ГоловнаФорумОбговорення скарг22bet проблеми виведення

22bet проблеми виведення (Сторінка 6)

 від giseryd
|
80 008 переглядів 185 відповідей |
|
1...5 6 7...10

Я грав на 22bet майже рік. Раніше для мене вилучення було відмінним: завжди закінчувалося за 10 хвилин. Але цього разу два зняття застрягли. Як і в минулому, вони були схвалені дуже швидко. Але потім, зараз одне замовлення 4 дні, а ще 2 дні, грошей все одно немає на моєму рахунку.

Чи може хтось дати мені якісь пропозиції або розповісти про досвід? Чи все ще можуть бути проблеми, коли зняття схвалено?

Автоматичний переклад.
wszgreat

Привіт, я перемістив вашу публікацію в цю тему, тому що все стосується проблем з виведенням коштів у казино 22bet. Ви можете почати читати звідси: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/22bet-withdrawal-issues

Автоматичний переклад.
Daniel

Дякую. Насправді спочатку я бачив розмови тут, а потім зареєструвався. Хороша новина: тепер я отримав гроші з одного зняття (з меншою кількістю грошей). Але інший запит із більшою кількістю грошей досі не отримано.

Автоматичний переклад.
wszgreat

Привіт, це хороший знак. Наприклад, якщо виграна сума вища, казино може перекласти гроші на кілька платежів. Я б трохи почекала.

Автоматичний переклад.
Radka

Минуло ще два дні, а гроші так і не отримані.

Автоматичний переклад.
wszgreat

Ну, очевидно, це занадто довго. Вони з вами зв'язуються? Друге відкликання схвалено?

Автоматичний переклад.
Radka

Спочатку він схвалений і приблизно через 7 днів відхилений. Вчора у мене був дуже поганий настрій, я використав гроші для ставок і мені не пощастило. Гроші були втрачені в іграх. Нарешті проблема «вирішується» таким неприємним чином. Мені стало шкода казино, яке використовує такий спосіб, щоб зберегти більш дрібні виграші у своїй компанії.

Автоматичний переклад.
wszgreat

О ні, мені шкода, що ти втратив гроші. Тепер, мабуть, краще забути 🙁.

Автоматичний переклад.
wszgreat

Я не дуже впевнений. Багато гравців кажуть, що це стратегія казино, але я вважаю, що це не завжди стратегія казино. Казино може бути просто поганим, занадто повільним, несправним, у них можуть виникнути проблеми з постачальниками платежів... Є багато варіантів.

Автоматичний переклад.

Привіт, вибачте, але я думаю, що казино визнає вашу помилку і виплатить вам будь-який виграш 🙁 в акті доброї волі. Мені дивно, що ви передали KYC з іншим ім’ям власника кредитної картки та банківського рахунку, але, можливо, я помилився. Вам слід зв’язатися зі службою підтримки, пояснити їм ситуацію, і якщо все буде добре, вони можуть навіть повернути депозит. Просто не реєструйте іноземні імена на інші способи оплати, ви можете створити лише більшу проблему.

Автоматичний переклад.

З якихось причин мені заборонено виводити кошти будь-яким способом. Кожного разу, коли я переходжу до вікна вилучення, воно просто показує як «недоступні послуги», і воно не дає мені варіантів.


Я розмовляв з одним із помічників у чаті, і вони сказали мені надіслати своє посвідчення особи та номер мого рахунку на електронну пошту "security@22bet.com", але це було майже 2 тижні тому, і я досі не отримав від них відповіді. Крім того, у мене немає доступу до чату, коли я перейшов на веб-сайт


Хтось може мені допомогти, будь ласка?

Автоматичний переклад.
lucassousa001

Здравствуйте,

Боюся, це не перший подібний випадок.

Я пропоную вам подати скаргу тут, і ми спробуємо зв’язатися з казино і дізнатися, у чому проблема.

Не соромтеся використовувати це посилання: https://casino.guru/complaints/create

Я також спробую зв’язатися з їхнім відділом безпеки. на регулярній основі.

Автоматичний переклад.
lucassousa001

Загалом, ми поставили казино дуже погану оцінку, і це саме те, чого можна очікувати від поганого казино. Можливо, вам заплатять, але це займе деякий час.

Автоматичний переклад.

Доброго ранку! У 22bet щось трапиться, якщо я користуюся візою, до якої немає імені облікового запису? То я можу це перевірити?

Автоматичний переклад.
miralles8666

Привіт.

Вибачте, я не розумію вашого запитання.

У чому, здається, проблема або що ви хотіли б перевірити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka

Я зареєструвався в 22bet і використовував картку Visa, яка не на моє ім'я, я без проблем робив депозити та зняття коштів, але тепер вони просять мене підтвердити рахунок, я надіслав документ, що посвідчує особу, і тепер у мене є надіслати картку Visa, але картка Visa не вказана на ім’я користувача, зареєстрованого на сторінці 22bet, чи є проблеми?

Автоматичний переклад.
miralles8666

У деяких казино забороняється робити депозити та знімати кошти на карту, яка відрізняється від зареєстрованого імені. Цілком можливо, що вони можуть закрити ваш обліковий запис і конфіскувати всі виграші, пов’язані з цією карткою. Чи є причина, чому ви не внесли депозит за допомогою власної картки? Вам доведеться почекати і подивитися, які дії вони приймуть,

Автоматичний переклад.
Anonymized417

Причина в тому, що у мене немає картки, чи можу я її зняти?

Автоматичний переклад.
Anonymized417

але введені гроші повертаються? Це не користь

Автоматичний переклад.
miralles8666

Ви зняли кошти за допомогою картки не на ваше ім’я? Якщо не для перевірки, надішліть свою власну дебетову картку разом із рештою документів для перевірки

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого