Привіт усім,
Для тих, хто має проблеми із зняттям коштів з Betflip, я хотів побачити, чи зможемо ми досягти спільного прогресу (я кажу це з невеликою надією).
Це насправді задумано як нитку, що виходить за межі смішних критеріїв повороту.
Я подав скаргу до casinoguru і зараз бачив 2 інших користувачів Великобританії "Роберта" та "Сонадор5", з якими мені було б цікаво почути.
Коротше, ось така ситуація, яку ми всі переживаємо.
- Усі критерії бонусу завершені без жодних питань або бонусу.
- Усі перевірки завершені.
- Усі вилучені гроші переходять у стан очікування, а потім відхиляються.
- Онлайн-чат блокується за допомогою IP-адреси та не відповідає, якщо ви ввійшли в систему.
- Відповідь на чат у режимі реального часу відповідає, якщо i) я не авторизуюсь, ii) я переключаю браузери, iii) я перемикаю IP-адресу ... але тоді я просто ігноруюся або вони скасовують чат.
- Відповідей по електронній пошті немає.
За останні 3 тижні мені сказали, що "виплати зменшуються на обслуговування" (депозити працюють!), "Короткий штат через Covid, якщо я зроблю зняття в п'ятницю, це буде в черзі, чекати до кінця дня, чекати ще 10 днів, що мені не дозволено переключати IP або мені буде шкода "... але в основному просто" ми підняли це як термінове, і ми зв'яжемося з вами "- звичайно, всі BS!
Крім скарги гуру казино, я втрачаю. Мій баланс зараз перевищує 4600 євро, я, здається, зараз також заблокований у всіх казино ... це те саме для інших користувачів?
Так що, моя помилка, урок, який я отримав, розумію, що зараз у них немає ліцензії, з власної вини, слід було б зробити більше ретельної перевірки тощо ... але зараз намагаюся з’ясувати, чи можу я що-небудь отримати.
Я бачу давній випадок, коли "Софії Хаган, керівнику служби підтримки клієнтів та шахрайству" вдалося відсортувати проблему, і мені один із чат-агентів сказав, що "вона сьогодні не працює", що дало мені надію, що вона може бути там (або більшість ймовірно, псевдонім).
У будь-якому випадку, багато питань з цим місцем, але цікаво подивитися, чи не пощастить тим, хто теж бореться, і чи зможемо ми оновити та працювати разом?
Дякую та удачі!
Hi all,
For anyone who has issues with Betflip withdrawals I wanted to see if we could make any progress together (I say this with little hope).
This is really intended as a thread outside of the ridiculous bonus turnaround criteria.
I have raised a complaint with casinoguru and have now seen 2 other UK users "Robert" and "Sonador5" who I would be interested to hear from.
In short here is the situation we all seem to be experiencing.
- All bonus criteria complete with no issues or no bonus added.
- All verification complete.
- All withdrawals going into a pending state and then later rejected.
- Live chat is being blocked by IP and not answered if logged in.
- Live chat is answered if i) I do not log in, ii) I switch browsers, iii) I switch IP address... but then am simply ignored or they cancel chat.
- No email replies.
In the last 3 weeks I have been told that "payments are down for maintenance" (deposits work though!), "short staffed due to Covid, if I make a withdrawal Friday it will be queued, to wait until end of the day, to wait another 10 days, that I am not allowed to switch IP or I will be sorry"... but mainly just "we have raised this as urgent and we will get back to you" - of course all BS!
Other then the casino guru complaint I am at a loss. My balance is now over 4,600 Euros, I seem to now also be blocked from all casino... is that the same for other users?
So yes, my mistake, lesson learnt, understand they don't have a license now, own fault, should have done more due diligence, etc... but now trying to see if anyway I can get anything out.
I see an old case where "Sofia Hagan head of customer support and fraud team" managed to sort an issue and I was told by one live chat agent that she "was not working today" which gave me hope she may be there (or most likely an alias).
Anyway, a lot of issues with this place but interested to see if any luck with those also struggling and if we can update and work together?
Thanks and good luck!