ФорумОбговорення скаргBetVictor закрив мій рахунок і не виплачує мій баланс у розмірі 85 000 доларів США

BetVictor закрив мій рахунок і не виплачує мій баланс у розмірі 85 000 доларів США

5 міс. тому від srossisboss1992
|
4151 переглядів 40 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
5 міс. тому

АХАРІЇ: Читайте про те, як BetVictor незаконно конфіскував мій баланс у розмірі 85 000 доларів США

Я надав BetVictor можливість і люб’язність своєчасно вирішити мою проблему, перш ніж оприлюднити її, оскільки це не моя природа – руйнувати компанію в Інтернеті, але вони не відповіли на жодні мої електронні листи чи в розумні терміни.


Ця компанія витягла з мене 85 000 доларів. Я вніс 700 доларів або близько того і виграв смішну суму, граючи в живу баккара в казино – і все законно. Після того, як я подаю запит на зняття, вони вимагають документи для підтвердження. Всі забезпечені. Навіть виписка з банківського рахунку, яка показує переказ з мого власного банківського рахунку - все перевірено. Потім вони закривають мій обліковий запис без пояснення причини. Я зв’язався з livechat, і вони продовжували крутитися по колу щодо електронної пошти про захист облікових записів і про те, що це розглядається. Це було 9 листопада. Вони закрили мій рахунок і відмовилися платити без вказівки причини.


Зрештою я отримав їх керівника служби підтримки клієнтів Стіві Палмера, який написав мені один електронний лист про те, що вони «розслідують» і не отримали відповіді. Звісно, він сказав, що це займе до 21 числа, щоб отримати відповідь. Але досі він не відповів на жодне з моїх запитань, не назвав причини закриття рахунку чи конфіскації балансу.


Але минуло більше 2 тижнів, як вони закрили мій обліковий запис. Немає проблем із шахрайством або кількома обліковими записами. Будь-які проблеми, які, на мою думку, я порушив, і вони продовжують просто казати, що розслідують. Депозит було зроблено прямо з мого єдиного зареєстрованого банківського рахунку. Я не можу придумати жодних проблем, і вони їх не пропонують. Вони все ще «розслідують» і роблять усе можливе, щоб знайти вихід із сплати. Час від часу я робив ставки вдома у свого друга, який також має обліковий запис BV, але у нас абсолютно різні будинки, IP-адреси, подані окремі документи для підтвердження тощо. Ми романтичні партнери. Кожен з нас мав власні рахунки протягом кількох місяців, і раніше вони брали депозити та виплачували гроші без питань. Вони закрили його обліковий запис без вказівки причини. Він запитав причину 5 днів тому, але жодної відповіді. Їхня служба обслуговування клієнтів — це жарт і навіть не відповідає на електронні листи. ТРИМАЙСЯ ПОДАЛІ.


На щастя, я перебуваю в Онтаріо і маю певний захист згідно із законодавством Онтаріо, але, враховуючи суму, про яку йдеться, зараз це дуже страшно. Я не можу повірити, що відбувається. Мені навіть довелося залучити юридичну фірму, вони знайомі із законами Онтаріо і не можуть повірити, що відбувається. Ми намагалися домовитися про телефонний дзвінок, надіслали кілька електронних листів із запитом на отримання додаткової інформації про розслідування, були повністю прозорими, показуючи, що спірний депозит і виграш належать МЕНЕ: що дублікатів облікового запису немає. У мене немає реальних причин для закриття облікового запису та конфіскації балансу, але я можу лише підозрювати ці проблеми, враховуючи, що я використовував IP-адресу свого друга - це не заборонено їхніми правилами. Забороняється створення окремою особою кількох облікових записів. Ми окремі особи з окремими адресами та окремими IP-адресами. Ми надали всю документацію на підтвердження цього.


Раніше я зробив депозит і трохи виграв, і вони мені заплатили. Пару місяців тому. Тож лише ЗАРАЗ це проблема, тому що ми говоримо про 85 000 доларів. Як підступно з їхнього боку намагатися знайти технічну деталь, коли вони вже вжили мої дії, виплатили кошти, підтвердили законність мого облікового запису тощо...


Вони ласки; вони знайдуть будь-яке виправдання під сонцем, щоб не платити вам. Тут їхнє безстрокове «розслідування», яке триває без відповідей на ЖОДНЕ з моїх запитань, є не тільки справді поганою практикою та недобросовісністю, але й залишає мене в повній темряві щодо безпеки моїх коштів. Мій адвокат і я повинні зробити висновок, з чого виникають проблеми, і вирішити їх. Будь-які питання були розглянуті. Єдине, про що ми могли подумати, — це вхід до однієї IP-адреси та один депозит у розмірі 80 доларів США (який був програний в азартній грі) кілька місяців тому зі спільного банківського рахунку, що не забороняється їхніми умовами. У їхніх умовах зазначено, що всі депозити мають здійснюватися з банківського рахунку/кредитної картки власника рахунку, інакше виграші анулюються. Обліковий запис на моє ім’я, щойно спільний. Але в будь-якому випадку, для залишку на моєму рахунку зараз депозит був безпосередньо з мого єдиного зареєстрованого банківського рахунку, а не з будь-якого спільного рахунку. 100% мого балансу – це депозит з мого єдиного банківського рахунку та законні виграші – живе казино – без обману, без шахрайства, нічого.


Коли ви виграєте великий, законний і з регульованою книгою, вам повинні отримати виплату. Кінець історії. На щастя, закони Онтаріо передбачають, що коли вони закривають ваш рахунок, вони повинні виплатити ваш баланс. Ці дебіли не можуть втямити собі в голову, що це їхній обов'язок. Ми будемо подавати в суд і вимагати відшкодування збитків.


оновлення: перегляньте дописи нижче, щоб дізнатися, що вони сказали. У їхньому остаточному рішенні просто сказано, що ми беремо 86 000 доларів США, і не вказано, чому або який термін було порушено. Слизька компанія


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
srossisboss1992
5 міс. тому

Безперечно, це був гарний крок — приїхати сюди, щоб подати справжню скаргу.

Коли скаргу буде розглянуто, будьте готові до оновлення.

Лише кілька деталей, про які ви, очевидно, ніколи раніше не чули. Якщо щасливчик виграє досить велику суму, зазвичай рахунок закривається для ретельного дослідження. Казино, швидше за все, повністю дослідить вашу ігрову історію, щоб оцінити виграш; можливо, навіть самого постачальника ігор попросять провести розслідування. Зазвичай це найдовша процедура, і казино просто має дочекатися остаточного звіту.

Я чудово розумію, як це виглядає з точки зору гравця. Тримати щасливого гравця абсолютно непоінформованим слід вважати великою помилкою. Мені неприємно бачити, як це відбувається.

Будь ласка, тримайте нас у курсі тут, на форумі, щоб ми могли зв’язатися з нами або надати певний рівень підтримки на додаток до самої скарги.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякую за це. Я не здогадувався, що це може стримувати його. Мене тут не хвилює. Це була просто дуже вдала сесія баккара.


У будь-якому випадку відсутність спілкування та тримання мене в невіданні – це найгірші моменти. І вони продовжують посилатися на «ретельне розслідування» і «займає більше часу, ніж очікувалося», і це змушує мене хвилюватися ще більше в світлі того факту, що я не зробив нічого поганого. Єдиною проблемою, яку я бачу, є депозит і виграш зі спільного/спільного банківського рахунку, і я вже запропонував повернути це як жест доброї волі для вирішення цієї проблеми. Але залишок у розмірі 85 000 доларів повністю отримано з депозиту від мого імені та виграшу з нього.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мене лякає, що вони будуть покладатися на одне зі своїх положень, яке дає їм право в односторонньому порядку закрити мій рахунок і зберегти виграш. Вони мають таку широку владу, щоб робити все, що їм заманеться. Прочитайте ці умови, особливо 17.3.

Подивіться на розділ 17.3 - він буквально надає їм право на власний розсуд закривати ваш обліковий запис і скасовувати ставки з будь-якої причини - зверніть увагу, що слово "включаючи" є визначальним, і вони використовують це, щоб вони все ще зберігали повноваження скасовувати ставки/конфіскувати виграші кожного разу, коли вони хотів би з будь-якої причини. Таким чином, вони дали собі повноваження робити все, що завгодно заднім числом, без жодних реальних доказів шахрайства, змови чи чогось протизаконного. Також зауважте, що визначення заборонених дій і шахрайських дій включають будь-яке порушення умов, тому ці терміни буквально безглузді. Вони передбачають вищий рівень неправомірної поведінки, але визначаються як посилання на будь-яке порушення їхніх умов.


17.1 Ви не маєте права використовувати незаконні кошти для надання наших послуг або здійснювати на них незаконну діяльність. Користуючись нашими послугами, ви підтверджуєте, що джерела коштів, які ви використовуєте для азартних ігор, не є незаконними і що ви не використовуватимете наші послуги жодним чином як систему грошових переказів. Ви не повинні використовувати наші послуги для будь-якої незаконної чи шахрайської діяльності або заборонених методів (як визначено нижче) (включно з відмиванням грошей) відповідно до законів будь-якої юрисдикції, яка стосується вас (зокрема, законів Онтаріо). Ви повинні негайно повідомити нас, якщо ви вважаєте, що будь-яка інша особа використовує будь-які заборонені дії. Якщо ми просимо про це, ви повинні повністю співпрацювати з нами щодо будь-якого розслідування будь-яких заборонених дій.

17.2 Якщо ми підозрюємо, що ви берете участь у незаконній діяльності, ми можемо призупинити ваш доступ або закрити ваш обліковий запис. Якщо ми обґрунтовано підозрюємо, що ви берете участь або брали участь у шахрайстві, заборонених практиках або будь-якій іншій незаконній чи неправомірній діяльності (включаючи, але не обмежуючись, відмивання грошей), або іншим чином ведете себе, суттєво порушуючи положення та умови, ми можемо припинити дію. отримати доступ негайно та/або заблокувати обліковий запис. У такому випадку:

(a) ми не зобов’язані повертати будь-які кошти, які можуть бути на вашому рахунку, і ми залишаємо за собою право утримувати та/або утримувати будь-які та всі суми, які в іншому випадку були б вам виплачені або підлягали виплаті (включно з будь-якими виграшними або бонусними сумами ). Якщо ми закриємо або призупинимо ваш обліковий запис, залишок ваших коштів не підлягатиме поверненню (включно з будь-якими виграшами чи бонусними коштами), і вони вважатимуться втраченими вами в межах будь-якої претензії, яку ми можемо мати проти вас станом на дата такого закриття. Окрім припинення вашого доступу до служб та/або блокування або закриття вашого облікового запису, ми залишаємо за собою право заборонити вам доступ до наших програм, веб-сайту чи серверів або будь-яких інших послуг, які ми пропонуємо; і

(b) ми можемо повідомити про вас владі. Ми можемо вимагати кримінальних або договірних санкцій проти вас і маємо право інформувати відповідні органи, інших постачальників онлайн-послуг і банки, компанії кредитних карток, постачальників електронних платежів або інші фінансові установи про вашу особу та будь-яку підозрювану шахрайську діяльність, заборонену практику або будь-який інший незаконну або неналежну діяльність, і ви будете повністю співпрацювати з нами для розслідування будь-якої такої діяльності. Якщо гра на вашому обліковому записі показує, що ви використовуєте такі методи ставок, ми негайно заблокуємо обліковий запис і збережемо всі кошти на цьому обліковому записі.

17.3 Ми можемо розірвати ваш контракт у будь-який час, у тому числі якщо ми підозрюємо, що ви порушуєте ці умови. Ми можемо обмежити ваш доступ до BetVictor, тимчасово призупинити або назавжди припинити роботу вашого облікового запису, відкликати ваші пропозиції щодо ставок, анулювати будь-які ставки, які були розраховані на вашому обліковому записі, скасувати та анулювати будь-які неоплачені ставки на наш абсолютний розсуд без будь-якої причини в будь-який час і в будь-який час. причина, включаючи, але не обмежуючись, якщо: …



Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Радко, будь ласка, перегляньте мої відповіді нижче. Які у вас стосунки з betvictor? Я хвилююся, що вони не сприймають це всерйоз і не бачать, що мають зобов’язання платити. Вони дуже не зрозуміли, що вони розслідують. Викликає занепокоєння те, що вони так довго тягнуться і вже пропустили обіцяний термін 21 листопада.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Радка і все. Я справді божеволію. У мене сильна тривога, і, враховуючи те, що відбувається, і мене залишають у темряві, я дуже хвилююся. Будь-які пропозиції? Я відчуваю, що зробив усе, що міг. Я сумлінно намагався проявити терпіння щодо betvictor, але також подав скарги тут і до регулятора Онтаріо, щоб отримати допомогу. Минуло більше 2 тижнів.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я відчуваю твій біль. Я переживаю схожу ситуацію з казино jazz із понад 30 тис. на блекджек. Вони стверджують, що це була бухгалтерська помилка, і я отримував подвійні виплати за свій виграш, і коли я програв, вони не вираховували його з мого балансу, що є брехнею. Єдиний раз, коли мені заплатили вдвічі, це коли я подвоїв або розділив, і вони також вирахували будь-які втрати, я сподіваюся, що вам виплатять.

Автоматичний переклад.
srossisboss1992
5 міс. тому

Існують закони для самих казино, вони всіляко додають пункт про закриття вашого облікового запису без належної причини. Це в їхніх умовах, і коли ви приєднуєтеся, ви погоджуєтеся дотримуватися їхніх правил, якими б несправедливими вони не здавалися. Ви можете поскаржитися в комісію з азартних ігор, але, з мого досвіду, вони гірше, ніж марні, і перебувають у згоді з казино, тому ви застрягли

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Скільки часу вам знадобилося, щоб виграти 85K?


Я ніколи не грав у баккара. Я знаю, що ви можете зробити ставку на себе або на дилера, щоб досягти 9

Автоматичний переклад.
srossisboss1992
5 міс. тому

У такому випадку, як уже було сказано, вам доведеться набратися терпіння, хоча це, звичайно, неприємно. Якщо казино дало вам термін і не дотрималося його, я припускаю, що розслідування все ще триває, і казино, ймовірно, не має нічого вам сказати. Я абсолютно розумію ваші почуття, і кожен на вашому місці хотів би знати більше про те, що відбувається і чим це обернеться зрештою, але, очевидно, потрібна додаткова інформація.

У будь-якому разі у вас все ще є скарга , тому наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємося, зрештою все закінчиться добре. Я думаю, що це ще займе деякий час. Чи можете ви повідомити нам, коли почуєте щось нове?

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
KellCromer
5 міс. тому

Це зайняло близько 3-4 годин. Без обману чи чогось іншого. Я почав із 700 доларів, а потім отримав гарячу смугу й подвоїв їх. Виграв 4-5 разів поспіль, а потім просто продовжував грати. Я нічим не скористався і не зробив нічого поганого - просто мені пощастило. Це було в одного з їхніх постачальників баккара в прямому ефірі - вони можуть бачити весь журнал моїх ігор. Це все законно. Ліміти високі - близько $10 тис. за роздачу. Отже, як тільки ви наберете баланс, неважко досягти 85 тис. дол. США з скажімо 20 тис. або 30 тис. дол.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дякую Яро. Я ціную все, що може зробити ваша команда. Я точно буду тримати вас у курсі. Мені сказали, що я почую відповідь 21 листопада, але розслідування відкладено, і я почую відповідь наприкінці цього тижня. Коли ти виграєш чесно і справедливо, а потім тебе штовхають і залишають у темряві після великого виграшу, це жахливе відчуття. Це не правильно. Я намагаюся бути терплячим, але betvictor був абсолютно непрозорим і некомунікабельним. Вони не відповіли на одне з моїх запитань, які є основними запитами щодо того, що вони шукають, чому тощо.

Автоматичний переклад.
Anonymized534
5 міс. тому

Я знаю. Жоден гральний сайт з будь-якою репутацією не повинен мати термін, який дозволяє їм робити все, що завгодно, без поважних причин. Я в Онтаріо, і існують закони, які забороняють їм це робити, і їхні зобов’язання платити мені дуже чіткі. Закони Онтаріо нові. Можливо, лише рік. І я не знаю, скільки зубів тут у регулятора. Сподіваюся, це вийде.

Автоматичний переклад.
srossisboss1992
5 міс. тому

Я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші. 85 тисяч — це багато грошей

Автоматичний переклад.
srossisboss1992
5 міс. тому

Моєму знадобилося 3 дні, я розжарився, охолонув, кинув, коли почав втрачати, і повернувся, розжарився, охолонув, кинув. Я подвоював кожні 11 і робив додаткові ставки на кожну роздачу. Гра 3 роздачі проти дилера, розділяючи 10 і не лопнувши. Мовляв, якби я отримав 15, я б залишився і чекав, поки дилер програє. Це завоювало мені багато рук.

Автоматичний переклад.
KellCromer
5 міс. тому

Так, ваша ситуація погана. мені шкода Я сподіваюся, що вам також платять належним чином.

Автоматичний переклад.
srossisboss1992
5 міс. тому

Те саме, брате. У будь-якому випадку вітаємо, 85K - це чудово!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякую Яро. Я ціную все, що може зробити ваша команда. Я точно буду тримати вас у курсі. Мені сказали, що я почую відповідь 21 листопада, але розслідування відкладено, і я почую відповідь наприкінці цього тижня. Коли ти виграєш чесно і справедливо, а потім тебе штовхають і залишають у темряві після великого виграшу, це жахливе відчуття. Це не правильно. Я намагаюся бути терплячим, але betvictor був абсолютно непрозорим і некомунікабельним. Вони не відповіли на одне з моїх запитань, які є основними запитами щодо того, що вони шукають, чому тощо.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я вам співчуваю, тому що це точно не та ситуація, в яку я б також хотів потрапити. Якщо казино не спілкується, я думаю, що йому поки нічого сказати, але, з іншого боку, я також розумію, що без відповіді ви просто нервуєте, тому що не знаєте, на чому стоїте. Моя похвала за те, що ви завжди намагалися бути терплячими, тому що з такою сумою грошей багато людей не витримали б, і я вас захоплюю.

Проте, як я вже зазначав, наша команда намагатиметься зробити все, щоб все було чесно. Я поки що тримаю кулаки та чекаю на подальший розвиток подій і ваше оновлення. Піклуватися. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Дякую Яро. Я дійсно відчуваю, що вони просто не збираються платити. Це так несправедливо.

Автоматичний переклад.
srossisboss1992
5 міс. тому

У такому випадку я сподіваюся, що ваше чуття буде поганим у цій ситуації, і ви отримаєте свої гроші в кінці кінців. Удачі.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого