Це проблема з онлайн-казино, вони можуть відлякати вас, заблокувавши доступ до свого сайту. Єдиний шанс, як я бачу, це поскаржитися в комісію з азартних ігор Великобританії, оскільки ставка Victor підпадає під їхні правила та положення. Або подайте скаргу тут і подивіться, чи відреагують вони на негідників
That's the problem with online casinos they can cur you off by blocking your access to their site. The only chance as I see it is to complain to the UK gambling commission as bet Victor fall under their rules and regulations. Alternatively complaint on here and see if they respond the scumbags
Я знаю, що якщо казино не відповідає, це точно неприємно. Однак ваша скарга все ще відкрита, і Нік намагається все розглянути, щоб допомогти вам якнайкраще. Тож наберіться терпіння, хоча я знаю, що це нелегко.
I know that if the casino doesn't respond, it's certainly not pleasant. However, your complaint is still open and Nick is trying to look into everything to help you the best he can. So try to be patient even though I know it's not easy.
Вони відгукнулися. Вони відмовляються платити. Вони навіть не сказали чому, за винятком того, що депозит у вересні був не з банківського рахунку, зареєстрованого на моє ім’я, що є напівправдою, оскільки він спільний, однак мій депозит у розмірі 700 доларів США та виграш у розмірі 85 000 доларів США були отримані виключно з депозиту, зробленого з банківського рахунку зареєстровано виключно в моєму обліковому записі. Я запропонував повернути виграш із вересневого депозиту в розмірі приблизно 10 тис. доларів США, але згідно з умовами вони не мають права не виплачувати виграш із депозиту, зробленого з банківського рахунку на моє ім’я.
They responded. They refuse to pay out. They didn’t even say why except that the deposit from September wasn’t from a bank account registered in my name which is semi true since it’s joint, however my $700 deposit and $85,000 winnings were derived solely from a deposit made from a bank account registered solely in my account. I offered to return the winnings from the September deposit of roughly $10k but they don’t have a right in their terms and conditions to not pay the winnings from a deposit made from a bank account in my own name.
Їхня думка полягає в тому, що всі депозити повинні бути зроблені за допомогою банківського депозиту від імені, на яке зареєстрований обліковий запис Віктора. Тому вони використовують це порушення, щоб закрити ваш рахунок і конфіскувати ваш виграш. Чому знадобився великий виграш, щоб перевірити вересень? Ну це те, що вони роблять СЛИЗЬКІ так і так. Вони зроблять усе, щоб уникнути виплати такої великої суми, це відстій, але саме так вони ставляться до своїх так званих цінних клієнтів. Дозвольте гуру казино розглянути вашу скаргу, але як тільки ви порушите їх t@cs казино безжальні.
Their point is in their terms and conditions is that all deposits must be made with a bank deposit from the name the bet Victor account is registered as. As such they are using that breach to close your account and confiscate your winnings. Why did it take a big win to check back to September? Well that's what they do the SLIMY so and sos. They will do anything to get out of paying out such a large amount, it sucks but that's the way they treat their so called valued customers. Let casino guru handle your complaint but once you have broken their t@cs casinos are ruthless.
Відповідно до законодавства Онтаріо існує захист, на який можна покладатися. Швидше за все, мені доведеться подати до суду. Те, що вони зробили, настільки погане. Якщо у них виникла проблема з вересневим депозитом, вони мали зобов’язання підняти її тоді. Не зараз. І цього разу депозит з банківського рахунку, зареєстрованого виключно на моє ім’я. У мене є справа, і оскільки вони регулюються в Онтаріо, вони підпадають під дію законодавства Онтаріо, тому на них можна подати до суду.
There are protections under Ontario law in relying on. I likely have to sue. What they’ve done is so slimy. If they had an issue with the September deposit they had an obligation to raise it then. Not now. And this time the deposit is from a bank account registered solely in my name. I have a case here and since they’re regulated in Ontario they are subject to Ontario law and thus can be sued.
Виглядає як найкращий варіант, оскільки це багато грошей, але SLIMY b#-##'##ds залишають за собою право закрити ваш рахунок і конфіскувати ваш виграш, якщо ви порушите їх t@cs . Я б витратив годину на спілкування з соліситором і побачив, на чиєму боці впаде закон, і якщо вам пощастить, ви можете подати до суду.
Looks your best option as it is a lot of cash but the SLIMY b#-##'##ds reserve the right to close your account and confiscate your winnings if your in breach of their t@cs. I would take an hour with a solicitor and see who's side the law falls on and if your lucky you can sue.
Я говорив з адвокатом. Я збираюся дозволити регуляторному органу Онтаріо працювати над цим. Мабуть, можуть допомогти.
те, що зробив bet victor, насправді заборонено їхніми умовами. Це дозволяє їм анулювати виграші від депозитів від третіх осіб (тобто виграші за вересень 2023 року), але нічого не говорить про анулювання майбутніх виграшів або анулювання 86 000 доларів, які я виграв від депозиту з мого зареєстрованого банківського рахунку, який є мною виключно у власності. Вони не цитували жодних умов у своєму листі – вони посилалися на «стандартну процедуру», що робить їхню позицію ще слабшою. Де, в біса, гравець може знайти свою «стандартну процедуру»??
I spoke to a lawyer. I’m going to let the Ontario regulator work at this first. Apparently they can help.
what bet victor did is actually not permitted in their terms and conditions. It allows them to void winnings from deposits from third parties (so the sep 2023 winnings) but says nothing about voiding future winnings or voiding the $86,000 I won from a deposit from my solely owned registered bank account. They didn’t cite any terms and conditions in their letter - they cited "standard procedure" which makes their case even weaker. Where the hell can a player find their "standard procedure"??
Схоже, у вас є вагомі аргументи, тож бажаю вам усього найкращого у ваших починаннях отримати те, що належить вам по праву, і якщо закон на вашому боці в Онтаріо, то це посилить вашу аргументацію проти цих тонких кульок
Well looks like you have a good case so wishing you all the best in your endeavours to get what is rightly yours and if the law is on your side in Ontario then that strengthens your case against those slim balls
Дякую. У мене дуже вагома справа. Так чи інакше вони заплатять. І якщо мені доведеться подати на них до суду, то нехай буде так. Але я думаю, що регулятор в Онтаріо вважав би це вкрай несправедливим. Вони зобов’язані приймати рішення чесно та сумлінно. Це нічого з цього. Дивно, що в їхньому рішенні навіть не згадується, чому вони конфіскували мій виграш у розмірі 86 000 доларів. Мабуть тому, що у них немає поважних причин. Вони лише згадують, що повернуть депозит у 700 доларів, що, очевидно, не відповідає справедливості.
Thanks. I have a very strong case. One way or another they will pay. And if it takes me suing them then so be it. But I think the regulator in Ontario would see this as egregiously unfair. They have an obligation to make decisions fairly and in good faith. This is none of that. It’s funny their decision doesn’t even mention why they confiscated my winnings of $86,000. Probably because they have no valid reason. They just mention they’ll return the $700 deposit which obviously is not doing justice.
Ймовірно, мине трохи часу, поки це не вирішиться, тож будьте терплячими та зберігайте спокій 😎, що, мабуть, не варіант взимку в Онтаріо. Бажаємо позитивного результату👊
Probably be a bit of time until it's resolved so be patient and stay cool 😎 which probably isnt an option winter in Ontario. Wishing you positive outcome 👊
Це справді сумна ситуація і дуже засмучує. Важко терпіти і сподіватися, що регулятор тут щось зробить. Але я гадаю, що мушу дозволити їм спробувати. Будь-які інші пропозиції?
It’s a really sad situation and very frustrating. It’s hard to be patient and hopeful to that the regulator would do something here. But I supposed I have to let them try. Any other suggestions?
Виглядає як найкращий варіант, оскільки це багато грошей, але SLIMY b#-##'##ds залишають за собою право закрити ваш рахунок і конфіскувати ваш виграш, якщо ви порушите їх t@cs . Я б витратив годину на спілкування з соліситором і побачив, на чиєму боці впаде закон, і якщо вам пощастить, ви можете подати до суду.
Looks your best option as it is a lot of cash but the SLIMY b#-##'##ds reserve the right to close your account and confiscate your winnings if your in breach of their t@cs. I would take an hour with a solicitor and see who's side the law falls on and if your lucky you can sue.
Насправді те, що зробив bet victor, насправді заборонено їхніми умовами. Це дозволяє їм анулювати виграші від депозитів від третіх осіб (тобто виграші за вересень 2023 року), але нічого не говорить про анулювання майбутніх виграшів або анулювання 86 000 доларів, які я виграв від депозиту з мого зареєстрованого банківського рахунку, який є мною виключно у власності. Вони не цитували жодних умов у своєму листі – вони посилалися на «стандартну процедуру», що робить їхню позицію ще слабшою. Де, в біса, гравець може знайти свою "стандартну процедуру"?? Відсутність пояснень у їхньому рішенні дуже показово свідчить про те, що вони мають дуже слабкі підстави затримувати мої кошти
Actually what bet victor did is actually not permitted in their terms and conditions. It allows them to void winnings from deposits from third parties (so the sep 2023 winnings) but says nothing about voiding future winnings or voiding the $86,000 I won from a deposit from my solely owned registered bank account. They didn’t cite any terms and conditions in their letter - they cited "standard procedure" which makes their case even weaker. Where the hell can a player find their "standard procedure"?? The lack of explanation in their decision is very telling that they have a very weak case to withhold my funds
Ймовірно, мине трохи часу, поки це не вирішиться, тож будьте терплячими та зберігайте спокій 😎, що, мабуть, не варіант взимку в Онтаріо. Бажаємо позитивного результату👊
Probably be a bit of time until it's resolved so be patient and stay cool 😎 which probably isnt an option winter in Ontario. Wishing you positive outcome 👊
Їхня думка полягає в тому, що всі депозити повинні бути зроблені за допомогою банківського депозиту від імені, на яке зареєстрований обліковий запис Віктора. Тому вони використовують це порушення, щоб закрити ваш рахунок і конфіскувати ваш виграш. Чому знадобився великий виграш, щоб перевірити вересень? Ну це те, що вони роблять СЛИЗЬКІ так і так. Вони зроблять усе, щоб уникнути виплати такої великої суми, це відстій, але саме так вони ставляться до своїх так званих цінних клієнтів. Дозвольте гуру казино розглянути вашу скаргу, але як тільки ви порушите їх t@cs казино безжальні.
Their point is in their terms and conditions is that all deposits must be made with a bank deposit from the name the bet Victor account is registered as. As such they are using that breach to close your account and confiscate your winnings. Why did it take a big win to check back to September? Well that's what they do the SLIMY so and sos. They will do anything to get out of paying out such a large amount, it sucks but that's the way they treat their so called valued customers. Let casino guru handle your complaint but once you have broken their t@cs casinos are ruthless.
Я розумію їх точку зору, але це дає їм право лише анулювати виграш із вересневого депозиту. Якщо вони вважали, що це проблема, тоді їм слід було закрити обліковий запис. Цей термін (10.4) нічого не говорить про анулювання майбутніх виграшів від майбутніх депозитів на моє ім’я. Ось тут так несправедливо. Вони зобов’язані діяти чесно та добросовісно згідно із законодавством Онтаріо.
їхні умови (особливо розділ 17) настільки широкі, що вони буквально дають їм право закрити ваш рахунок і конфіскувати ваш баланс без жодної причини. Це кричуще. Ця ситуація виглядає кричущою. Вони забрали мої депозити після вересня і дозволили мені програти, але не виплатять після перемоги. Вони мали зобов’язання позначити це як проблему під час депозиту, а не зараз і в будь-якому випадку, якщо це не відповідає їхнім умовам, щоб дати їм право конфіскувати виграші з цього нещодавнього депозиту. У їхній електронній пошті нічого не повідомляється про виграш або чому вони їх конфіскують, що, на мою думку, є дуже показовим, оскільки вони знають, що роблять щось підозріле.
I understand their point but that only entitles them to void the winnings from the September deposit. If they thought it was an issue then they should have closed the account then. That term (10.4) does not say anything about voiding future winnings from future deposits in my name. That’s where it’s so unfair. They an obligation to act fairly and in good faith under Ontario law.
their terms (especially section 17) are so broad they literally entitle them to close your account and confiscate your balance for no reason at all. That’s egregious. This situation feels egregious. They took my deposits after September and let me lose but won’t pay out after a win. They had an obligation to flag this as an issue at the time of the deposit not now and in any event that doesn’t serve pursuant to their terms to give them the right to confiscate winnings from this recent deposit. Their email doesn’t say anything about the winnings or why they’re confiscating them which I find very telling in that they know they’re doing something fishy.
Це справді сумна ситуація і дуже засмучує. Важко терпіти і сподіватися, що регулятор тут щось зробить. Але я гадаю, що мушу дозволити їм спробувати. Будь-які інші пропозиції?
It’s a really sad situation and very frustrating. It’s hard to be patient and hopeful to that the regulator would do something here. But I supposed I have to let them try. Any other suggestions?
Звичайно, я розумію ваше розчарування та занепокоєння, але ви все ще маєте відкриту скаргу до нас, і наша команда намагатиметься допомогти вам якнайкраще. Я бачу, що ви також передали справу регулятору, що може бути тривалішим процесом, тому, очевидно, у нас немає іншого вибору, окрім як чекати та подивитися, як усе розвиватиметься, хоча я знаю, що це не те, що ви хочете почути. Тож моя єдина рекомендація — запастися терпінням, бо це буде найрозумнішим у цій ситуації. Ви думаєте, що можете це зробити? Обов’язково повідомляйте нам, коли у вас буде щось нове. Я тримаю кулаки. 🤞
I certainly understand your frustration and concern, but you still have an open complaint with us and our team will try to help you as best we can. I see that you have also escalated the case to the regulator, which can be a longer process, so obviously we have no choice but to wait and see how this all unfolds, even though I know it's not what you want to hear. So my only recommendation would be to remain patient, because that is what will be the most sensible thing to do in this situation. You think you can do that? Be sure to let us know when you have anything new. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Регулятор Онтаріо нічого не робитиме. Вони просто написали наступне. Так несправедливо.
Привіт Стефані,
Після вашого електронного листа iGO 1 грудня iGO завершила розгляд цього інциденту та задоволена рішенням Оператора з цього приводу.
Тому iGO наразі не вживатиме жодних заходів і вважає справу закритою.
З повагою
Команда ескалації спорів гравців iGO
The Ontario regulator won’t do anything. They just wrote the following. So unfair.
Hello Stephanie,
Further to your email to iGO on December 1st, iGO has completed its review of this incident and is satisfied with the Operator’s decision on this matter.
Therefore, iGO will take no further action at thistime and considers the matter closed.
Sincerely,
iGO Player Dispute Escalation team
Betvictor обманює вас за ваші гроші, тому що ви порушили їхні умови щодо попередньої транзакції, не впевнені, чи можете ви щось зробити. Ви запропонували повернути свій виграш зі спільного депозиту, але вони відхилили вашу пропозицію, конфіскували ваші гроші та закрили ваш рахунок. Вони не люблять платити казино, якщо бачать вихід. Не знаю, що ще можна зробити.
Betvictor are screwing you over for your money because you broke their terms and conditions on that previous transaction, not sure if there is anything you can do. You offered to pay back your winnings from the joint deposit and they turned down your offer confiscated your money and closed your account. They don't like paying casinos if they can see a way out. Not sure what more you can do.
Betvictor обманює вас за ваші гроші, тому що ви порушили їхні умови щодо попередньої транзакції, не впевнені, чи можете ви щось зробити. Ви запропонували повернути свій виграш зі спільного депозиту, але вони відхилили вашу пропозицію, конфіскували ваші гроші та закрили ваш рахунок. Вони не люблять платити казино, якщо бачать вихід. Не знаю, що ще можна зробити.
Betvictor are screwing you over for your money because you broke their terms and conditions on that previous transaction, not sure if there is anything you can do. You offered to pay back your winnings from the joint deposit and they turned down your offer confiscated your money and closed your account. They don't like paying casinos if they can see a way out. Not sure what more you can do.
Я знаю. судитися з ними було б дорого і дратівливо. У вас є інші пропозиції? Як ви думаєте, чи зможе відділ розгляду скарг допомогти тепер, коли регулятор сказав, що не збирається нічого робити? Я збираюся спробувати запустити це на флагштоку за допомогою регулятора Онтаріо та перевірити, чи зможу я досягти чогось із вищими. Мені здається, що люди, з якими я мав справу, були молодшими, і вони просто відділ нижчого рівня в комісії з алкоголю та азартних ігор
I know. suing them would be costly and annoying. Do you have any other suggestions? Do you think the complaints department here will be able to help now that the regulator has said they aren’t going to do anything? I’m going to try run this up the flag pole with the Ontario regulator and see if I can get anywhere there with the higher ups. I feel like the people I was dealing with were more junior and they’re just a lower level department within the alcohol and gaming commission
Спробуйте перевірити, чи допоможе вам ця процедура розгляду скарг, пам’ятайте, що Betvictor є багатонаціональним гральним конгломератом, і, на жаль, ви порушили їх t@cs і вони можуть дозволити собі найкращих адвокатів, тому будьте обережні з поданнями до суду, якщо ви не можете отримати юридичну допомогу, яка, я сумніваюся, може коштувати вам багато грошей, якщо ви програєте. Оскільки це 85 тисяч грошей, я б витратив годину з юристом на пояснення того, що сталося, і попросив його ознайомитися з їхніми положеннями та умовами, на які ви погоджуєтесь, коли реєструєтеся. Потім вони скажуть вам, хто винен, і заберуть це звідти. Що означатиме, що фінансування судового процесу = це дорого або доведеться відмовлятися від цього і відписати його як дуже болісний досвід. Подивіться, чи може команда тут отримати відповідь від Betvictor, а потім подивіться, що вони порадить, що є найкращим варіантом. Зберігайте спокій і терпіння, це може зайняти трохи часу. Я знаю, що це напевно напружено, оскільки це багато готівки, і ви, напевно, не бачите жодної причини, чому вони зараз не лежать на вашому банківському рахунку.
Try and see if the complaints procedure here gets you anywhere, what you have to remember is that Betvictor are a multinational gambling conglomerate and unfortunately you broke their t@cs and they can afford the best lawyers so be careful about sueing unless you can get legal aid which I doubt it could end up costing you a lot of cash if you lose. As it's 85k a lot of dough I would take an hour with a lawyer explain what happened and ask him to look at their terms and conditions that you agree to when you sign up. They will then tell you who's in the wrong and take it from there. Which will mean funding a lawsuit = costly or having to let it go and put it down as a very painful learning experience. See if the team here can get a response from Betvictor and then see what they advise that is the best option. Stay cool and be patient it could take a bit of time. I know it must be stressful as it's a lot of cash and you probably couldn't see any reason why it's not sitting in your bank account right now.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.