ФорумОбговорення скарг22bet проблеми виведення

22bet проблеми виведення (Сторінка 7)

4 р. тому від giseryd
|
66125 переглядів 170 відповідей |
|
1...6 7 89
Додати публікацію
Anonymized417
2 р. тому

Це для перевірки! Що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
miralles8666
2 р. тому

Надішліть свою власну картку разом із рештою документів для підтвердження, забудьте про попередні депозити, які ви зробили на іншій картці. Якщо ви надішлете картку, не зареєстровану на ваше ім’я, її буде відхилено.

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Але якщо я надішлю свою картку, вони побачать, що вона не відповідає депозитній картці

Автоматичний переклад.
miralles8666
2 р. тому

Зачекайте і подивіться, що Радка скаже. Я просто намагаюся допомогти вам зрозуміти, що якщо ви надішлете картку, яка не збігається з карткою ваших документів для підтвердження, її буде відхилено. Як я бачу, єдиний шанс, який у вас є, це надіслати картку, зареєстровану на ваше ім’я, і сподіватися, що вони не перевірять картку, яка використовувалася для попередніх депозитів. Умови казино, які я використовував, вказують, що депозит може здійснювати лише власник картки. Я завжди перевіряю, перш ніж зробити будь-який депозит, який є найбезпечнішим способом. Використання чужої картки в онлайн-казино - ні-ні!!

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Чи очікує на зняття коштів, якщо так, скільки це коштує?

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

1400, а я ввів 1500

Автоматичний переклад.
miralles8666
2 р. тому

😯 О, це багато втратити, якщо вони не збираються платити вам, поки ви не підтвердите. У мене є ідея, але спершу почекайте і подивіться, що скаже Радка, вона може нічим не відрізнятися від моєї інформації щодо цієї ситуації

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Якщо можете, скажіть мені, що я можу зробити, мені потрібно діяти якомога швидше

Автоматичний переклад.
miralles8666
2 р. тому

Не варто панікувати і чекати другої думки від Радки, вона експерт. Ось що б я зробив, якби опинився у вашій ситуації.

скасувати виведення

зробити найменший депозит за допомогою власної картки

зробити новий запит на зняття коштів за вирахуванням нового депозиту

надішліть свої документи для підтвердження, включаючи картку, на яку ви зробили останній депозит.

Сподіваюся, що коли вони перевірять, що карта, з якою ви зробили останній депозит, збігається з карткою підтвердження, і якщо так, зняття пройде гладко.

Я все одно хотів би отримати другу думку про тут від Радки.

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Добре! Дякую! Я буду чекати її, якщо мені доведеться ввести 10 євро зі своєю карткою і негайно надіслати фотографію картки для перевірки, коли вони приймуть перевірку, чи можу я знову зняти гроші з іншої картки?

Автоматичний переклад.
miralles8666
2 р. тому

Ні, вся справа в тому, що депозит і зняття здійснюються за допомогою зареєстрованої картки і що вони збігаються. Оскільки вони, ймовірно, не санкціонують вилучення.

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Чи можете ви запитати мене, крім цієї додаткової документації?

Автоматичний переклад.
miralles8666
2 р. тому

Вибачте, я не зрозумів питання. Кожне казино запитує різні документи KYC, це зазвичай селфі з вашим посвідченням особи, на якому вказано, наприклад, ваш паспорт. У цьому випадку я зазвичай надсилаю виписку з банку, а потім спосіб, яким ви внесли депозит за допомогою вашої банківської картки. Це може відрізнятися від казино до казино, тому я б уточнив у казино, що є прийнятним

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ви можете відповісти, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зареєструвався в 22bet і використовував картку Visa, яка не на моє ім'я, я без проблем робив депозити та зняття коштів, але тепер вони просять мене підтвердити рахунок, я надіслав документ, що посвідчує особу, і тепер у мене є надіслати картку Visa, але картка Visa не вказана на ім’я користувача, зареєстрованого на сторінці 22bet, чи є проблеми?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Боюся, це має бути великою проблемою в будь-якому пристойному казино 😕 У більшості казино заборонено використовувати методи оплати, зареєстровані на будь-яке інше, ніж ваше, навіть якщо особа позичила вам картку добровільно.

Стандартна процедура полягає в тому, що казино закриває ваш рахунок і повертає депозит, але важко сказати, що буде робити 22bet.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не варто панікувати і чекати другої думки від Радки, вона експерт. Ось що б я зробив, якби опинився у вашій ситуації.

скасувати виведення

зробити найменший депозит за допомогою власної картки

зробити новий запит на зняття коштів за вирахуванням нового депозиту

надішліть свої документи для підтвердження, включаючи картку, на яку ви зробили останній депозит.

Сподіваюся, що коли вони перевірять, що карта, з якою ви зробили останній депозит, збігається з карткою підтвердження, і якщо так, зняття пройде гладко.

Я все одно хотів би отримати другу думку про тут від Радки.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Нігелйк,


Чесно кажучи, я вважаю цю спробу дуже ризикованою. Вони, мабуть, дізнаються.

Інша проблема полягає в тому, що це казино застосовує несправедливі умови та активно використовує їх проти гравців. Тож надання їм ще однієї «справедливої» причини не допоможе справі, я б сказав. 😔

Я знаю, що це важко, але, як правило, ми всі повинні погодитися з умовами, щоб перейти до першого депозиту. У цьому випадку було б несправедливо заохочувати гравця діяти так, навіть якщо я справді розумію, що мотивація полягає лише в тому, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
miralles8666
2 р. тому

Привіт, miralles8666!

Мені шкода, що вам доведеться вивчити свій урок таким чином. Сприйміть це як вагому причину, щоб краще ознайомитися з усіма Умовами використання, тому що якщо ви порушите (вольно чи невольно) одне з них, ваш виграш буде втрачено, а ваш обліковий запис, ймовірно, закрито. 🙁.

Не соромтеся робити це тут:

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players

Чесно кажучи, ви вибрали для гри погане казино, і якщо ви спробуєте пояснити, що сталося, я чесно кажучи, я думаю, що вони не будуть дуже співпрацювати. Якщо ви зараз спробуєте скористатися власною карткою, я впевнений, що вони дізнаються.

Ви виграли великі, і казино дуже стежить за тим, щоб ви не порушили жодних правил - які у вас є 😔

Мені справді шкода, що я не можу вам у цьому допомогти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт, у мене проблеми з виведенням коштів на 22bet, вони запитували у мене різні дані та фотографії, нарешті виписку з рахунку картки, з якої я зробив депозит.

Після відправки вони продовжують відповідати, що поважають запити відділу безпеки, практично для них не підходить виписка з банківського рахунку, яку я постійно пересилаю.

Як я можу це виправити?

Мучуся з ними тиждень, більше не можу !!

Автоматичний переклад.
richy98
2 р. тому

Привіт,

дуже важливо зрозуміти, що з твердження – чому його відхиляють. Тоді ви повинні забезпечити це «правильним шляхом».

Будь ласка, вам сказали, що не так? Формат, можливо, відсутні якісь банківські реквізити?

Будь ласка, дайте мені знати.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я помітив, що багато людей шукають додаткову інформацію про казино 22bet і зняття коштів з казино. Я хотів би підкреслити той факт, що наразі казино знаходиться у 2 різних чорних списках , і вони не мають політики реагування на скарги гравців, тому я справді не рекомендую вам грати там. Виберіть інше казино, якщо хочете бути в безпеці.

Автоматичний переклад.
1...6 7 89
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого