ФорумОбговорення скаргBeem Casino хороша репутація - дуже погані виплати?

Beem Casino хороша репутація - дуже погані виплати?

2 р. тому від wennertom
|
5745 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, я хотів запитати, у кого ще є проблеми з Beemcasino. Сайт насправді дуже хороший. Хоча 10-кратний максимальний виграш з депозиту – це справді занадто мало. Але я щодня отримую пропозиції 200% депозиту. Але вилучення займає вічність! Я чекала останнього 3 тижні! Хоча я перевірений. Неймовірно. Я більше не можу внести депозит, поки не отримаю свої 2 відкриті платежі. Бо я не знаю, чи мені взагалі заплатять. Вони порізалися цим. Ви не отримуєте нічого, крім стандартних відповідей. Справді погано. Якщо хтось має іншу адресу електронної пошти, ніж електронна адреса служби підтримки. Будь ласка, надішліть мені подяку. Том

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Привіт, тут у нас досить довга дискусія про казино Beem. Загалом, я б сказав, що казино піклується про свою репутацію. Я бачу, що ви вже подали скаргу, і казино спілкується там. Це хороший початок.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Я цього не розумію. У казино повідомили, що гроші мені перерахували. Що не відповідає дійсності, тому що це все ще на розгляді. І Beem Casino повідомляє про найнеобхідніше кожні 7 днів. Вони могли вирішити всі скарги за один день. Не робіть цього. Чому всі так позитивно ставляться до казино? Я не розумію. І я вірю всім, хто має відкриту скаргу. Ні. Я чекаю 3 тижні на оплату, на яку маю право. Це факт. Можливо, BEEMCasino варто сказати це, якщо вони не піклуються про своїх гравців. 2-3 бали нижче від репутації. Ви, як партнер, також повинні бути зацікавлені в цьому. Я б точно знову заплатив 1-200. Я не можу, тому що вони не виплачують у розумний термін.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

У мене такий самий досвід з Бімом. Я тижнями чекав своїх виплат і також подав скаргу. Від Біма не так багато, за винятком повторюваних фраз із затримкою. Дещо дивна поведінка служби обслуговування клієнтів. Те, що вони рекламують на сайті з твердженням «Виплати до 50 євро в середньому менш ніж за 5 хвилин», це справді фарс.

Також не розумію, що Бім ТУТ ще має такий високий рейтинг, нарікань ніби накопичується...

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Обслуговування клієнтів не має доступу до фінансового відділу. Я припускаю, що BEEMcasino має значні проблеми з оплатою через запроваджені санкції. Усі платіжні процесори будуть закриті. Тоді BEEMcasino має принаймні сказати, що ми повинні платити за криптовалюту. Але вони просто нічого не роблять!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Щойно отримав акцію від BEEMcasino:

ВАУ ВАУ ВАУ

Вгадай що? Йохан щойно виграв 5291 євро , набравши x3306 у Star Bounty !


-Якби бідолаха знав, що його чекає ще до того, як він отримав свої гроші😂😂😂


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Я цього не розумію. У казино повідомили, що гроші мені перерахували. Що не відповідає дійсності, тому що це все ще на розгляді. І Beem Casino повідомляє про найнеобхідніше кожні 7 днів. Вони могли вирішити всі скарги за один день. Не робіть цього. Чому всі так позитивно ставляться до казино? Я не розумію. І я вірю всім, хто має відкриту скаргу. Ні. Я чекаю 3 тижні на оплату, на яку маю право. Це факт. Можливо, BEEMCasino варто сказати це, якщо вони не піклуються про своїх гравців. 2-3 бали нижче від репутації. Ви, як партнер, також повинні бути зацікавлені в цьому. Я б точно знову заплатив 1-200. Я не можу, тому що вони не виплачують у розумний термін.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

Мушу сказати, що я думаю, що те, що ви зараз відчуваєте, йде рука об руку зі зростанням популярності. Мені це здається побічним ефектом усієї популярності та просування по службі: мало людей у чаті, плюс перевантажений фінансовий відділ, я впевнений, що ті самі люди займаються процесом KYC. Просто я думаю, що вони піклуються, але на даний момент не в найкращій формі. Це моя точка зору.

Звичайно, завжди погано, коли проблеми з казино впливають на гравців, і я добре розумію ваше ставлення.

Будьте впевнені, що в момент, коли будь-яке казино припиняє платити і всі скарги раптово закінчуються як невирішені, ми негайно обговоримо чорні точки та загальний рейтинг.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

У мене такий самий досвід з Бімом. Я тижнями чекав своїх виплат і також подав скаргу. Від Біма не так багато, за винятком повторюваних фраз із затримкою. Дещо дивна поведінка служби обслуговування клієнтів. Те, що вони рекламують на сайті з твердженням «Виплати до 50 євро в середньому менш ніж за 5 хвилин», це справді фарс.

Також не розумію, що Бім ТУТ ще має такий високий рейтинг, нарікань ніби накопичується...

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Що ж, ми можемо обговорювати загальний рейтинг, коли ми закриваємо скарги. Якщо всі ці скарги все ще діють, незрозуміло, заслуговує казино якогось покарання чи ні.

Чесно кажучи, треба трохи почекати.

Але я з тобою згоден. Якби я був на вашому місці, я б подумав так само.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Але коли BEEMcasino каже, що виплатило мої гроші, що явно не відповідає дійсності. А потім знову кожен раз отримує 7 днів на відповідь. Чи не дивно, що справи зрештою вирішуються. Система сніжок добре працює деякий час. Казиногуру слід почекати через 14 днів. Зробіть час відповіді казино максимум 3 днями. Кожен раз чекати 7 днів. Що BEEMcasino також використовує. Занадто довгий. А з 64 скаргами можна запідозрити систему. 8.5 дуже хороша репутація там дійсно не підходить. Тим більше, що є й інші сайти, де прикріплені подібні скарги. Крім того, BEEMcasino може просто сказати, що потрібно чотири тижні, щоб гроші прийшли. Вони нічого не кажуть. Або що ви платите за криптовалюту. Це займе кілька хвилин. Але BEEMcasino завжди використовує повний робочий день зі скаргою. Для мене казино навіть не заслуговує оцінки 5. На жаль. І будьте чесними. Casinoguru має афілійованого менеджера в Skype. Він повинен бути в змозі зробити це за години. Передача нічого не робить. І я говорю від імені понад 100 людей, які мають проблеми з BEEMcasino.

Я хотів би ще раз зазначити, що BEEMcasino навіть не перевіряв мій рахунок протягом 7 днів. Я бачу це, тому що у мене ще залишилося 1090 євро. Приблизно 10-кратний максимальний виграш. Інакше він був би очищений до нуля. І ще одна річ, на яку я можу покластися. Моя виплата 600 євро знову скасована, тому що я можу виплатити лише 500 євро відразу. Це справді смішно. І не має нічого спільного з гарною репутацією. Просто напишіть мені електронного листа. Виводьте все на біткойн і це добре.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Привіт, ви праві, у нас є скайп-контакти представників казино. Я щойно поговорив з ними про незавершені зняття коштів, оскільки ви не єдиний, хто чекав. Мені сказали, що це викликано російським вторгненням, тому що банки почали проводити додаткову перевірку платежів.

Вони хочуть якомога швидше вирішити цю проблему. Я також сказав їм, що було б справедливо повідомити чекаючих гравців, оскільки відсутність інформації створює непотрібну напругу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Добре, як я думав. Можливо, їм також варто повідомити про це гравцям, а не лише вам у чаті Skype. Це було б чудово. Все ще добре BEEMcasino намагається виплатити. Я також ціную це.

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Саме це я їм сказав. Я сказав, що гравці також повинні бути поінформовані. Не всі, але принаймні деякі гравці зрозуміли б ситуацію і були б терплячішими.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Отримав цей електронний лист на запит:

Дякуємо, що зв'язалися!


Наскільки я бачу, ваш запит на виведення 500 і 600 євро був підтверджений нами 23 березня 2022 10:04. Зараз ми очікуємо підтвердження від вашого банку. Просимо вибачення за незручності та просимо зачекати. Майте на увазі, що виведення за допомогою банківського переказу може зайняти до 7 робочих днів.



Можливо, це дає надію іншим гравцям BEEMcasino. Коли гроші надійдуть. Звичайно, я вам повідомлю.

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Здравствуйте,

зараз, це щось! Не хочу здатися безглуздим, але тримаємо пальці.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так. Буду натискати з тобою😂

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

😂 і решта гравців, які очікують на зняття коштів, я впевнений!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт гроші щойно прийшли. Тож я успішно виплатив загалом приблизно 5-6 разів у BEEMcasino. Дякую Casinoguru за допомогу. Без вас це зайняло б більше часу. BEEMcasino має працювати над спілкуванням і швидше реагувати. Тоді це хороше казино. Знову дякую

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Привіт!

Чудова новина – дякуємо, що повідомили нам. Я оновлю групу скарг.

Насолоджуйтесь своїми виграшами 🙂

Чи збираєтеся ви відпочити від казино Beem? 😀

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Коли сверблять пальці і з’являється 250-відсотковий бонус. Я нічого не можу гарантувати 😂😂😂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт гроші щойно прийшли. Тож я успішно виплатив загалом приблизно 5-6 разів у BEEMcasino. Дякую Casinoguru за допомогу. Без вас це зайняло б більше часу. BEEMcasino має працювати над спілкуванням і швидше реагувати. Тоді це хороше казино. Знову дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я дуже радий чудовим новинам 👍 Будемо сподіватися, що їм вдасться впоратися і з іншими незавершеними вилученнями та виправити поточну складну ситуацію.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого