ФорумОбговорення скаргБетвілі зняти проблему

Бетвілі зняти проблему

3 р. тому від nikolakeas
|
4225 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Здравствуйте,

у мене проблема з бетвілі.

Я просив про своє перше відкликання майже 14 днів тому і все ще перебуває в стані очікування.

в чаті мені говорили, що це процедура мого першого відкликання, і т.д.

за кілька днів чат перестав відповідати мені (ні електронною поштою) без будь-якої причини.

до двох днів я скасував свій вихід, а потім знову зробив це.

те саме лайно, в чаті мені ніхто не відповідає, а на моє відкликання він все ще перебуває в очікуванні статусу.

сума, про яку я просив, становить 300 євро.

Я отримав усі свої файли, затверджені @KYC.

що я повинен робити зараз?

Дякую.

Автоматичний переклад.
nikolakeas
3 р. тому

Це цікаво. Я сподівався б, що перевірка KYC є причиною того, чому це займає стільки часу, але оскільки ви говорите, що вже підтверджено, це не так.

Казино було створено минулого року, тож це все ще нове казино. У будь-якому випадку, чи можете ви спробувати надіслати їм електронне повідомлення? Я також пропоную вам - не скасовуйте своє вилучення, просто залиште його таким, як воно є, бо цілком можливо, що ви знову потрапили до "кінця черги", скасувавши вилучення та подавши запит повторно. Якщо вони не дадуть відповіді протягом тижня, я, мабуть, подаю скаргу тут https://casino.guru/complaints, щоб ми могли спробувати допомогти вам у цьому.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Більше не скасовуватиму, але що відбувається ..

я надсилаю їм незліченну кількість повідомлень через чат, і я надіслав їм 3 електронні листи до 4 днів тому.

ніхто мені нічого не відповів, навіть через чат.

чому так трапляється?

вони перестали відповідати мені раптово без жодної причини.

Автоматичний переклад.
nikolakeas
3 р. тому

Важко сказати, що відбувається. Як я вже сказав, дайте їм тиждень, і тоді ви, мабуть, повинні подати скаргу. Я намагався зв’язатися з ними в чаті, і вони мені також не відповіли.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Дуже дякую

їх остання відповідь мені в чаті була рівно сім днів тому.

з тих пір я розпочав більше 10 розмов, і ніхто з них не отримав відповіді від когось, крім бота.

Я також намагався зв’язатися з ними електронною поштою, і досі не відповів, майже чотири дні.

Я не уявляю, що відбувається

Автоматичний переклад.
nikolakeas
3 р. тому

Насправді трапляється так, що коли у вас занадто великий обсяг контактів у казино, і ви не можете їх обробити, ви вимикаєте чати в режимі реального часу, щоб агенти служби підтримки клієнтів могли зосередитись на електронних листах клієнтів. Це може бути і там.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт


Це казино закрито? У мене на цьому сайті застрягло багато грошей, і сторінки не працюють, і я не можу надсилати електронні листи.


Є поради щодо того, як це зробити?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
TLTL
2 р. тому

Привіт,

на жаль, він був закритий так. 🙁

Дозвольте мені сказати, що казино мало жахливу репутацію , поки було активно, тому я не смію сказати, що хтось може вам допомогти напевно.

Ви можете спробувати подати скаргу принаймні через наш веб-сайт - просто натисніть або торкніться тут .


Якщо ви знайшли казино, у якому хотіли б грати, завжди перевіряйте його репутацію, відгуки та те, як воно розглядає скарги гравців.

Воно того варте.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого