20 ставки зняти

2 р. тому від luppoqwe
|
3635 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Шановний, доброго ранку!

Я вже хочу вибачитися за свою англійську. Ти знаєш, що ми вчимося щодня та вдосконалюємося, тому сьогодні я намагаюся використовувати все можливе! Вибачте за це.


Ви моя остання надія, хлопці! Я вже борюся з 20 ставками 1,5 місяця. Але почнемо з самого початку.


Я думаю, що в липні, коли вперше внесли депозит на сайт і трохи пограли, але я хочу спробувати, чи можуть вони мене обдурити чи ні, тому я виводжу гроші. У ці дні вони не приймають MasterCard для зняття, тому я використовував Sticpay (ніколи не чув про це раніше). Він працював дуже добре, зайняло приблизно 3 хвилини, і я отримав свої гроші, я також зробив перевірку та все. Тож я подумав, що якщо вони мене не обдурять, це хороший сайт, тож я вносив депозит знову і знову. Потім я побачив, що вони мають можливість оплатити карткою Mastercard, тому я просто пішов і хочу отримати свої гроші, і почав знімати. Мені відмовляють, будь ласка, підтвердьте себе, щоб я знову почав завантажувати свої документи, я маю на увазі всі вони запитували мою банківську картку, передню та зворотну сторони, мій ідентифікатор, мою адресну картку тощо тощо, і все буде добре, поки ми не дійдемо до підтвердження адреси та моєї назва. Так, я зробив помилку, я знаю, тому що мій автозаповнювач заповнив його, і мене звуть Норберт, але наповнювач написано Norbi. Я написав у службу підтримки, так, ми надіслали сповіщення відділу зняття коштів, і у вас із цим не виникло проблем, а потім прийшло підтвердження адреси. Усі рахунки за комунальні послуги приходять на ім’я моєї дружини, тому я справді нічого не маю. Я завантажив документ зі свого уряду. Виписку банку відхилено. Я вніс лише для цього, тому що вони бачать назву свого банку, назву мого банку, моє ім’я, адресу та все інше. Але його теж відхилили. Рахунок за телефон відхилено. Тож у мене немає іншого вибору, що я можу завантажити, але мені відмовляють у всьому. Я дуже сподіваюся, хлопці, що ви можете мені допомогти.

Якщо вам потрібні фотографії, дайте мені знати, куди я можу їх надіслати, і я це зроблю!


Дякую, що прочитали!

Гарного дня

Норбі

Автоматичний переклад.
luppoqwe
2 р. тому

Привіт,

Чи правильно я зрозумів, що цей Sticpay (я теж ніколи про нього раніше не чув) більше не доступний, оскільки ви застрягли на верифікації, ініційованій вашим зняттям, пов’язаним з MasterCard?

Я просто хочу бути впевненим.

Я думаю, що буде найкраще, якщо ви зможете подати скаргу, ми пропонуємо підтримку гравцям у подібних ситуаціях і уважно спостерігаємо за такими випадками.

Не соромтеся подати скаргу, натиснувши це посилання . Будь ласка, завантажте всю відповідну інформацію та зв’язок із казино, ви також можете надати нам документи, які ви вже надали в казино.

Я вважаю, що деяким іншим людям також може бути важко надати рахунки за комунальні послуги чи навіть підтвердження адреси, тому що хтось інший оплачує рахунки, а вони просто переїхали в інший район міста, а в їхніх ідентифікаційних картках і банківських виписках завжди вказано лише постійну адресу.

Сподіваюся, ми зможемо вам порадити та допомогти.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого