ФорумОбговорення скаргBitstarz відмовляється від вилучення великих виграшів через попередній неактивний закритий рахунок

Bitstarz відмовляється від вилучення великих виграшів через попередній неактивний закритий рахунок

7 міс. тому від rvang322
|
1357 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
7 міс. тому

Минуло майже 6 місяців, відколи я зареєстрував новий обліковий запис bitstarz. Через відсутність мого старого номера телефону для відновлення пароля на мою електронну адресу, щоб скинути пароль для мого старого облікового запису bitstarz. Я вже згадував про це bitstarz, і вони схвалили навіть перевірку мого нового облікового запису bitstarz. У мене не було проблем зі зняттям грошей і тому подібним протягом 6 місяців. До сьогодні 05.02.2023. Коли я виграв понад 10 тисяч на слотах і спробував зняти свої кошти. Вони відхилили мої зняття коштів і вкрали мої виграші. Кажучи через наявність кількох облікових записів. Я витратив тисячі доларів від втрати реклами на bitstarz лише для того, щоб у мене забрали мої виграші. Я виграв великий. Я відчував себе пограбованим і неповагою в найгіршому вигляді. Вони заперечують, що знають що-небудь щодо того, як я відкриваю новий обліковий запис і мої права, зловживаючи своїми повноваженнями.. якщо це була ситуація. Чому bitstarz схвалив мій новий обліковий запис і навіть перевірив мене, щоб я міг вносити кошти та відзначати зняття? Я відчуваю себе обдуреним і пограбованим, тому що вони вкрали мій виграш. Я кілька разів просив їх зробити все правильно зі мною, і вони, здається, ні. Мої права порушено, мені потрібна допомога

Автоматичний переклад.
rvang322
7 міс. тому

Що ж, виходячи з вашої версії, я майже впевнений, що ви можете спробувати одну річ.

Для гравців у вашій ситуації ми надаємо безкоштовний центр розгляду скарг, що, мабуть, є хорошим кроком для вас. Докладніше в цьому посібнику 👈

Все, що вам потрібно зробити, це співпрацювати. Я сподіваюся, що у вас є скріншоти вищезгаданих розмов.

У будь-якому випадку, скарга починається прямо тут 👈, і я настійно рекомендую вам спробувати це.

Як ти до цього ставишся?


Автоматичний переклад.
7 міс. тому


Так хоча bitstarz. Закрив свій обліковий запис. Мені вдалося переглянути свою історію зняття грошей і останні виграші. І навіть завантажив стенограму під час спілкування в чаті bitstarz. Тож про цю частину подбали. У мене збережено скріншот історії виграшів у ставках, історії внесення та зняття коштів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це попереднє відкликання, яке я зробив до цієї скарги.

Автоматичний переклад.
rvang322
7 міс. тому

Насправді, це не скарга. Чесно кажучи, це форум, де ми обговорюємо теми, пов’язані з азартними іграми.

Тож, щоб уникнути непорозумінь, вам справді потрібна допомога?

Можливо, ваші гроші на закритому рахунку?

Я буду тут, якщо тобі знадобиться підтримка, добре?

Також будь ласка, поверніться до мого попереднього допису та зверніть увагу на зелені посилання, - містить корисну інформацію.🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого