ГоловнаФорумОбговорення скарг7 барабанів продовження обслуговування

7 барабанів продовження обслуговування

 від mcwilliamsa57
|
5 924 переглядів 15 відповідей |
|

file


тому кілька місяців тому я виграв трохи грошей і останні кілька місяців отримував це. жива допомога не допомагає... нічого не можу знайти про це.

Автоматичний переклад.
mcwilliamsa57

Привіт, наша команда тестувальників перевірить цей сайт казино. Ми зв’яжемося з вами якнайшвидше.

Автоматичний переклад.
mcwilliamsa57

Навіть якщо в казино було технічне обслуговування, вони не можуть дозволити вам чекати місяцями. Це дуже дивно, якщо чесно.

Автоматичний переклад.

У мене була проблема, подібна до вашої близько року тому, я добре пам'ятаю це казино, тому що я не міг зняти 150 доларів, тому що пройшло більше року, я забув, але коли побачив зображення, я згадав це негайно, я раджу вам більше не грати на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
mcwilliamsa57

найгірше казино... також шахрайство


Змінено
Автоматичний переклад.

Справді дивна ця затримка, я грав раніше в цьому та його рідних казино, тепер вони більше не приймають гравців з Бразилії

Автоматичний переклад.

Звісно, доступ з Болгарії буде заблоковано ні Нам вони не подобаються як гравці 😂

Автоматичний переклад.

Я зняв свій заробіток через 1 тиждень (приблизно 50 доларів), це було, мабуть, 2 роки тому, але коштує багато!

Після виведення мій рахунок анулювали, тому що я виграв (?) Не тільки в цьому місці, а й у всіх в одній групі: parisvip, 7spins ...

Близько року тому він був заблокований для гравців з Парагваю.

Автоматичний переклад.
lauarual

Вони заблокували вас за виграш 50 доларів? Вау 😀 Але ти принаймні отримав свої гроші 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel

Привіт Даніель! Час без розмов 🤗

Я припускаю, що мене заблокували за це... причин не було, лише сказали: адміністрація прийняла рішення про блокування облікового запису... а я подумав: блін! Мені сподобався цей сайт 😂

Автоматичний переклад.
lauarual

Так, я не бачив вас тут дуже давно, але, як ви бачите зараз, щодня з’являється багато нових дописів у порівнянні з тим, що було на початку 🙂Напевно, хлопець, якому ви намагалися чимось допомогти онлайн-електронний гаманець (випадок не пам’ятаю в деталях) дуже розлютив вас 😀


Казино мають право закривати рахунки, коли захочуть, але, звичайно, вони не можуть утримувати ваш баланс або виграш.

Автоматичний переклад.
Daniel

Це було саме так! Мене дуже бентежило, що він вигадав цілу історію ... Я теж уже не пам'ятаю випадку 🙂

Я бачу, що тут багато новин! І більше учасників 👏

Автоматичний переклад.
Daniel

До речі, Джо у відпустці чи що? Я не можу знайти його.

Автоматичний переклад.
lauarual

Я не впевнений, але я залишив йому повідомлення в нашому чаті 🙂

Автоматичний переклад.

Ви, люди, багато говорили та згадували свій досвід.... але... ЦІКАВЕ ТЕ, ЩО ВИ ГОВОРИЛИ ПРО ВСЕ, КРІМ ВІДПОВІДІ НА ОРИГИНАЛЬНЕ ПИТАННЯ "MCWILLIAMS", ЖОДНОГО РІКУ 😜😜😜😜

Автоматичний переклад.
Honestgambler

Привіт,

🤔 Ви були на форумі 1 місяць тому і зараз викладаєте такі ідеї... ну на яку відповідь ви чекаєте?

Змінено
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого