ФорумОбговорення скарг22bet проблеми виведення

22bet проблеми виведення (Сторінка 6)

4 р. тому від giseryd
|
67158 переглядів 170 відповідей |
|
1...5 6 7...9
2 р. тому

Я грав на 22bet майже рік. Раніше для мене вилучення було відмінним: завжди закінчувалося за 10 хвилин. Але цього разу два зняття застрягли. Як і в минулому, вони були схвалені дуже швидко. Але потім, зараз одне замовлення 4 дні, а ще 2 дні, грошей все одно немає на моєму рахунку.

Чи може хтось дати мені якісь пропозиції або розповісти про досвід? Чи все ще можуть бути проблеми, коли зняття схвалено?

Автоматичний переклад.
wszgreat
2 р. тому

Привіт, я перемістив вашу публікацію в цю тему, тому що все стосується проблем з виведенням коштів у казино 22bet. Ви можете почати читати звідси: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/22bet-withdrawal-issues

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Дякую. Насправді спочатку я бачив розмови тут, а потім зареєструвався. Хороша новина: тепер я отримав гроші з одного зняття (з меншою кількістю грошей). Але інший запит із більшою кількістю грошей досі не отримано.

Автоматичний переклад.
wszgreat
2 р. тому

Привіт, це хороший знак. Наприклад, якщо виграна сума вища, казино може перекласти гроші на кілька платежів. Я б трохи почекала.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Минуло ще два дні, а гроші так і не отримані.

Автоматичний переклад.
wszgreat
2 р. тому

Ну, очевидно, це занадто довго. Вони з вами зв'язуються? Друге відкликання схвалено?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Спочатку він схвалений і приблизно через 7 днів відхилений. Вчора у мене був дуже поганий настрій, я використав гроші для ставок і мені не пощастило. Гроші були втрачені в іграх. Нарешті проблема «вирішується» таким неприємним чином. Мені стало шкода казино, яке використовує такий спосіб, щоб зберегти більш дрібні виграші у своїй компанії.

Автоматичний переклад.
wszgreat
2 р. тому

О ні, мені шкода, що ти втратив гроші. Тепер, мабуть, краще забути 🙁.

Автоматичний переклад.
wszgreat
2 р. тому

Я не дуже впевнений. Багато гравців кажуть, що це стратегія казино, але я вважаю, що це не завжди стратегія казино. Казино може бути просто поганим, занадто повільним, несправним, у них можуть виникнути проблеми з постачальниками платежів... Є багато варіантів.

Автоматичний переклад.
vaneza
2 р. тому

Привіт, вибачте, але я думаю, що казино визнає вашу помилку і виплатить вам будь-який виграш 🙁 в акті доброї волі. Мені дивно, що ви передали KYC з іншим ім’ям власника кредитної картки та банківського рахунку, але, можливо, я помилився. Вам слід зв’язатися зі службою підтримки, пояснити їм ситуацію, і якщо все буде добре, вони можуть навіть повернути депозит. Просто не реєструйте іноземні імена на інші способи оплати, ви можете створити лише більшу проблему.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

З якихось причин мені заборонено виводити кошти будь-яким способом. Кожного разу, коли я переходжу до вікна вилучення, воно просто показує як «недоступні послуги», і воно не дає мені варіантів.


Я розмовляв з одним із помічників у чаті, і вони сказали мені надіслати своє посвідчення особи та номер мого рахунку на електронну пошту "security@22bet.com", але це було майже 2 тижні тому, і я досі не отримав від них відповіді. Крім того, у мене немає доступу до чату, коли я перейшов на веб-сайт


Хтось може мені допомогти, будь ласка?

Автоматичний переклад.
lucassousa001
2 р. тому

Здравствуйте,

Боюся, це не перший подібний випадок.

Я пропоную вам подати скаргу тут, і ми спробуємо зв’язатися з казино і дізнатися, у чому проблема.

Не соромтеся використовувати це посилання: https://casino.guru/complaints/create

Я також спробую зв’язатися з їхнім відділом безпеки. на регулярній основі.

Автоматичний переклад.
lucassousa001
2 р. тому

Загалом, ми поставили казино дуже погану оцінку, і це саме те, чого можна очікувати від поганого казино. Можливо, вам заплатять, але це займе деякий час.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку! У 22bet щось трапиться, якщо я користуюся візою, до якої немає імені облікового запису? То я можу це перевірити?

Автоматичний переклад.
miralles8666
2 р. тому

Привіт.

Вибачте, я не розумію вашого запитання.

У чому, здається, проблема або що ви хотіли б перевірити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я зареєструвався в 22bet і використовував картку Visa, яка не на моє ім'я, я без проблем робив депозити та зняття коштів, але тепер вони просять мене підтвердити рахунок, я надіслав документ, що посвідчує особу, і тепер у мене є надіслати картку Visa, але картка Visa не вказана на ім’я користувача, зареєстрованого на сторінці 22bet, чи є проблеми?

Автоматичний переклад.
miralles8666
2 р. тому

У деяких казино забороняється робити депозити та знімати кошти на карту, яка відрізняється від зареєстрованого імені. Цілком можливо, що вони можуть закрити ваш обліковий запис і конфіскувати всі виграші, пов’язані з цією карткою. Чи є причина, чому ви не внесли депозит за допомогою власної картки? Вам доведеться почекати і подивитися, які дії вони приймуть,

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Причина в тому, що у мене немає картки, чи можу я її зняти?

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

але введені гроші повертаються? Це не користь

Автоматичний переклад.
miralles8666
2 р. тому

Ви зняли кошти за допомогою картки не на ваше ім’я? Якщо не для перевірки, надішліть свою власну дебетову картку разом із рештою документів для перевірки

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого