привіт хлопці
Через деякий час я знову вніс гроші в казино B7, сума становила лише 20 євро, і після 20 хвилин слотів я виграв 630 євро, я хотів негайно виплатити цей гель на свій банківський рахунок, але виплату завжди скасовував B7 , за їхніми словами, я неправильно ввів свій номер IBAN, що означало, що платіжна система не могла обробити платіж, це сталося 4 рази поспіль, потім я передав це співробітнику чату, і він організував це для мене , мабуть, відповідний відділ все ще потребував підтвердження адреси, і тоді я міг успішно зняти кошти, після того, як мій обліковий запис було повністю підтверджено, і я хотів знову зняти суму, мій обліковий запис було заблоковано, і я навіть не отримав електронного листа про це лише коли я надіслав їм електронний лист щодо цього рішення,
Я отримав відповідь електронною поштою про те, що через адміністративне рішення мій депозит і виграш не буде виплачено.
Цікаво те, що я вніс гроші шість місяців тому, а потім виплатив через Mifinity, і все пройшло чудово.
чому раптом виникла проблема, що мій рахунок потрібно закрити, а виграші також зникли?
Це дуже схоже на шахрайство, хоча казино B7 має хорошу репутацію серед гравців.
Я зробив депозит за допомогою ваучера Cashlib, який можна придбати онлайн, сума депозиту становила 20 євро.
Я чітко дотримувався правил, як тільки 1 акаунт, не використовував бонуси під час гри.
Я відчуваю себе дуже обірваним, після того, як постійно програвав гроші в інших онлайн-казино, і тепер мені нарешті пощастило виграти хорошу суму в казино B7. Ця проблема трапляється зі мною, я думаю, що B7 заздрить, тому що у мене є багато виграшів у їхньому казино, але вони не знають, скільки грошей я програв у різних інших постачальників.
ось електронний лист із відповіддю, який я сьогодні отримав від B7:
"З жалем повідомляємо, що ваш рахунок закрито, а виграш конфісковано згідно з адміністративним рішенням"
«Це рішення є остаточним і оскарженню не підлягає.
Дякуємо за розуміння"
«Якщо вам знадобиться ще щось, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас знову в будь-який момент»
З повагою,
"Pascoal | Команда підтримки казино"
Вірю, що гроші все-таки отримаю, але в цьому сумніваюся..
хтось може порадити/допомогти мені тут
наперед дякую
Hi guys
After a while I deposited money again at B7 casino, the amount was only 20 euros, and after 20 minutes of slots I won 630 euros, I wanted to immediately pay out this gel to my bank account, but the payout was always canceled by B7, according to them I did not enter my IBAN number correctly, which meant that the payment system could not process the payment, this happened 4 times in a row, I then passed this on to the live chat employee and he would arrange it for me, the relevant department apparently still had need proof of address and then I could make a successful withdrawal, after my account was fully verified and I wanted to withdraw the amount again, my account was blocked and I didn't even receive an email about it, only when I emailed them contacted regarding this decision,
I received a response by email stating that due to an administrative decision, my deposit and winnings will not be paid out.
The funny thing is that I had deposited money six months earlier and then paid out via Mifinity and that went just fine.
why is it suddenly a problem that my account has to be closed and the winnings are also gone?
This looks very much like fraud, even though B7 casino has a good reputation among players..
I deposited via a Cashlib voucher that can be purchased online, deposit amount was 20 euros.
I followed the rules neatly, like only 1 account, did not use bonuses while playing.
I feel very ripped off, after always losing money at other online casinos, and now I have finally been lucky enough to win a nice amount at B7 casino, this problem happens to me, I think B7 is jealous because I have plenty of winnings stand at their casino, but what they don't have is how much money I lost with various other providers.
this is the response email i got from B7 today :
"We regret to inform your account has been closed and the winnings confiscated as per an administrative decision"
"This decision is final and can not be appealed.
Thank you for understanding"
"If you need anything else, please, don't hesitate to contact us again at any moment"
Kind regards,
"Pascoal | Casino Support Team"
I trust that I will still get the money, but I have doubts about this..
can anyone advise/help me here
thank you in advance