Ми знаємо їх і також знаємо, що вони мають погану репутацію . На них також надходять невирішені скарги.
We know them and we also know they have a bad reputation. There are also unresolved complaints submitted against them.
Як мені отримати гроші. Я надіслав електронний лист, і мені сказали зачекати, я можу внести лише до тих пір, поки вони не розблокують це виведення, вони відстійні, що ви мені порадите, що я можу зробити? Зв'язаний
How do I get my money I sent the email and they told me to wait, I can only deposit until they unlock this withdrawal, they suck, what do you advise me what can I do? Bound
Come faccio ad avere i miei soldi ho inviato la mail e mi hanno detto di attendere,posso solo depositare fino a quando non sbloccano questo prelievo,fanno schifo,cosa mi consigli cosa posso fare?
Вчора у мене були дві скарги на bet2u, і коли я відкриваю розділ зі скаргами, я нічого не бачу🤬
Yesterday I had two complaints on bet2u and when I open the my complaints section I don't see anything🤬
Ieri avevo due reclami su bet2u e aprendo la sezione i miei reclami non vedo nulla🤬
Привіт, обидві скарги тут: https://casino.guru/profile-complaints/95828/salvatorecigna85
Намагайтеся не втратити свій виграш, оскільки нашій команді з розгляду скарг знадобиться деякий час. Якщо казино запропонує вам який-небудь бонус тим часом, я б настійно радив вам не використовувати його.
Hello, both complaints are here: https://casino.guru/profile-complaints/95828/salvatorecigna85
Try not to lose your winnings because it will take some time for our Complaint Team to investigate. In case the casino offers you any bonus in the meantime I would strongly advise you not to take it.
Просто нагадуємо: будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви писали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Чесно кажучи, salvatorecigna85 не подав скарги, тому я також не знаю.
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Frankly, salvatorecigna85 did not submit a complaint, so I don't know either.
Мене заблокували з грошима на ньому, мені сказали, що рахунок заблокований і гроші втрачені.
Звинувачення полягає в тому, що я маю кілька акаунтів, що не відповідає дійсності. Я хочу повернути свій рахунок або гроші.
На електронну пошту мені ніхто не відповідає. Хтось допоможіть мені
I was blocked with the money on it, they told me that the account is blocked and the money lost.
The accusation is that I have multiple accounts, which is not true. I want my account or money back.
No one answers me by email. Someone help me
Io sono stato bloccato con i soldi sopra ,mi hanno detto che l'account è bloccato e i soldi persi .
L'accusa è che ho più account ,cosa non vera . Rivoglio l account o i soldi .
Per email nessuno mi risponde .qualcuno mi aiuti
Привіт, те саме сталося зі мною! Вони не згадали, що я, очевидно, мав 2 облікові записи, коли я грав і вносив депозит. Облікові записи також мали однакові адреси електронної пошти та пароль. Коли я збирався забрати виграш, рахунок заблокували, а гроші залишили.
Hi, the same thing just happened to me! They didn't mention that I apparently had 2 accounts when I played and deposited. The accounts also had the same email address and password. When I was going to withdraw the winnings, they blocked the account and kept the money.
Hej, samma sak hände mig precis! De nämnde inget om att jag tydligen hade 2 konton när jag spelade och satte in pengar. Kontona hade dessutom samma mejl adress och lösenord. När jag skulle ta ut vinsten blockerade dom kontot och behöll pengarna.
Давай, будь ласка, розкажи мені
Яка сума, скільки грошей заблоковано?
Come on, please, tell me
What is the amount, how much money is blocked?
Hajde molim te, reći mi
O kolikom se iznosu radi, koliko novca ti je blokirano?
Не можна використовувати два облікові записи. Просте правило всіх онлайн-казино
Two accounts cannot be used. A simple rule of all online casinos
Ne mogu da se koriste dva naloga. Jednostavno pravilo svih on line casina
Навіть не знав, що у мене 2 акаунти?
Коли я реєструвався, я навіть не знав, що вже маю там обліковий запис. У звичайних випадках ви не можете зареєструватися, але вони посилаються на те, що вже є користувач із такою електронною адресою, і просять вас спочатку увійти. Тут такого не було.
Я не реагував на це, тому що це та сама адреса електронної пошти, пароль...
Вони швидко зрозуміли, коли знімати гроші, а не коли вкладати?
Якби я це зрозумів, я б, звичайно, це виправив
Didn't even know I had 2 accounts?
When I registered I didn't even know I already had an account there. In normal cases, you cannot register, but they refer to the fact that there is already a user with that email address and ask you to log in first. That didn't happen here.
I didn't react to it because it's the same email address, password...
They were quick to discover When to withdraw money but not when to deposit?
Had I realized that, I would of course have fixed this
Visste inte ens att jag hade 2 konton?
När jag registrerade mej Visste jag inte ens att jag redan hade konto där. I vanliga fall så kan man inte registrera utan de hänvisar till att det redan finns en användare med den mejl adressen och ber att man loggar in ist. Så hände inte här.
Jag reagerade inte på det eftersom det är samma majladress, lösenord...
De var snabba att upptäcka När man ska ta ut pengar men inte när man sätter in?
Hade jag uppfattat det så hade jag naturligtvis åtgärdat detta
сумно Що ж, якщо ви грали самі, деякі казино вам підійдуть. Але це, мабуть, не те.
Sadly. Well, if you played on your own, some casinos will accommodate you. But that's probably not it.
Печально. Ну если на свои играл, некоторые казино идут на встречу. Но не это наверное.
Хоча це виглядає дуже несправедливо.
Ніколи б не обманював або щось подібне, навіть не знаєш, як це зробити?
До цього призвело моє необізнаність і нерозбірливість комп’ютерів.
Я грав на своєму мобільному телефоні, тому не помітив, що є навіть 2 облікові записи, оскільки програма була відкрита весь час і не завжди потрібно було входити.
Feels very unfair though.
Would never cheat or anything like that, don't even know how to do it?
My ignorance and being so non-technical with computers led to this.
I was playing on my mobile so didn't realize there were even 2 accounts as the app was open all the time and didn't always have to log in.
Känns väldigt orättvist ändå.
Skulle aldrig fuska eller nåt sådant, vet inte ens hur man gör det?
Min okunskap och att jag är så oteknisk på datorer ledde till det här.
Jag spelade på min mobil så uppfattade inte att det ens fanns 2 konton då appen var öppen hela tiden och inte alltid behövde logga in.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.