2 р. тому
Це для перевірки! Що я повинен зробити?
It's for verification! What should I do?
Es para verificacion! Que debo hacer?
0
Це для перевірки! Що я повинен зробити?
It's for verification! What should I do?
Es para verificacion! Que debo hacer?
Надішліть свою власну картку разом із рештою документів для підтвердження, забудьте про попередні депозити, які ви зробили на іншій картці. Якщо ви надішлете картку, не зареєстровану на ваше ім’я, її буде відхилено.
Send in your own card with the rest of your verification documents forget about the previous deposits you made on the other card. If you send in a card not registered in your name it will be rejected.
Але якщо я надішлю свою картку, вони побачать, що вона не відповідає депозитній картці
But if I send my card they will see that it does not match the deposit card
Pero si envio mi tarjeta van a ver que no coincide con la tarjeta de los depositos
Зачекайте і подивіться, що Радка скаже. Я просто намагаюся допомогти вам зрозуміти, що якщо ви надішлете картку, яка не збігається з карткою ваших документів для підтвердження, її буде відхилено. Як я бачу, єдиний шанс, який у вас є, це надіслати картку, зареєстровану на ваше ім’я, і сподіватися, що вони не перевірять картку, яка використовувалася для попередніх депозитів. Умови казино, які я використовував, вказують, що депозит може здійснювати лише власник картки. Я завжди перевіряю, перш ніж зробити будь-який депозит, який є найбезпечнішим способом. Використання чужої картки в онлайн-казино - ні-ні!!
Wait and see what Radka has to say I’m just trying to help you understand that if you send in a card that doesn’t match that of your verification documents it will be rejected. As I see it the only chance you have is to send in a card registered in your name and hope they don’t check the card used for previous deposits. The casinos I have used in their terms and conditions state that only the named card holder can deposit. I always make sure I’m verified before I make any deposit that’s the safest way. Using someone else’s card at an online casino is a no no!!
Чи очікує на зняття коштів, якщо так, скільки це коштує?
Have you a withdrawal pending if so for how much is it for?
😯 О, це багато втратити, якщо вони не збираються платити вам, поки ви не підтвердите. У мене є ідея, але спершу почекайте і подивіться, що скаже Радка, вона може нічим не відрізнятися від моєї інформації щодо цієї ситуації
😯 ooh that’s a lot to lose if they are not going to pay you until you are verified. I have an idea but wait and see what Radka has to say first she might no different to my knowledge on this situation
Якщо можете, скажіть мені, що я можу зробити, мені потрібно діяти якомога швидше
If you can, tell me what I can do, I need to act as soon as possible
Si puede, dime que puedo hacer, necesito actuar lo antes posible
Не варто панікувати і чекати другої думки від Радки, вона експерт. Ось що б я зробив, якби опинився у вашій ситуації.
скасувати виведення
зробити найменший депозит за допомогою власної картки
зробити новий запит на зняття коштів за вирахуванням нового депозиту
надішліть свої документи для підтвердження, включаючи картку, на яку ви зробили останній депозит.
Сподіваюся, що коли вони перевірять, що карта, з якою ви зробили останній депозит, збігається з карткою підтвердження, і якщо так, зняття пройде гладко.
Я все одно хотів би отримати другу думку про тут від Радки.
You should not panic and wait for a second opinion from Radka she’s the expert. This is what I would do if I was in your situation.
cancel the withdrawal
make the smallest deposit possible using your own card
make a new withdrawal request minus the new deposit
send in your verification documents including your card the one you made the last deposit with.
hope that when they check that the card you made your last deposit with matches the verification card and if so the withdrawal should go through smoothly.
I would still get a second opinion on here from Radka.
Добре! Дякую! Я буду чекати її, якщо мені доведеться ввести 10 євро зі своєю карткою і негайно надіслати фотографію картки для перевірки, коли вони приймуть перевірку, чи можу я знову зняти гроші з іншої картки?
Okay! Thank you! I will wait for her, if I have to enter 10 euros with my card and immediately send a photo of the card for verification, once they accept the verification can I withdraw the money again with the other card?
Ok! Gracias! Me esperare a ella, si tengo que ingresar 10 euros con mi tarjeta y acto seguido envio foto de la tarjeta para la verificacion, una vez acepten la verificion puede retirar otra vez el dinero con la otra tarjeta ?
Ні, вся справа в тому, що депозит і зняття здійснюються за допомогою зареєстрованої картки і що вони збігаються. Оскільки вони, ймовірно, не санкціонують вилучення.
No the whole point is that the deposit and withdrawal is made with the registered card and that they match. As they probably won’t sanction the withdrawal.
Чи можете ви запитати мене, крім цієї додаткової документації?
Can you ask me apart from this more documentation?
Me pueden pedir a parte de esto mas documentacion?
Вибачте, я не зрозумів питання. Кожне казино запитує різні документи KYC, це зазвичай селфі з вашим посвідченням особи, на якому вказано, наприклад, ваш паспорт. У цьому випадку я зазвичай надсилаю виписку з банку, а потім спосіб, яким ви внесли депозит за допомогою вашої банківської картки. Це може відрізнятися від казино до казино, тому я б уточнив у казино, що є прийнятним
Sorry I didn’t understand the question. Every casino asks for different KYC documents it now normally a selfie with your ID showing eg your passport. Proof of address I normally send a bank statement first page and then the method you made a deposit with your bank card in this case. It can varie casino to casino so I would check with the casino as to what is acceptable
Я зареєструвався в 22bet і використовував картку Visa, яка не на моє ім'я, я без проблем робив депозити та зняття коштів, але тепер вони просять мене підтвердити рахунок, я надіслав документ, що посвідчує особу, і тепер у мене є надіслати картку Visa, але картка Visa не вказана на ім’я користувача, зареєстрованого на сторінці 22bet, чи є проблеми?
I have registered in 22bet, and I have used a visa card which is not in my name, I have made deposits and withdrawals without any problem, but now they ask me to verify the account, I have sent an identity document and now I have to send the visa card , but the visa card is not in the name of the user registration of the 22bet page, is there any problem?
Me he registrado en 22bet, y he utilizado una tarjeta visa al cual no esta a mi nombre, he realizado ingresos y retiros sin ningun problema, pero ahora me piden verificar la cuenta, he enviado documento de identidad y ahora tengo que enviar la tarjeta visa, pero la tarjeta visa no esta a nombre del registro de usuario de la pagina 22bet, hay algun inconveniente?
Боюся, це має бути великою проблемою в будь-якому пристойному казино 😕 У більшості казино заборонено використовувати методи оплати, зареєстровані на будь-яке інше, ніж ваше, навіть якщо особа позичила вам картку добровільно.
Стандартна процедура полягає в тому, що казино закриває ваш рахунок і повертає депозит, але важко сказати, що буде робити 22bet.
That should be a big problem in any decent casino I'm afraid 😕 It's forbidden to use payment methods registered to any other name than yours in most of casinos even if the person borrowed you the card willingly.
The standard process is that the casino closes your account a returns the deposit but it's hard to say what 22bet will do.
Не варто панікувати і чекати другої думки від Радки, вона експерт. Ось що б я зробив, якби опинився у вашій ситуації.
скасувати виведення
зробити найменший депозит за допомогою власної картки
зробити новий запит на зняття коштів за вирахуванням нового депозиту
надішліть свої документи для підтвердження, включаючи картку, на яку ви зробили останній депозит.
Сподіваюся, що коли вони перевірять, що карта, з якою ви зробили останній депозит, збігається з карткою підтвердження, і якщо так, зняття пройде гладко.
Я все одно хотів би отримати другу думку про тут від Радки.
You should not panic and wait for a second opinion from Radka she’s the expert. This is what I would do if I was in your situation.
cancel the withdrawal
make the smallest deposit possible using your own card
make a new withdrawal request minus the new deposit
send in your verification documents including your card the one you made the last deposit with.
hope that when they check that the card you made your last deposit with matches the verification card and if so the withdrawal should go through smoothly.
I would still get a second opinion on here from Radka.
Привіт Нігелйк,
Чесно кажучи, я вважаю цю спробу дуже ризикованою. Вони, мабуть, дізнаються.
Інша проблема полягає в тому, що це казино застосовує несправедливі умови та активно використовує їх проти гравців. Тож надання їм ще однієї «справедливої» причини не допоможе справі, я б сказав. 😔
Я знаю, що це важко, але, як правило, ми всі повинні погодитися з умовами, щоб перейти до першого депозиту. У цьому випадку було б несправедливо заохочувати гравця діяти так, навіть якщо я справді розумію, що мотивація полягає лише в тому, щоб допомогти.
Hello nigeljc,
Frankly, I see this attempt as a very risky one. They will find out I guess.
The other problem point is this casino applies unfair terms and conditions and actively uses those against players. So giving them another "fair" reason wouldn't help the cause, I'd say. 😔
I know it's hard, but, normally, we all have to agree with the terms and conditions to proceed to the first deposit. In this case, it wouldn't be fair to encourage the player to act like this even if I truly understand that the motivation is only to help.
Привіт, miralles8666!
Мені шкода, що вам доведеться вивчити свій урок таким чином. Сприйміть це як вагому причину, щоб краще ознайомитися з усіма Умовами використання, тому що якщо ви порушите (вольно чи невольно) одне з них, ваш виграш буде втрачено, а ваш обліковий запис, ймовірно, закрито. 🙁.
Не соромтеся робити це тут:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players
Чесно кажучи, ви вибрали для гри погане казино, і якщо ви спробуєте пояснити, що сталося, я чесно кажучи, я думаю, що вони не будуть дуже співпрацювати. Якщо ви зараз спробуєте скористатися власною карткою, я впевнений, що вони дізнаються.
Ви виграли великі, і казино дуже стежить за тим, щоб ви не порушили жодних правил - які у вас є 😔
Мені справді шкода, що я не можу вам у цьому допомогти.
Hello miralles8666,
I'm sorry you have to learn your lesson this way. Take it as a good reason to get yourself more familiar with all Terms and Conditions because if you breach (willingly and unwillingly) one of those, your winnings are lost and your account probably closed. 🙁.
Feel free to do so here:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players
Frankly, you chose a poor casino to play in, and if you try to explain what happened, I honestly think they will not be much cooperative. If you try to use your own card now, I'm sure they will find out.
You won big, and the casino makes very sure that you have not violated any rules - which you have 😔
I'm truly sorry I can't help you with this.
привіт, у мене проблеми з виведенням коштів на 22bet, вони запитували у мене різні дані та фотографії, нарешті виписку з рахунку картки, з якої я зробив депозит.
Після відправки вони продовжують відповідати, що поважають запити відділу безпеки, практично для них не підходить виписка з банківського рахунку, яку я постійно пересилаю.
Як я можу це виправити?
Мучуся з ними тиждень, більше не можу !!
hi, I have problems with a withdrawal on 22bet, they asked me for different data and photos, lastly the account statement of the card with which I deposited.
After sending it, they keep replying to respect the requests of the security department, practically for them the bank statement that I keep forwarding is not good.
How can I fix it?
I've been struggling with them for a week, I can't take it anymore !!
salve,ho problemi con un prelievo su 22bet,mi hanno chiesto diversi dati e foto,per ultimo l'estratto conto della carta con la quale ho depositato.
Dopo averlo inviato continuano a rispondermi di rispettare le richieste del dipartimento di sicurezza,praticamente per loro non va bene l'estratto conto che continuo ad inoltrare.
Come posso rimediare?
lotto da una settimana con loro,non ce la faccio più!!
Привіт,
дуже важливо зрозуміти, що з твердження – чому його відхиляють. Тоді ви повинні забезпечити це «правильним шляхом».
Будь ласка, вам сказали, що не так? Формат, можливо, відсутні якісь банківські реквізити?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello,
it's crucial to understand what is from with the statement - why it gets rejected. Then you must provide it the "right way".
Have you been told what is wrong, please? Format, some banking detail is missing, perhaps?
Kindly let me know.
Я помітив, що багато людей шукають додаткову інформацію про казино 22bet і зняття коштів з казино. Я хотів би підкреслити той факт, що наразі казино знаходиться у 2 різних чорних списках , і вони не мають політики реагування на скарги гравців, тому я справді не рекомендую вам грати там. Виберіть інше казино, якщо хочете бути в безпеці.
I noticed that a lot of people search for more information about 22bet casino and withdrawals from the casino. I'd like to highlight the fact that the casino is currently on 2 different blacklists and they have no reaction policy to player complaints so I really don't recommend you to play there. Choose another casino if you want to stay safe.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.