Досить часто трапляється, що Mastercards не підтримують зняття коштів, а лише депозити. Можливо, у казино було занадто багато проблем з ним, тому вони просто повністю видалили цю опцію. Попросіть їх попросити альтернативні варіанти, або ви навіть можете запитати, чому неможливо вийти на Mastercard.
It happens quite often that Mastercards don't support withdrawals, but only deposits. Maybe the casino had too many issues with it so they just completely removed the option. Should should ask them for alternatives or you can even ask why it's not possible to withdraw to Mastercard.
Привіт усім, мені потрібна допомога. Я відкрив ігровий рахунок на 22 ставки після кількох депозитів, мені вдалося виграти різні ставки, і на рахунку є багато грошей, які я хочу зняти, лише надіславши документи, посвідчення особи та кредитні картки, які Я використовував для депозиту, я не отримав відповіді від безпеки, тобто спочатку я надіслав посвідчення особи, і вони відповіли, що це погано, потім, надіславши його кілька разів, попросили у мене виписку з рахунку спочатку з кредитної картки, а потім іншого через програму чату, то після того, як кілька разів надіслано все, служба безпеки не відповідає на електронний лист, я зателефоную в службу допомоги, і вони мені скажуть, що мені доведеться чекати максимум 72 години, щоб служба безпеки все перевірила. Читаючи різні дописи, я сподіваюся, що вони не витрачають час на блокування мого рахунку та не змушують мене знімати всі гроші, які є на рахунку
Hello everyone I need help, I opened a gaming account on 22 bets after several deposits I managed to win various bets and I have a lot of money in the account that I want to withdraw only by sending the documents or identity card and credit cards that I used for the deposit I did not receive a response from the security, i.e. initially I sent the identity card and they replied that it was not good then after sending it several times they asked me for an account statement first of a credit card and then of the other through chat application then after sending everything several times the security does not reply to the email, I call assistance and they tell me that I have to wait for a maximum of 72 hours for the security to verify everything. Reading the various posts I hope they are not wasting time to block my account and not make me withdraw all the money I have in the account
Ciao a tutti ho bisogno di aiuto , ho aperto un conto gioco su 22 bet dopo vari depositi sono riuscito a vincere varie scommesse e ho molti soldi sul conto che voglio prelevare solo che inviando i documenti ovvero carta d’identità e le carte di credito che ho usato per il deposito non ho ricevuto risposta dalla security, ovvero inizialmente inviavo la carta d’identità e mi rispondevano che non andava bene poi dopo averla inviata più volte mi chiedevano estratto conto prima di una carta di credito e poi dell’altra tramite la chat dell’applicazione poi dopo aver inviato tutto più volte la security non mi risponde alla mail, chiamo l’assistenza e mi dicono che devo aspettare per un massimo di 72 ore che la security verifichi tutto quanto. Leggendo i vari post spero che non stiano perdendo tempo per bloccarmi il conto e non farmi prelevare tutti i soldi che ho sul conto
Привіт, іноді перевірка може зайняти тиждень, тож ви дійсно повинні дати їм трохи часу. Звичайно, якщо вони не підтвердять обліковий запис через 72 години, як вони вам обіцяли, вам слід ще раз попросити їх про оновлення.
Hi, the verification can sometimes take a week so you should really give them some time. Of course, if they don't verify the account after 72 hours as they've promised you, you should ask them again for the update.
Справа в тому, що я телефоную їм, щоб попросити інформації, і іноді вони кажуть мені почекати, а іноді - перенести виписку з однієї з двох кредитних карток, бо вони її не отримали.
Я надіслав останню заяву 4 рази, бо вони сказали мені відкласти.
Сподіваюся, це не шахрайство, бо мені потрібно зняти гроші з рахунку.
The fact is that I call them to ask for information, and sometimes they tell me to wait and sometimes they tell me to postpone the statement of one of the two credit cards because they have not received it.
I sent the last statement 4 times because they told me to postpone.
I hope it's not a scam, because I need to withdraw the money from the account.
Il fatto è che io li chiamo per chiedere informazioni, e alcune volte mi dicono di aspettare altre mi dicono di rimandare l’estratta conto di una delle due carte di credito perché non l’hanno ricevuto .
Ho inviato l’ultimo estratto conto per 4 volte perché loro mi dicevano di rimandare.
Spero non sia una fregatura , perché mi serve prelevare i soldi sul conto.
Всім привіт, після подання запиту на зняття та затвердження, мені довелося надіслати свій документ, щоб дозволити перенесення SEPA на перевірку пошти, потім вони попросили мене підтвердити свою адресу, і я надіслав виписку з рахунку, де є і моя адреса, і моя Ім'я, нарешті, вони відповіли мені цим електронним листом:
Шановний користувач,
Дякуємо за надану інформацію.
Ваші документи переглядаються.
Виведення коштів банківським переказом після надсилання документів може зайняти від 2 до 5 банківських днів.
Зачекайте остаточного статусу відмови.
що це означає ?
Hello everyone after making a withdrawal request and having been approved, I had to send my document to enable the SEPA transfer to the mail verification, then they asked me to verify my address and I sent an account statement where there is both my address and my name and finally they answered me with this email:
Dear user,
Thanks for the information provided.
Your documents are under review.
Withdrawals by bank transfer after sending the documents can take 2 to 5 bank days.
Please wait for the final withdrawal status.
what does it mean ?
Ciao a tutti dopo aver effettuato richiesta di prelievo e aver avuto l’approvazione , ho dovuto mandare il mio documento per abilitare il bonifico SEPA alla mail verification, poi mi hanno chiesto di verificare il mio indirizzo e ho inviato un estratto conto dove c’è sia il mio indirizzo che il mio nome e infine mi hanno risposto con questa mail:
Caro utente,
Grazie per le informazioni fornite.
I tuoi documenti sono in fase di revisione.
I prelievi tramite bonifico bancario dopo aver inviato i documenti possono richiedere da 2 a 5 giorni bancari.
Si prega di attendere lo stato di prelievo finale.
cosa vuol dire ?
Привіт, це якось дивно - більшість казино, які я знаю і особисто пробував, зазвичай приймають кредитні картки Mastercard. Після цього ви можете внести депозит, а також зняти кошти за допомогою цього способу оплати. Можливо, спробуйте переглянути інше казино - наприклад, таке, де, окрім бажаних способів оплати, ви також отримуєте щось додаткове - наприклад, безкоштовні обертання без депозиту, бонус без депозиту та інші бонуси для нових і існуючих і лояльних гравців. І завжди, перш ніж почати грати, просто перевірте умови відбору, дайте зрозуміти, що ви задумали, і не дивуйтесь.
Hi, that's kind of weird - most online casinos I know and have personally tried, normally accept Mastercard credit cards. You can then make a deposit as well as a withdrawal with this payment method. Maybe try to look at another casino - such as one where, in addition to the preferred methods of payment, you also get something extra - such as free spins without a deposit, no deposit bonus and other bonuses for new and existing and loyal players. And always, before you start playing, just check the conditions of the selection, let you know what you're up to and not be surprised.
Ahoj, to je nějaký divný – většina online kasin, co znám a mám osobně vyzkoušených, normálně přijímá Mastercard platební karty. Vklad, ale i výběr pak můžeš učinit touto platební metodou. Zkus se možná podívat po jiným kasinu – třeba takovým, kde kromě preferovaných způsobů platby dostaneš i něco navíc – třeba free spiny bez vkladu, no deposit bonus a další bonusy pro nový i stávající a věrný hráče. A vždy, než začneš hrát, si prostě zkontroluj, jaký jsou podmínky výběru, ať víš, na čem jsi a nenecháš se nepříjemně překvapit.
Я знаю, що це стара тема, але чи знаєте ви інший спосіб обійти Visa. Оскільки введення 3 доларів на скриль і ставка на 3 долари призвело до повідомлення про те, що зняття коштів має бути пропорційним депозиту. Можна з упевненістю сказати, що я шкодую, що не шукав відгуків
I know this is an old thread but do you know a different method to get around the Visa. Because putting in $3 on skrill and betting the $3 resulted in a message saying withdrawals need to be proportional to the deposit. Safe to say I regret not searching reviews
Ви в кінцевому підсумку отримували гроші в тій самій ситуації (менше грошей) і цікавились, чи я скорочу мої втрати
did you end up getting the money out im in the same situation (less money tho) and wondering if i i cut my losses
ЗАПИТ ДОПОМОГИ КАЗИНО 22bet
Доброго дня, вчора я попросив вилучити 400 євро, які вони мені схвалили (це гроші, які я вклав і на які виграв кілька купонів), але він ще не надійшов, я вийшов із SEPA. продовжуй грати. вчора ввечері я йду відкривати казино, щоб пограти в блекджек, але я застряг для перевірки документів. Я надсилаю посвідчення особи, і вони просять мене надіслати банківську картку з номерами, накритими аркушем паперу, я надіслав особисту картку, яку я використовую, через додаток розуміння, оскільки я поповнив віртуальну картку. За допомогою програми я створюю віртуальні картки, які потім я використовую для оплати в Інтернеті.
Тепер вони попросили у мене фотографії віртуальної кредитної картки (перша і остання картка, якою я поповнював рахунок). Я запросив всю документацію і все ще чекаю відповіді. Допоможіть мені, будь ласка, я не знаю, як це зробити. Я боюся, що 22bet хоче заблокувати мій рахунок і мої гроші
CASINO HELP REQUEST 22bet
Hello, yesterday I requested a withdrawal of 400 euros which they approved me (it was the money I had invested and with which I won some coupons) but it hasn't arrived yet, I withdrew with SEPA. keep playing. last night i go to open the casino to play blackjack but i am stuck for document verification. I send an identity card and they ask me to send the bank card with the numbers covered by a piece of paper, I sent the personal card that I use through the app of understanding because I deposited with a virtual card. With the application I create virtual cards which I then use to pay online.
Now they asked me for photos of the virtual credit card (the first card and the last card I used to top up my account). I have invited all the documentation and I am still waiting for an answer .. Help me please I don't know how to do it. I am afraid that 22bet wants to block my account and my money
RICHIESTA D'AIUTO CASINO 22bet
Buongiorno, ieri ho richiesto un prelievo di 400 euro che mi hanno approvato (erano i soldi che avevo investito e con cui ho vinto delle schedine)ma ancora non sono arrivati, ho prelevato con SEPA.IL restante (600circa) lho lasciato sul conto per continuare a giocare .ieri sera vado a aprire il casinò per giocare a blackjack ma mi trovo bloccato per verifica documenti. Mando carta di identità e mi chiedono di mandare carta della banca con i numeri coperti da un pezzo di carta, io ho mandato la carta personale che utilizzo tramite app di intesa perché ho depositato con carta virtuale . Con l'applicazione io creo carte virtuali che poi uso x pagare online.
Ora mi hanno richiesto le foto della carta di credito virtuale (la prima carta e l'ultima carta che ho utilizzato per ricaricare l'account). Ho invitato tutta la documentazione e sono ancora in attesa di risposta.. Aiutatemi per favore non so come fare. Ho paura che 22bet voglia bloccarmi account e i miei soldi
Привіт, якщо ви створили віртуальні картки в додатку, то ви можете зробити знімок екрана програми, де відображаються віртуальні картки. Потім ви можете надіслати його в казино.
Hi, if you created virtual cards in an app, then you can make a screenshot of the app showing the virtual cards. Then you can send it to the casino.
Доброго вечора, хтось грав на 20bet, якщо так, то дозвольте мені розповісти вам дещо про виведення, тому що я знімаю вже 7 робочих днів, а гроші не прийшли (sos)
Good evening, has anyone played at 20bet, if so, let me tell you something about the withdrawals, because I have been withdrawing for 7 working days and the money has not arrived (sos)
Καλησπέρα έχει παίξει κανείς στην 20bet αν ναι ας μ πει κάτι για τις ανάληψης γτ έχω κάνει ανάληψη εδώ και 7 εργάσιμες μέρες και δεν έχουν μπει τα λεφτά (sos)
Привіт, тут ви можете перевірити відгуки користувачів, опубліковані іншими гравцями: https://casino.guru/20bet-casino-review#tab=js-tab-reviews
І тут ви можете перевірити всі скарги, які коли-небудь надходили до цього казино:
https://casino.guru/complaints
Будь ласка, казино підтвердило ваш виведення?
Hello, here you can check user reviews posted by other players: https://casino.guru/20bet-casino-review#tab=js-tab-reviews
And here you can check all complaints ever made concerning this casino:
https://casino.guru/complaints
Has your withdrawal been confirmed by the casino, please?
Привіт,
Я відчуваю, що щось пішло не так після введення даних свого облікового запису, щоб вивести виграш. Такого ніколи не було, і я трохи напружений. Будь ласка, повідомте мені, як вирішити цю проблему.
Підтримка клієнтів просто дотримується того, що ваше виведення схвалено, і це займе 7 днів, але виведення було відхилено, тому як гроші будуть перераховані на рахунок. Крім того, після відхилення я повертаю суму на мій обліковий запис гри.
Допоможіть, будь ласка, якщо хтось мав цю проблему раніше.
Hi,
I am getting something went wrong after entering my account details to withdraw the winnings. This has never happened before and I am a bit tensed. Please let me know how to resolve this problem.
Customer support is just sticking with your withdraw is approved and it will take 7 days but the withdrawal got rejected so how the money will get transfer to account. Also after rejection I get the amount back to my play account.
Please help if someone had this issue earlier.
Привіт, як ви могли прочитати тут - це казино має дуже погану репутацію, тому я припускаю, що спілкування з їхньою підтримкою не заведе вас далі, але це найпростіший спосіб отримати виграш. Будьте наполегливі, запитайте їх, як вони знають, що пройде 7 днів, коли вилучення буде відхилено, тощо.
Тут ви можете перевірити весь список усіх скарг, поданих проти 22Bet: https://casino.guru/complaints , а також ви можете подати власну скаргу тут. Поділіться своїм прогресом, будь ласка.
Hello, as you could read here - this casino has a very bad reputation score, so I'd assume talking to their support does not take you any further, still, this is the most direct way how to collect your winnings. Be persistent, ask them how do they know it will take 7 days when the withdrawal got rejected, and so on.
Here you can check the whole list of all complaints submitted against 22Bet: https://casino.guru/complaints as well as you can submit your own complaint here. Share your progress, please.
Однією з основних причин, чому букмекери відмовляються виплачувати виграші, є відмова клієнта повторно підтвердити свій рахунок і підтвердити свою особу.
Іноді гравці не розуміють, чому букмекери в черговий раз просять їх подати свої дані і вимагають нові документи. Окрім захисту власних інтересів, букмекерська контора захищає таким чином акаунти своїх гравців і хоче переконатися, що ваш обліковий запис не використовується третіми особами.
One of the main reasons bookmakers refuse to pay out winnings is the customer's refusal to re-verify their account and confirm their identity.
Sometimes the players do not understand why the bookmakers are asking them once again to submit their data and asking for new documents. In addition to protecting its own interests, the bookmaker is protecting its players' accounts in this way and wants to make sure your account is not used by third parties.
Una delle ragioni principali per cui i bookmaker si rifiutano di pagare le vincite è il rifiuto del cliente di verificare nuovamente il conto e confermare la propria identità.
A volte i giocatori non capiscono perché i bookmakers chiedono loro ancora una volta di inviare i loro dati e richiedono nuovi documenti. Oltre a proteggere i propri interessi, il bookmaker sta proteggendo i conti dei suoi giocatori in questo modo e vuole assicurarsi che il tuo conto non sia usato da terzi.
Це правда. Казино чи букмекерська контора часто запитують додаткові документи на випадок, якщо ви використовуєте інший спосіб оплати на своєму рахунку або ваші документи (посвідчення особи, картка, водійські права) закінчуються.
That's true. The casino or bookmaker often asks for more documents in case you use another payment method on your account or your documents (ID, card, driver's license) expire.
Доброго дня, я Емма, я пишу з провінції Сондріо. Для операторів це нормально проводити перевірки, щоб уникнути шахрайства та інших незручностей, це трапляється у всіх букмекерських конторах, таких як Betfair, а також залежить від методу депозиту, який ви використовуєте. Що стосується банківського переказу, то це один із способів оплати, який займає більше часу, за допомогою кредитної картки, передоплаченої системи Paypal або інших електронних гаманців, безумовно, кредит швидше.
Good afternoon, I'm Emma and I'm writing from the province of Sondrio. It is normal for operators to carry out checks to avoid fraud and other inconveniences, it happens on all bookmakers, such as Betfair and then it also depends on the deposit method you use. As for the bank transfer, it is one of the methods to pay that takes longer, using credit card, prepaid Paypal or other electronic wallets, certainly the credit is faster.
Buon pomeriggio, sono Emma e scrivo dalla provincia di Sondrio. Normale che gli operatori facciano delle verifiche per evitare frodi e altri incovenienti, succede su tutti i bookmaker, come Betfair e poi dipende anche dal metodo di deposito che si utilizza. Per quanto riguarda il bonifico è uno dei metodi per versare che impiega piú tempo, utilizzando carta di credito, prepagate Paypal o altri portafogli elettronici sicuramente è piú veloce l’accredito.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.