Вибачте, я не знаю, чи ви зрозуміли те, що я написав, але ми не можемо допомогти.
Ось ваш висновок скарги :
«Як ви, мабуть, знаєте, наш форум Casino.Guru розглядає скарги лише щодо онлайн-казино . Я розумію, що вам це, мабуть, важко, але, на жаль, ми не маємо достатнього розуміння, щоб взятися за таке питання, пов’язане з спортивні ставки. Також зауважте, що ми не можемо розглядати будь-який випадок, пов’язаний із партнерськими відносинами між гравцем і казино . Я буду змушений відхилити вашу скаргу».
На жаль, не залишилося нічого сказати - незалежно від казино.
Будьте здорові.🤞
I'm sorry, I have no clue whether you understood what I wrote, but we can't provide any help.
This your complaint conclusion:
"As you might know, our forum Casino.Guru, deals with the complaints regarding online casinos only. I understand it must be difficult for you, but unfortunately, we don’t have enough insight to take on this kind of issue, related to a sports betting. Also please note that any case with any affiliate relation between the player and the casino can't be handled by us. I will be forced to reject your complaint."
Nothing much left to say, I'm afraid - no matter the casino.
Stay well.🤞
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.