ФорумОбговорення скарг[BC.Game] 12K USDT заблоковано - немає інформації

[BC.Game] 12K USDT заблоковано - немає інформації

5 міс. тому від 0x1337
|
1196 переглядів 3 відповіді |
|
5 міс. тому

Я пишу, щоб повідомити про критичну проблему з BC.Game, платформою онлайн-казино, де мій обліковий запис було заблоковано, що перешкоджає доступу до коштів на суму понад 10 000 доларів США. Незважаючи на ретельне виконання всіх процедур перевірки KYC, мій обліковий запис залишається недоступним. Крім того, мене повідомили, що мій обліковий запис назавжди заблоковано через ймовірні порушення правил, але я не отримав жодних конкретних деталей щодо цих звинувачень.


Фон

Платформа: BC.Game


Ім'я користувача: 0x1337

Адреса електронної пошти: 0x13370@proton.me

Баланс рахунку: понад 10 000 доларів США

Дата блокування облікового запису: 29 травня

Детальний опис питання

Початковий запит KYC:


BC.Game попросив мене завершити процес перевірки «Знай свого клієнта» (KYC).

Я негайно подав усі необхідні документи, підтверджено KYC. Електронний лист успішно надіслано!

Процес перевірки:


Незважаючи на надання всієї необхідної документації, процес перевірки зіткнувся з незрозумілими затримками.

Я кілька разів звертався в службу підтримки клієнтів BC.Game, щоб дізнатися про статус моєї перевірки, але отримував розпливчасті та необов’язкові відповіді.

Сповіщення про постійне блокування облікового запису:


29 травня я отримав повідомлення, що мій обліковий запис заблоковано назавжди.

Причиною було названо порушення правил BC.Game, але конкретних подробиць чи доказів не було надано.

Служба підтримки BC.Game постійно ігнорувала або не реагувала на мої спроби отримати роз’яснення та отримати додаткову інформацію про ці ймовірні порушення.

Поточний стан:


Мій обліковий запис залишається назавжди заблокованим.

Понад $10 000 моїх коштів все ще зберігаються на рахунку, недоступному для мене.

Спроби вирішити проблему

Звернення в службу підтримки клієнтів:


Я багато разів звертався до служби підтримки клієнтів BC.Game електронною поштою та в чаті.

Кожного разу я запитував детальну інформацію про ймовірні порушення правил і статус моєї перевірки KYC.

Відповіді були марними, не надали конкретної інформації чи рішення.

Ескалація:


Я звернувся з проханням передати проблему до вищих інстанцій у BC.Game.

Ці запити або ігнорувалися, або отримували однакові загальні відповіді.

Вплив і занепокоєння

Фінансовий вплив: заблокований рахунок містить понад 10 000 доларів моїх коштів, що спричиняє значні фінансові труднощі.

Відсутність прозорості: ненадання BC.Game конкретних причин блокування облікового запису або доказів будь-яких порушень правил викликає серйозні занепокоєння щодо їх прозорості та чесності.

Процедурні затримки: тривалі та незрозумілі затримки в процесі перевірки KYC погіршили ситуацію.

Запит на допомогу

Прошу втрутитися та посприяти у вирішенні цього питання. Мої конкретні запити такі:


Негайна перевірка: ретельна та швидка перевірка мого облікового запису та процесу підтвердження KYC.

Роз’яснення та докази: чіткі, конкретні деталі про ймовірні порушення правил, які призвели до остаточного блокування облікового запису.

Вивільнення коштів: негайне вивільнення понад 10 000 доларів США, які зберігаються на моєму рахунку, якщо не буде надано суттєвих доказів протиправних дій.

Висновок

Я був відповідальним і старанним користувачем BC.Game, дотримуючись усіх їхніх вимог і процедур. Раптове та незрозуміле блокування рахунку в поєднанні зі значною сумою коштів поставило мене в скрутне становище.


Я шукаю підтримки, щоб вирішити цю проблему з BC.Game швидко та справедливо.


Дякуємо за увагу до цього критичного питання. Я сподіваюся на вашу допомогу у вирішенні проблеми.


З найкращими побажаннями,


0x1337


filefilefile

Автоматичний переклад.
0x1337
5 міс. тому

Дякуємо, що описали нам усю ситуацію, і я справді пропоную подати скаргу тут нашій команді. Якщо ви не впевнені щодо причини блокування свого облікового запису, я впевнений, що наша група розгляду скарг спробує з’ясувати все про те, що спонукало казино до цього. Перейдіть за цим посиланням , щоб надіслати скаргу та повідомити нам про будь-які оновлення щодо цієї проблеми.

Чи можу я запитати, як довго ви граєте в цьому казино?

Я сподіваюся, що ця ситуація буде вирішена найближчим часом і найкращим чином.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Дякую за вашу пораду. Я прислухаюся до ваших пропозицій і подам скаргу на ваш сайт. Я повідомлятиму вас про будь-які події щодо цієї проблеми.

Я вже близько року граю на bc.game. Я знайшов кілька родовищ, датованих жовтнем 2023 року.

Велике спасибі за вашу допомогу.

Автоматичний переклад.
0x1337
5 міс. тому

Ніяких турбот взагалі. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам знадобиться ще щось.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого