ФорумОбговорення скаргBetmasterwin - це шахрайство;

Betmasterwin - це шахрайство;

1 рік тому від nat.fort.88
|
3687 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

У мене вже місяць вони мене турбують і не знімають. Один раз попросили перевірку. Я надіслав необхідні документи. Через кілька днів вони запитують нові підтверджуючі документи, які я надав, і мені сказали, що це займає до 5 робочих днів. Коли настав 5-й робочий день, прийшли знову і попросили зробити селфі з карткою, з якої я ніколи не проводив транзакції. Вони також отримали цей документ, хоча я не був зобов’язаний його надавати. Вже 5-й робочий день ЗНОВУ жодної відповіді, точніше маю такі відповіді: «Нам шкода, що ви так себе почуваєте, не хвилюйтеся, як тільки ми отримаємо оновлення від експертів, ми вас повідомимо Мої гроші (€2100) прив'язані на місяць.

Автоматичний переклад.
nat.fort.88
1 рік тому

Привіт,

ну, це справді звучить як неприємний досвід, я маю відчуття, що ваш обліковий запис може перебувати на подальшій перевірці. Це відбувається, коли система позначає ваш обліковий запис. На мій смак це трапляється занадто часто.

Я думаю, було б добре запитати вас, коли ви почали верифікацію? Або коли ви подали заявку на відкликання?

Я також хотів би переконатися, де ви граєте, це Betmaster Casino ? 🤔

Будь ласка, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я подав запит на зняття коштів місяць тому. Потім почалася Голгофа перевірок. Кожен 5-й день вони просили щось нове, і я надсилав у 3 кроки те, що вони мене просили. Сьогодні був 5-й день і мені повинні повідомити про завершення перевірки. Щодня вони запевняли мене, що «не хвилюйся і будь терплячим, і що це стандартний процес». На жаль, вони брехуни та шахраї. Сьогодні вдень я виявив, що вони заблокували рахунок без пояснення причин, і я не можу отримати доступ до своїх грошей. Я вважаю, що вони шахраї та злодії. Не довіряйте їй. НЕ відкривайте рахунок у цій компанії

Автоматичний переклад.
nat.fort.88
1 рік тому

Я вважаю, що було б добре подати скаргу на цьому етапі, щоб ми могли допомогти та зрозуміти, що сталося.

Будь ласка, візьміть цей варіант до уваги. Просто клацніть або торкніться тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хочу подати скаргу з цього приводу, і я завантажив допис на форум. Це неприйнятна поведінка цієї компанії. Окрім мого прибутку, вони також крадуть гроші, які я вклав (€300)

Автоматичний переклад.
nat.fort.88
1 рік тому

Вибачте, але це не так. Повідомлення на форумі - це не скарги, розумієте?

Клацніть або торкніться цього посилання , а потім подайте скаргу. Інакше ми не зможемо вам допомогти.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо за цю інформацію. Я буду їх знати!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хочу подати скаргу з цього приводу, і я завантажив допис на форум. Це неприйнятна поведінка цієї компанії. Окрім мого прибутку, вони також крадуть гроші, які я вклав (€300)

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скарг поки немає. Чи виникли у вас проблеми під час спроби подати його? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагався заповнити форму скарги, але це не вдалося. Він також не завантажив підтверджуючі документи. Більш того, у мене немає скріншотів з облікового запису, тому що я не можу увійти, він заблокований

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Місяць тому, можливо, занадто давно, я подав запит на зняття своїх перших 500 євро. На моєму рахунку був баланс 2170. Після очікування приблизно 5 днів і кожного дня компанія згадувала про обслуговування платіжної системи, зрештою вони відповіли, що мені потрібно надати деякі документи для подальшої перевірки, хоча спочатку я надав посвідчення особи та підтвердження адресу. Через 5-7 днів він знову повернувся для нового документа, пов’язаного з карткою, з якою я не здійснював трансакцію. Після того, як минуло ще 5-7 днів і кожного дня служба підтримки запевняла мене, що це стандартно, мене чекав сюрприз. Акаунт заблокували без жодної інформації. Після того, як я протестував електронною поштою, вони відповіли звичним: порушення умов, ведення кількох облікових записів та інша неправда.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагався заповнити форму скарги, але це не вдалося. Він також не завантажив підтверджуючі документи. Більш того, у мене немає скріншотів з облікового запису, тому що я не можу увійти, він заблокований

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви описати, що саме не працює, коли ви намагаєтеся подати скаргу?

Є ймовірність, що під час введення тексту у вас активний якийсь перекладач браузера?

file

Якщо так, спершу вимкніть додаток перекладача – для Chrome це перший значок ліворуч.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Місяць тому, можливо, занадто давно, я подав запит на зняття своїх перших 500 євро. На моєму рахунку був баланс 2170. Після очікування приблизно 5 днів і кожного дня компанія згадувала про обслуговування платіжної системи, зрештою вони відповіли, що мені потрібно надати деякі документи для подальшої перевірки, хоча спочатку я надав посвідчення особи та підтвердження адресу. Через 5-7 днів він знову повернувся для нового документа, пов’язаного з карткою, з якою я не здійснював трансакцію. Після того, як минуло ще 5-7 днів і кожного дня служба підтримки запевняла мене, що це стандартно, мене чекав сюрприз. Акаунт заблокували без жодної інформації. Після того, як я протестував електронною поштою, вони відповіли звичним: порушення умов, ведення кількох облікових записів та інша неправда.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ось чому потрібна скарга, ми повинні з’ясувати, що казино вважає основною проблемою, а потім прояснити ситуацію на основі наданих доказів.

Наприклад, не кожен гравець, який грає з тією ж IP-адресою, що й інший, є особою, яка зловживає бонусами, це вже несправедливий підхід.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Він не завантажує допис і каже: "неправильна кодування

Автоматичний переклад.
nat.fort.88
1 рік тому

А, бачу. Чи не могли б ви вставити знімок екрана або відео, на якому показано проблему?

Ми змоделювали скаргу, і вона спрацювала, тому нам потрібна додаткова допомога, щоб виявити проблему. 🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nat.fort.88
1 рік тому

Привіт,

Я перевіряю вас, щоб виявити, що жодної скарги не було подано. Вам все ще потрібна допомога з казино?

Я просто сподіваюся, що ви не зіткнулися з іншою технічною проблемою. Тому, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Betmasterwin.com - це велике шахрайство. Поки я завірив і зробив два невеликих зняття, він скасував наступні, вимагаючи купу документів на 20 днів, нічого не роблячи. Просто не входьте, ви втратите свої гроші!

Автоматичний переклад.
spyrossal94
1 рік тому

Вони перестали спілкуватися після 20 днів або що вони говорять, коли ви з ними зв’язуєтесь?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони з'їли мої гроші і закрили рахунок. Вони шахраї

Автоматичний переклад.
nat.fort.88
8 міс. тому

Прикро це чути. Можливо, ви хочете розповісти нам більше, щоб інші могли зрозуміти, в чому справа? Нам не вдалося почути від вас, що насправді сталося і який результат, коли ви минулого разу писали нам.🤔

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого