Гей!
Покладіть гроші на минулому тижні, програли та виграли за вихідні, але зараз хочете вивести мої гроші, тепер проблеми починаються!
Депоновані гроші на моїй картці MasterCard (наскільки я розумію, це може трохи ускладнити)
Я зв’язався зі службою підтримки, і ось мої електронні листи з ними.
-Здравствуйте. Вкажіть номер свого ігрового рахунку, будь ласка.
Я це зробив.
-Надайте нам фотографію банківської картки (з обох сторін), номер банківської картки можна закрити аркушем паперу, залишивши видимими перші 6 і останні 4 цифри, а на тильній стороні також можна закрити код CVC.
Я зробив це, надіслав їм фотографії зі своєю банківською карткою та кількома захищеними номерами.
-Ви повинні надати нам виписку з банку на банківську картку у форматі pdf. У цій виписці повинно бути вказано ім’я власника банківської картки, номер картки та ваші депозити.
Зараз я направив запитання до свого банку, чи можна це виправити, але чи законно, що 22bet хоче стільки інформації, і чи варто мені навіть надсилати інформацію, якщо це можна виправити з банку? Який сенс покривати певні номери на моїй банківській картці минулого разу, якщо вони тепер хочуть цілий номер?
Хто-небудь може мені допомогти? І поради щодо того, як я можу отримати гроші з цього казино?
Дякую за допомогу!
Hey!
Put money in last week, lost and won over the weekend but now want to withdraw my money, now the problems start!
Deposited money with my MasterCard (as I understand it, it can make things a little harder)
I contacted support and here are my emails with them.
-Hello. Specify the number of your gaming account, please.
I did that.
-Provide us with a photo of the bank card (both sides), the bank card number can be closed with a piece of paper leaving first 6 and last 4 digits visible and on the back side the CVC code can be closed as well.
I did that, send them the photos with My bankcard and some Numbers protected.
-You should provide us with the bank statement for the bank card in the pdf format. This statement should display this bank card holder's name, number of the card, your deposits.
I have now sent a question to my bank if this can be fixed, but is it legal that 22bet wants this much information and should I even send the information if it can be fixed from the bank? What's the point of covering certain numbers on my bank card last time if they now want the whole number?
Anyone that can help me? And tips on how I can get my money out of this Casino?
Thanks for the help!
Hej!
Satt in pengar under föregående vecka, förlorat och vunnit under helgen men vill nu ta ut mina pengar, nu börjar problemen!
Satte in pengar med mitt MasterCard (som jag förstår det kan det göra saken lite svårare)
Jag kontaktade support och här kommer mina mail med dem.
-Hello. Specify the number of your gaming account, please.
I did that.
-Provide us with a photo of the bank card (both sides), the bank card number can be closed with a piece of paper leaving first 6 and last 4 digits visible and on the back side the CVC code can be closed as well.
I did that, send them the photos with My bankcard and some Numbers protected.
-You should provide us with the bank statement for the bank card in the pdf-format. This statement should display this bank card holder's name, number of the card, your deposits.
Jag har nu skickat en fråga till min bank om detta går att fixa, men är det lagligt att 22bet vill ha så här mycket information och ska jag ens skicka informationen om det går att fixa från banken? Vad är meningen med att täcka vissa nummer på mitt bankkort förra gången om dem nu vill ha hela nummert?
Någon som kan hjälpa mig? Och tips på hur jag kan få ut mina pengar från detta Casinot?
Tack för hjälpen!