Форум Обговорення скарг 22bet проблеми виведення

22bet проблеми виведення (Сторінка 7)

7 міс. тому giseryd
|
979 переглядів 82 відповідей
1 2 ... 5 6 7 8 9
lauarual 3 міс. тому
Українська
Показати оригінал

Вгадайте його Jeton, оскільки це написано на їх веб-сайті. "Щоб обробити будь-які виплати з вашого гаманця Jeton, вам потрібно буде пройти процес перевірки. Процес підтвердження для Jeton Wallet - це стандартизований захід дотримання вимог проти відмивання грошей (AML), знати своїх клієнтів (KYC) та закони та положення про фінансування боротьби з тероризмом (CTF). Процес складається з подання підтверджуючої документації. Час обробки для перевірки може зайняти до 12 годин, залежно від рівня суспільних інтересів ".


у ньому просто сказано, що відхилено при ставці 22 (раніше в ньому говорилося "заперечено оператором")

Автоматичний переклад
lauarual 3 міс. тому
Українська
Показати оригінал

Звуки добре, Im чекає вас по електронній пошті мені 🙂

Автоматичний переклад
3 міс. тому
Українська
Показати оригінал

В порядку.

Автоматичний переклад
2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

Я успішно завершив ідентифікацію рахунку в банківській картці та документа, який вони вимагали

просив зняти кошти, і протягом приблизно 5 днів він був завершений, і гроші надійшли на мою картку, тоді я знову попросив зняти кошти, а конкретно 5 вилучень на загальну суму 1,290 євро, і вони були схвалені майже відразу, проблема в тому, минули дні, і вони не завершили платіж мій банк. Я постійно контактую з компетентним відділом банку, і до цих пір вони не надсилали жодного запиту на суму (я хочу сказати, що перше зняття коштів, де я просив, відбулося Зазвичай у мене проблема в інших 5 нових зняттях)

також вони заблокували мій онлайн-чат - це трагічно

Автоматичний переклад
Useruser 2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

Хм, це завжди говорять, коли казино перестає спілкуватися з гравцем. Ви намагалися надсилати їм електронні листи?

Автоматичний переклад
2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

так, я кілька разів надсилав повідомлення електронною поштою, і я отримую абсолютно ті самі відповіді, що я даю їм дані свого рахунку та надсилаю знімок екрана з вилученням грошей, про що я просив, про все, що я робив, і я надсилав їх багато разів, без результатів у відповіді попередніх днів мені сказали, що запиту на зняття коштів немає, і суми були сплачені, і вони посилаються на перше зняття, про яке я вам говорив у повідомленні після чергової спроби, я автоматично отримав повідомлення знову через багато годин, щоб відправити їм зняття на фото, де я це зробив, і тепер вони не відповідають мені два дні

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад
Useruser 2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

У цьому випадку я пропоную подати скаргу на нашому веб-сайті. Мабуть, насправді дратує, коли ви не можете зв’язатися з кимось, хто повідомить вам будь-яку відповідну інформацію про ваш вихід. Я просто не розумію цієї поведінки.

https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад
2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

передача завершена велике спасибі

Автоматичний переклад
Useruser 2 міс. тому
Українська
Показати оригінал

Приємно, вітаю!

Автоматичний переклад
2 міс. тому
Українська
Англійська
Показати оригінал

Привіт всім,

Я зареєструвався на цьому сайті сьогодні, зіграв загалом 170 євро в спортивних ставках і виграв 770 євро ... Я спробував зняти гроші через Mastercard, і це дало мені "Процес відмовлено оператором" кілька разів після того, як зв'язався зі службою підтримки електронною поштою що я міг зняти кошти банківським переказом, тому що вони це дозволили, я здійснив зняття € 770 банківським переказом, і тепер це знаходиться у СТАТУТІ "ЗАТВЕРДЖЕНО" ... Питання в тому: чи можу я бути тихим, тобто статус ВІДКРИТО це означає "ГОТОВО", або я все одно можу мати проблеми?


Якщо хтось мав такий самий досвід, завчасно дякую за відповідь.

Дякую і вітаю

Автоматичний переклад
1 2 ... 5 6 7 8 9