Алфавіт - IP Ban

1 місяць тому від marciopaulomoraes
|
731 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
1 місяць тому

Привіт все добре?


Мене звуть Марсіо, я відкрив обліковий запис на Alphabook, куди я зробив перший депозит у розмірі 60,00 R$, зіграв понад 3-кратну суму депозиту та отримав баланс у 440,00 R$ (і кілька центів), тому я спробував подати запит , він попросив перевірку, і поки що все добре, кілька казино просять це, і я звик до цього, я надіслав УСІ документи, ВКЛЮЧАЮЧИ НЕОБОВ’ЯЗКОВІ...Дуже добре! Моє підтвердження було прийнято, здається, тим часом вони перейшли на іншу платіжну платформу, і PIX буде в автономному режимі, я чекав дні і дні, і НІЧОГО, поки оператор на ім’я Алекс не сказав мені внести будь-яку мінімальну суму, і проблема буде вирішена ! Добре, я вніс ще 30,00 R$, що було мінімальною сумою, і мій баланс сягнув 470,00 R$, вони сказали, що більше НЕ буде невирішених питань, щоб я міг подати запит на зняття, і нарешті я це зробив!

На другий день очікування, коли я думав, що гроші надійдуть на рахунок, прийшов електронний лист про те, що мій обліковий запис забанять і мої гроші підуть до біса, іншими словами, у мене вкрали перший депозит, прибуток У мене був і ДРУГИЙ депозит, який вони не мали б підстав робити, але вони самі рекомендували.


Причина бану: кілька акаунтів


Оскільки мені 73 роки, я прошу свого сина подбати про це замість мене, тому він увійшов у систему зі свого мобільного телефону, щоб дослідити та подбати про технологічні частини для мене, у домі мого сина, він, його дружина та його пасинок ТАКОЖ грає, і тому ми всі відкривали рахунки без БОНУСУ, не кажучи вже про шахрайство чи щось подібне.


Настільки, що Alphabook був ЄДИНИМ з усіх, хто зробив це з нами, навіть попросивши другий депозит, щоб звільнити перший! Вітаю Алфавіт! Ви справді мене обдурили!

Автоматичний переклад.
marciopaulomoraes
1 місяць тому

Привіт. Вибачте за проблему, яка виникла в цьому казино. Чи перевірили ви умови казино, щоб переконатися, що грати в ньому дозволено всім? Завжди краще перевірити ці речі заздалегідь, щоб запобігти будь-яким проблемам, подібним до тієї, з якою ви зараз стикаєтеся. Цікаво, чи хтось із вашої родини успішно знімав гроші в цьому казино за таких обставин?🤔

Якщо ви цього забажаєте, наша група розгляду скарг обов’язково може це розглянути. Вам просто потрібно подати скаргу, перейшовши за цим посиланням , і вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам. Якщо вам потрібна інша допомога, не соромтеся звертатися до нас.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого