Привіт. Але коли BEEMcasino каже, що виплатило мої гроші, що явно не відповідає дійсності. А потім знову кожен раз отримує 7 днів на відповідь. Чи не дивно, що справи зрештою вирішуються. Система сніжок добре працює деякий час. Казиногуру слід почекати через 14 днів. Зробіть час відповіді казино максимум 3 днями. Кожен раз чекати 7 днів. Що BEEMcasino також використовує. Занадто довгий. А з 64 скаргами можна запідозрити систему. 8.5 дуже хороша репутація там дійсно не підходить. Тим більше, що є й інші сайти, де прикріплені подібні скарги. Крім того, BEEMcasino може просто сказати, що потрібно чотири тижні, щоб гроші прийшли. Вони нічого не кажуть. Або що ви платите за криптовалюту. Це займе кілька хвилин. Але BEEMcasino завжди використовує повний робочий день зі скаргою. Для мене казино навіть не заслуговує оцінки 5. На жаль. І будьте чесними. Casinoguru має афілійованого менеджера в Skype. Він повинен бути в змозі зробити це за години. Передача нічого не робить. І я говорю від імені понад 100 людей, які мають проблеми з BEEMcasino.
Я хотів би ще раз зазначити, що BEEMcasino навіть не перевіряв мій рахунок протягом 7 днів. Я бачу це, тому що у мене ще залишилося 1090 євро. Приблизно 10-кратний максимальний виграш. Інакше він був би очищений до нуля. І ще одна річ, на яку я можу покластися. Моя виплата 600 євро знову скасована, тому що я можу виплатити лише 500 євро відразу. Це справді смішно. І не має нічого спільного з гарною репутацією. Просто напишіть мені електронного листа. Виводьте все на біткойн і це добре.
Hello. But when BEEMcasino says it has paid out my money which is demonstrably not true. And then again each time gets 7 days to reply. Is it no wonder that the cases are eventually solved. A snowball system works well for a while. Casinoguru should wait after 14 days. Make a casino's response time a maximum of 3 days. Wait 7 days each time. Which BEEMcasino also exploits. Is way too long. And with 64 complaints, one can also suspect a system behind it. 8.5 very good reputation is really not appropriate there. Especially because there are other sites where similar complaints are attached. Apart from that, BEEMcasino could simply say that it takes four weeks for the money to come. They don't say anything. Or that you pay out on crypto. Would take a few minutes. But BEEMcasino always uses the full time with a complaint. For me the casino didn't even deserve a 5 rating. Unfortunately. And be honest. Casinoguru has the affiliate manager in Skype. He should be able to do that in hours. Passing does nothing. And I speak for over 100 people who have problems with BEEMcasino.
I would like to point out again that BEEMcasino has not even checked my account for 7 days. I see that because I still have a balance of 1090 euros. About the 10x Max cashout. Otherwise it would already be cleared to zero. And one more thing I can bet. My 600 euro payout is canceled again because I can only pay out 500 euros at once. This is really ridiculous. And has nothing to do with a good reputation. Just write me an email. Withdraw everything on Bitcoin and it’s good.
Hallo. Aber wenn BEEMcasino sagt es hätte mein Geld ausbezahlt was nachweislich nicht stimmt. Und dann wieder 7 Tage Zeit jedesmal bekommt zu antworten. Ist es auch kein Wunder das die Fälle irgendwann gelöst werden. Ein Schneeballsystem geht ja auch eine Weile gut. Casinoguru sollte nach Ablauf von 14 Tage Wartezeit. Die Antwortzeit eines Casinos auf maximal 3 Tage machen. Jedesmal 7 Tage warten. Was BEEMcasino ja auch ausreizt. Ist viel zu lange. Und bei 64 Beschwerden kann man ja auch ein System dahinter vermuten. Da ist 8.5 sehr gute Reputation wirklich nicht angebracht. Vorallem weil es ja noch andere Seiten gibt wo Ähnliche Beschwerden anhänglich sind. Abgesehen davon , könnte BEEMcasino ja einfach sagen das es vier Wochen dauert bis das Geld kommt. Die sagen gar nix. Oder das man auf Krypto auszahlt. Würde ein paar Minuten dauern. Aber BEEMcasino nutzt jedesmal die volle Zeit bei einer Beschwerde. Für mich hat das Casino nichtmal eine 5 Benotung verdient. Leider. Und mal ehrlich. Casinoguru hat doch den Affiliate Manager in Skype. Der müsste das in Stunden erledigen können. Passieren tut nix. Und ich spreche hier für mittlerweile über 100 Leute die Probleme mit BEEMcasino haben.
Ich möchte nochmals darauf hinweisen das seit 7 Tagen BEEMcasino nichtmal in meinen Account geschaut hat. Das seh ich daran das ich noch Balance 1090 Euro habe. Über den 10 x Max cashout. Würde sonst schon auf null gelöscht sein. Und eins könnt ich noch Wetten . Meine 600 Euro Auszahlung wird nochmal storniert weil ich 500 Euro nur auf einmal auszahlen kann. Das ist wirklich lächerlich. Und hat mit einer guten Reputation nichts zutun. Einfach mir Email schreiben. Auf Bitcoin alles Auszahlen und gut ist.
Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.