ФорумОбговорення скарг22bet проблеми виведення

22bet проблеми виведення (Сторінка 4)

4 р. тому від giseryd
|
67122 переглядів 170 відповідей |
|
1...3 4 5...9
lauarual
3 р. тому

Вгадайте його Jeton, оскільки це написано на їх веб-сайті. "Щоб обробити будь-які виплати з вашого гаманця Jeton, вам потрібно буде пройти процес перевірки. Процес підтвердження для Jeton Wallet - це стандартизований захід дотримання вимог проти відмивання грошей (AML), знати своїх клієнтів (KYC) та закони та положення про фінансування боротьби з тероризмом (CTF). Процес складається з подання підтверджуючої документації. Час обробки для перевірки може зайняти до 12 годин, залежно від рівня суспільних інтересів ".


у ньому просто сказано, що відхилено при ставці 22 (раніше в ньому говорилося "заперечено оператором")

Автоматичний переклад.
lauarual
3 р. тому

Звучить добре, я чекаю, коли ви надішлете мені електронне повідомлення 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

В порядку.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я успішно завершив ідентифікацію рахунку в банківській картці та документа, який вони вимагали

просив зняти кошти, і протягом приблизно 5 днів він був завершений, і гроші надійшли на мою картку, тоді я знову попросив зняти кошти, а конкретно 5 вилучень на загальну суму 1,290 євро, і вони були схвалені майже відразу, проблема в тому, минули дні, і вони не завершили платіж мій банк. Я постійно контактую з компетентним відділом банку, і до цих пір вони не надсилали жодного запиту на суму (я хочу сказати, що перше зняття коштів, де я просив, відбулося Зазвичай у мене проблема в інших 5 нових зняттях)

також вони заблокували мій онлайн-чат - це трагічно

Автоматичний переклад.
Useruser
3 р. тому

Хм, це завжди говорять, коли казино перестає спілкуватися з гравцем. Ви намагалися надсилати їм електронні листи?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

так, я кілька разів надсилав повідомлення електронною поштою, і я отримую абсолютно ті самі відповіді, що я даю їм дані свого рахунку та надсилаю знімок екрана з вилученням грошей, про що я просив, про все, що я робив, і я надсилав їх багато разів, без результатів у відповіді попередніх днів мені сказали, що запиту на зняття коштів немає, і суми були сплачені, і вони посилаються на перше зняття, про яке я вам говорив у повідомленні після чергової спроби, я автоматично отримав повідомлення знову через багато годин, щоб відправити їм зняття на фото, де я це зробив, і тепер вони не відповідають мені два дні

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Useruser
3 р. тому

У цьому випадку я пропоную подати скаргу на нашому веб-сайті. Мабуть, насправді дратує, коли ви не можете зв’язатися з кимось, хто повідомить вам будь-яку відповідну інформацію про ваш вихід. Я просто не розумію цієї поведінки.

https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
3 р. тому

передача завершена велике спасибі

Автоматичний переклад.
Useruser
3 р. тому

Приємно, вітаю!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт всім,

Я зареєструвався на цьому сайті сьогодні, зіграв загалом 170 євро в спортивних ставках і виграв 770 євро ... Я спробував зняти гроші через Mastercard, і це дало мені "Процес відмовлено оператором" кілька разів після того, як зв'язався зі службою підтримки електронною поштою що я міг зняти кошти банківським переказом, тому що вони це дозволили, я здійснив зняття € 770 банківським переказом, і тепер це знаходиться у СТАТУТІ "ЗАТВЕРДЖЕНО" ... Питання в тому: чи можу я бути тихим, тобто статус ВІДКРИТО це означає "ГОТОВО", або я все одно можу мати проблеми?


Якщо хтось мав такий самий досвід, завчасно дякую за відповідь.

Дякую і вітаю

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, мені потрібна допомога. Я заплатив з головної картки на рахунок, вона перестала працювати, а потім я заплатив з візової картки моєї сестри (я грав на ці гроші), тепер, коли я хочу зняти гроші, вона повинна бути написана тим же способом, що і депозит, але він не приймає нову візу, тому що сума для виплати перевищує депозит, зараз вони просять мільйон фотографій, щоб їх надіслати, вони крутять мене по колу, просять дані нового банку картка, і це не на моє ім’я, а на мою сестру

Автоматичний переклад.
Stfn
3 р. тому

Так, це стандартна процедура, і ви, мабуть, зіткнулись із справжніми проблемами, оскільки депонування методами оплати, які вам не належать, заборонено в більшості казино. Я боюся, що коли ви надішлете їм фотографію картки, вони скасують виграш.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

У більшості положень та умов заборонено використовувати чужу карту для депозиту, і, як правило, усі виграші анулюються та конфіскуються. Ця компанія може зробити виняток, якщо вам пощастить

Автоматичний переклад.
Stfn
3 р. тому

Звичайно, вони скасують ваш виграш, коли зрозуміють, що картка не ваша.

Ви не пробували внести і зняти за допомогою способу оплати на своє ім’я?

Автоматичний переклад.
kaptenlok
3 р. тому

Шановний, я так само, як ти з проблемою виведення, скажи мені, який альтернативний метод ти використовував і чи він працював для тебе?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Зрештою я нічого не провалив, прощаюсь. Товариші, у мене проблема, якщо є рішення, як найкраще мати рахунок на 22bet? Картові платежі іноземним букмекерським конторам зараз заборонені. Чи слід мені відкривати рахунок у друга з-за кордону та який спосіб оплати / зняття коштів використовувати?

Автоматичний переклад.
Stfn
3 р. тому

Ви не могли зняти свої гроші?

Яка конкретна проблема?

Автоматичний переклад.
Thomas75
3 р. тому

Насправді, якщо вони скажуть вам створити електронний гаманець, я б це зробив. Якщо ви отримаєте від них повідомлення "Неможливо зняти кошти. Вам потрібно зняти кошти тим же способом, що і депозит. Зняти пропорційно вашим депозитам", тоді я зв'язався б з ними і запитав: "Добре, я зробив те, що ви просили мене щоб робити тоді, що мені робити далі? " Тому що вони завжди можуть відмінити правило і надіслати всі гроші на ваш електронний гаманець у будь-якому випадку.

Незважаючи на те, що це трудомістко і не має жодного сенсу, я дотримувався б їхніх вказівок, оскільки отримання грошей є найважливішою їх частиною.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Лаура з центру тестування дала мені дуже добрі поради, щоб правильно зробити процес, але я все-таки отримав повідомлення про помилку, про яке я згадував у своєму попередньому дописі. Я створив рахунок skrill, додав 10 € методом paysafecard, оскільки нібито mastercard вбиває процес. Потім я поставив 11 євро на коефіцієнт 2,3, щоб бути «безпечним», і спробував зняти гроші за допомогою Skrill (новий метод зняття коштів, створений для цієї шахрайської компанії), але це не спрацювало. Я підтверджую, що зробив все правильно і в правильному порядку.

Я зв’язався з ними, і вони надіслали мені те саме повідомлення копіювання, яке вони надсилали мені протягом останніх 30 електронних листів із 52, які я їм надсилав. Я подав скаргу та отримав електронне повідомлення від Крістіни із заявою, що над моєю скаргою буде розглянуто, але все одно нічого. Думаю, у вас, хлопці, багато роботи, і ви є моїми єдиними надіями, оскільки 22bet поставив мене у глухий кут. Вони явно глузують із ситуації, і я починаю її втрачати. Я хотів би, щоб перед мною був засновник лайна ...


З повагою,



Автоматичний переклад.
3 р. тому

Чесно кажучи, 22Bet має не найкращу репутацію. Порада наступного разу, перш ніж почати грати в казино, перегляньте відгуки. 😉 Я розумію, що це не допомагає вам у вирішенні поточної проблеми, а більше для запобігання її в майбутньому.


Чи можна їм зателефонувати, іноді це допомагає продовжувати переслідувати їх, ха-ха.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого