ФорумОбговорення скаргB7 Casino Закритий рахунок і конфіскований депозит + виграш

B7 Casino Закритий рахунок і конфіскований депозит + виграш

2 міс. тому від Bankman-Fried
|
1930 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 міс. тому

привіт хлопці


Через деякий час я знову вніс гроші в казино B7, сума становила лише 20 євро, і після 20 хвилин слотів я виграв 630 євро, я хотів негайно виплатити цей гель на свій банківський рахунок, але виплату завжди скасовував B7 , за їхніми словами, я неправильно ввів свій номер IBAN, що означало, що платіжна система не могла обробити платіж, це сталося 4 рази поспіль, потім я передав це співробітнику чату, і він організував це для мене , мабуть, відповідний відділ все ще потребував підтвердження адреси, і тоді я міг успішно зняти кошти, після того, як мій обліковий запис було повністю підтверджено, і я хотів знову зняти суму, мій обліковий запис було заблоковано, і я навіть не отримав електронного листа про це лише коли я надіслав їм електронний лист щодо цього рішення,

Я отримав відповідь електронною поштою про те, що через адміністративне рішення мій депозит і виграш не буде виплачено.

Цікаво те, що я вніс гроші шість місяців тому, а потім виплатив через Mifinity, і все пройшло чудово.

чому раптом виникла проблема, що мій рахунок потрібно закрити, а виграші також зникли?

Це дуже схоже на шахрайство, хоча казино B7 має хорошу репутацію серед гравців.

Я зробив депозит за допомогою ваучера Cashlib, який можна придбати онлайн, сума депозиту становила 20 євро.

Я чітко дотримувався правил, як тільки 1 акаунт, не використовував бонуси під час гри.

Я відчуваю себе дуже обірваним, після того, як постійно програвав гроші в інших онлайн-казино, і тепер мені нарешті пощастило виграти хорошу суму в казино B7. Ця проблема трапляється зі мною, я думаю, що B7 заздрить, тому що у мене є багато виграшів у їхньому казино, але вони не знають, скільки грошей я програв у різних інших постачальників.


ось електронний лист із відповіддю, який я сьогодні отримав від B7:


"З жалем повідомляємо, що ваш рахунок закрито, а виграш конфісковано згідно з адміністративним рішенням"


«Це рішення є остаточним і оскарженню не підлягає.

Дякуємо за розуміння"


«Якщо вам знадобиться ще щось, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас знову в будь-який момент»


З повагою,

"Pascoal | Команда підтримки казино"


Вірю, що гроші все-таки отримаю, але в цьому сумніваюся..


хтось може порадити/допомогти мені тут


наперед дякую




Автоматичний переклад.
Bankman-Fried
2 міс. тому

привіт Це досить неприємна ситуація, особливо якщо ви не знаєте, що робите щось не так, і тому ви правильно вчинили, що подали скаргу сюди нашій команді.

Чи можу я запитати, як довго ви граєте в цьому казино? Причина, чому я запитую, полягає в тому, що, згідно з нашою інформацією, Нідерланди не допускаються до цього казино.🤷‍♀️

Сподіваюся, що скоро все вдасться вирішити і ви зможете рухатися далі.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт Ромі,

Я був членом B7 Casino близько шести місяців, мені ніколи не говорили і не вказували, що голландцям заборонено грати в B7 Casino, і якщо ви подивитеся на їхні відгуки Trustpilot, ви побачите, що голландці нещодавно залишили огляд, а також чому я не маю отримати свої виграші? Вони дозволили мені внести депозит і досі надсилають мені рекламні листи.

Я грав за правилами і не використовував жодних бонусів, вигравши цю суму✅️


Чекаю на вашу відповідь👍


З повагою,

Е***



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Остання відповідь B7 Casino мені електронною поштою 2 дні тому:


«Сподіваюся, ти добре,


Ваш обліковий запис було закрито в результаті адміністративного рішення через надання недостовірної інформації щодо вашого місцезнаходження. Зверніть увагу, що це рішення відповідає нашим положенням та умовам, які доступні внизу нашої головної сторінки. Радимо ознайомитися з нашими умовами за наступним посиланням: https://b7casino.com/terms "


Абсолютна нісенітниця просто не виплачувати🫣



Змінено Romi 2 міс. тому
Причина: Зробив посилання пасивним.
Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я вже подав скаргу і тепер чекаю відповіді від Томаша з Casino Guru🙏🙏👍

З повагою,

Е***

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Сьогодні отримав нову відповідь електронною поштою від B7 Casino:



Привіт ****


Сподіваюся, що цей електронний лист добре знайшов вас.


Ваш обліковий запис закрито відразу після того, як було перевірено, що ви ввели неправдиву інформацію щодо вашої країни:


"5.7. Уся інформація, яку ви надаєте Казино протягом терміну дії цієї угоди, має бути правдивою, повною та правильною. Ви повинні негайно повідомляти Казино про будь-які зміни цієї інформації."


Ми не знайшли жодних підстав для повернення коштів, оскільки сума ваших зняттів перевищує суму ваших депозитів.


Дайте нам знати, якщо у вас виникнуть запитання, ми завжди готові допомогти"


-------------------------------------------------- --


А тепер моя відповідь їм електронною поштою:


Привіт B7 Casino,


Я ніколи не входив в інше місце! навіщо мені брехати про те, в якій країні я живу? які неправомірні переваги я отримав би від цього? і яке відношення мої виграні гроші до наданої інформації про рахунок?

Ви також знаєте, що це неприйнятна причина для невиплати мого депозиту та виграшу. Чому ви раніше схвалили виплату на мій рахунок Minfity? Коли я це зробив, це була дуже невелика сума, але потім виплатити не було проблем, і ви також прийняли мій останній депозит через ваучер Cashlib, чому ви не зупинили мене в цьому питанні?

просто будьте чесними та професійними, виплатіть мені мої 630,04 євро, на які я маю право, і закрийте мій рахунок🙌


Дай мені знати


З повагою,

Е***

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Скріншоти облікового запису, підтвердженого виведенням грошей, і відповідь від B7 Casino

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Скріншоти вимкненого облікового запису та відповідь від B7 Casino

filefilefile

Автоматичний переклад.
Bankman-Fried
2 міс. тому

Дякуємо за всі оновлення тут.

Я можу запитати, чи ви чітко вказали, з якої країни ви граєте, і чи, можливо, ви використовували VPN для гри в цьому казино?

Це насправді могло бути причиною закриття вашого облікового запису. Тому що якщо ви використовуєте VPN і граєте з Нідерландів, які обмежені, це дійсно є порушенням умов. І, звичайно, я не хочу вас ні в чому звинувачувати; Я просто намагаюся краще зрозуміти ситуацію.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт Ромі

Я ніколи не користувався VPN, відповідно до казино B7 я б вибрав Францію як країну свого проживання під час реєстрації, але дані адреси вказано з Нідерландів.

Я б ніколи не відмовився від іншої країни, і яка мені від цього користь? якими були б мої неправомірні вигоди, якби я був зареєстрований у Франції? Повна фігня від B7 не платити мені🙈🙈

Я роками граю в азартні ігри в різних онлайн-казино, легальних і нелегальних, але ніколи раніше не стикався з цим.

Казино B7 все ще дозволяє голландцям відвідувати своє казино, люди з мого регіону все ще грають у B7 досі, я знаю кількох😅😅

Остання електронна відповідь, яку я отримав сьогодні від B7 Casino:

«Вітаю, Е***

Ми звертаємося до вас щодо проблеми, з якою ви зверталися до нас раніше.


Рішення за вашим запитом є остаточним і перегляду не підлягає.

Ваш обліковий запис закрито відразу після того, як було перевірено, що ви ввели неправдиву інформацію щодо вашої країни:

5.7. Уся інформація, яку ви надаєте Казино протягом терміну дії цієї угоди, має бути правдивою, повною та правильною. Ви повинні негайно повідомити Казино про будь-які зміни цієї інформації.


Дякуємо за розуміння та не соромтеся знову звертатися до нас, коли виникне проблема! "


Я впевнений, що вони знають, що вони неправі, але не хочуть цього визнавати, мене це так втомлює😬

Я буду продовжувати, доки не отримаю свій виграш, незалежно від того, скільки часу це займе📌


Автоматичний переклад.
Bankman-Fried
2 міс. тому

Привіт і дякую, що поділилися такою кількістю інформації. Не можу сказати, що я добре знайомий із цією розмовою, але можу додати, що я з нетерпінням чекаю доказів від казино, коли скарга дійде до цієї частини. Я припускаю, що ви вибрали Нідерланди в реєстраційній формі; це правильно?


Я думаю, ви повинні бути сповнені цього, і я співчуваю вам. Почекай трохи, будь ласка!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Радка,


Я впевнений, що вибрав Нідерланди під час реєстрації, і раніше я бачив у своєму обліковому записі, що мої адреси, такі як назва вулиці та поштовий індекс, були введені правильно з Нідерландів, але B7 вказує, що лише вказана країна є неправильною та що Франція зареєстрована..

Минуло 1 тиждень, і я втомилася від цього, тому що я знаю, що завжди була чесною, і казино помилково сприймає мене як шахрая🥲

Казино B7 має гарну репутацію, тому я думаю, що я точно зможу отримати гроші, але вони, здається, хочуть мене обдурити в цьому випадку


Сподіваюся, ви можете допомогти Радці🙏🙌


Автоматичний переклад.
Bankman-Fried
2 міс. тому

Ваше розчарування можна зрозуміти, особливо якщо ви зробили все правильно.

Будь ласка, будьте в курсі та будьте терплячі, щоб наша команда змогла розслідувати справу та довести вашу невинуватість, якщо все буде так, як ви сказали.🙏

Ми будемо уважно стежити за вашою справою та сподіватися на найкращий результат.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Приємно чути, що ви працюєте над цією справою, я сподіваюся, що ви зможете вирішити для мене з казино B7, велике вам спасибі🙌🙏



Автоматичний переклад.
Bankman-Fried
2 міс. тому

Ми зробимо все можливе, щоб це вирішити, безумовно.

У вас є якісь новини?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт Ромі,


На жаль, на даний момент я не маю оновлення..

Автоматичний переклад.
Bankman-Fried
2 міс. тому

Тоді почекаємо.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт Ромі,

Казино B7 не хоче шукати рішення, я постійно отримую ті самі відповіді, тепер я сподіваюся, що ви можете мені допомогти в цьому питанні🙏🙏

Автоматичний переклад.
Bankman-Fried
2 міс. тому

Я теж на це сподіваюся. Будь ласка, будьте терплячими, оскільки нам доводиться розглядати сотні скарг щодня; на жаль, може бути деяка затримка.🙏

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт Ромі,

Я розумію 🙏🙏👍

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого