ФорумОбговорення скаргBitsler Casino - чи варто подавати скаргу і тут?

Bitsler Casino - чи варто подавати скаргу і тут?

1 рік тому від GoodRabbit
|
1987 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я спробував посередництво на іншому сайті (я впевнений, що ви можете здогадатися, на якому, не впевнений, чи суперечить правилам його називати, тому я не буду)


Bitsler ніколи не надав обґрунтованих доказів утримання моїх коштів (за словами посередника), незважаючи на те, що мав на це більше місяця, і зрештою припинив відповідати на скаргу, і вона була закрита як невирішена.


Вони висунули мені неправдиві звинувачення, щоб виправдати утримання 13 341 доларів США.


Просто цікаво, чи варто витрачати час на те, щоб подати скаргу тут, чи просто розпочати судовий процес проти їх керуючої компанії та ліцензіара. Думки?

Автоматичний переклад.
GoodRabbit
1 рік тому

Привіт.

Не проблема, просто назвіть їх 🙂. Хоча мені прикро чути, що справа так закінчилася...

Зараз я припускаю, наскільки ймовірно, що казино змінить свій підхід до іншої скарги. З іншого боку, ми також будемо вдячні за можливість вирішити цю ситуацію. Хоча б з огляду на рейтинг казино.

Зважаючи на це, я прошу вас подати скаргу зараз, якщо ви зацікавлені - звичайно.

Крім того, запитати провайдера субліцензії також може бути способом... Хоча це Кюрасао.

Думки? 😀

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радко, дякую за відповідь.


Якщо ви хочете розглянути їхній рейтинг, я надам посилання, за яким ваша команда зможе прочитати про суперечку та бездіяльність або надати будь-які обґрунтовані докази. Вони затримали весь мій баланс, включаючи тисячі доларів, абсолютно не пов’язані з цим питанням, ось як я знаю, що вони не мають наміру платити. Тримають 38 днів. Я вважаю, що мій єдиний засіб правового захисту на даному етапі – це легально подати заяву на Кюрасао.


https://www.askgamblers.com/casino-complaints/bitsler-casino-bitsler-is-delaying-payment

Автоматичний переклад.
GoodRabbit
1 рік тому

привіт

На жаль, це не спрацює. Ми вважаємо за краще проводити розслідування по-своєму, тому вам потрібно подати скаргу через Центр вирішення питань Casino Guru. Ось посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Можливо, ви також можете скористатися кількома підказками щодо процесу та чого очікувати на цьому шляху, ось вам 🙂:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Незважаючи на це, дякую, що розглянули цей підхід, а також за те, що поділилися тут на форумі!


РЕДАГУВАТИ: Я знову перевірив згадану скаргу, і вона стосується ставок на спорт":

«Обліковий запис, будучи новим, знаходиться під розслідуванням, оскільки ставки, зроблені на матч, повідомлені ФІБА як «угодна гра», і з цієї причини у нас є сумніви щодо легітимності зробленої ставки/результату матчу. гра , і зараз досліджують проблему".


Я повинен попередити вас, що Casino Guru не розглядає скарги, пов'язані з цією темою . Нам не вистачає досвіду, оскільки ми зосереджені виключно на іграх у казино. 🙁

Отже, відповідно до цих обставин - відверто кажучи, це не в наших руках!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знову привіт, Радко,


Я не маю наміру подавати тут скаргу з огляду на дії Бітслера в іншій суперечці.


Але я хотів би пояснити: 1 єдина спортивна ставка є лише частиною мого балансу. Вони тримають кілька тисяч доларів, не пов’язаних із грою та виграними в казино. Щоб дати вам уявлення, я поставив 300 000 доларів у казино та 700 доларів у букмекерській книзі.


Крім того, я насправді не новий гравець, я закрив свій обліковий запис у bitsler у 2021 році через те, що мене не влаштовує ставлення до VIP, я зв’язався з ними в липні 2023 року, щоб знову відкрити цей обліковий запис. Я надіслав електронну пошту зі своєї початкової електронної пошти та включив своє початкове ім’я користувача, мені порадили, що краще відкрити новий обліковий запис. Отже, вони ігнорують мою дуже довгу історію, коли я поставив з ними понад 10 мільйонів доларів США, і хочуть спробувати зобразити мене як нову людину на своєму сайті.


Я отримав відповідь від їхньої керуючої компанії в Кюрасао, яка сказала, що вони обговорять з оператором і спробують знайти рішення. Якщо я не отримаю від них рішення, я подам позов проти їх керуючої компанії та власника головної ліцензії (Antillephone)


Сподіваюся, до цього не дійде, але я до цього готуюся.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
GoodRabbit
1 рік тому

Привіт!

Добре, я просто намагався допомогти. Тепер я радий бачити, що ви вже на зв’язку з Curacao Antillephone!

Ми завжди намагаємося охопити всі оцінені відгуки про кожне казино, найпростішим способом для цього залишаються наші власні скарги. Чесно кажучи, у цьому випадку я хотів би знати, що буде далі, і як Antillephone відреагує на це, чи можу я попросити вас тримати нас в курсі?

Звичайно, я також сподіваюся, що вам вдасться вирішити цю ситуацію без звернення до суду!🤞🤞🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, ми можемо спробувати передати це питання до суду

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, ми можемо спробувати передати це питання до суду

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хто такі "ми"?


Ви представник казино? Ви приєдналися сьогодні, щоб створити цю публікацію. Це, м’яко кажучи, цікаво.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого