Привіт Радка
добре, я переглянув їхні умови та знайшов наведене нижче.
У Загальних положеннях та положеннях Ladbrokes 18.2 зазначено, що для закриття облікового запису ви повинні повідомити вас письмово електронною поштою, листом або факсом, тому буде підписаний доказ того, що я закрив обліковий запис, який вони зможуть надати мені. Я перевірив свою електронну пошту та не знайшов електронної пошти, яка б підтверджувала цей запит. Умови 18.4 стверджують, що для повторного входу в обліковий запис і внесення депозиту для продовження, коли я спробував увійти, я зустрів повідомлення «ваш обліковий запис призупинено», що підтверджує, що обліковий запис не було закрито, інакше я зможу ввійти. Це вказує на те, що воно було фактично самовиключеним, як я підозрюю.
тож якщо вони стверджують, що обліковий запис було закрито за звичайних обставин, то вони матимуть докази цього відповідно до умов?
Hi Radka
ok I’ve looked at their terms and found the below.
Ladbrokes T&Cs 18.2 state that to close an account you have to notify you in writing by email, letter or fax, there would therefore be signed proof that I had closed the account, that they will be able to provide to me. I have checked my emails and can find no email to support this request. The terms 18.4 state that to reactive the account you login and deposit to continue, when I attempted to login I was met with "your account is suspended" which would confirm that the account wasn’t closed else I’d be able to login. It indicates that it was in fact self excluded as I suspect.
so if they claim the account was closed under normal circumstances then they would have proof of this as per the terms?