ НЕ «ЧЕКАЙТЕ ПРИВІТАННЯ І ДЯКУЮ

Автоматичний переклад.
andreaniste796
2 р. тому

Привіт,

Я вважаю, що caps lock наразі не потрібен 🙂.

Звісно, дайте нам знати і стисніть пальці 🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хлопці, ДОБРА НОВИНА «Я ОТРИМАЮ ВИТРАГИ З BIZZO CASINO ЧЕРЕЗ MASTERCARD CIAOOO

Автоматичний переклад.
andreaniste796
2 р. тому

Привіт!

це чудова новина! Іноді просто потрібно запастися терпінням 😀


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене на рахунку мало грошей і я не можу їх зняти, це довбані шахраї, шлак би тебе в довбану яму заніс

Автоматичний переклад.
patrik1996
1 місяць тому

Привіт. Я вже відповів тут: https://casino.guru/forum/casinos/bizzo-casino---general-discussion/10#post-139807 . Тож було б добре підтримувати розмову там і головне в пристойному дусі, хоч я знаю, що це не найлегше.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого