ФорумОбговорення скарг1win працює як шахрайська компанія.

1win працює як шахрайська компанія. (Сторінка 4)

2 р. тому від Abdulrahaman
|
18940 переглядів 80 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
Recan97
2 р. тому

Вона повернула свої гроші, але ми троє були «горохом у горщику», усі 3 правила 9.7, усі 3 доводили невинність.

Але їй платили, а нам двом – ні.

І казино чуйно відреагувало на мою скаргу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую, я радий за вас, що ви отримали свої гроші. Яке рішення або спосіб повернути його?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вас попросять надати факти (докази), що підтверджують вашу невинуватість.

Але це можна зробити, коли казино компілює.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не розумію, як вони сказали, що Hafsat використала мою адресу електронної пошти, чи я використовував її адресу електронної пошти для створення облікового запису на 1win.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я прочитав вашу скаргу, було сказано, що у нас були подібні скарги, і казино надало докази того, що ваш обліковий запис було позначено тегом мого... Я думаю, саме це змусило їх подумати, що ми ті самі люди.

Вони сказали, що я використовував вашу електронну адресу, щоб відкрити обліковий запис у 1win.


Ви сказали, що ваш рахунок і гроші були конфісковані в березні місяці, я відкрив рахунок у 1win у травні.

До березня цього року я нічого не знаю про 1win.


Чому вони нас обох плутають??

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Hafsat
2 р. тому

Зараз я справді не знаю, що робити, думаю, мені доведеться знову звернутися до органу ліцензування, надавши свої дані та відповідні знімки екрана.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Recan97
2 р. тому

Найкраще рішення — подати скаргу , яку ви вже зробили, а потім сподіватися, що казино співпрацюватиме, якщо буде потрібно. 🤞🙏

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Антилефон NV ? Вони не відповідають? Якою поштою ти користуєшся?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я просто чекав, можете перевірити?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Антилефон NV ? Вони не відповідають? Якою поштою ти користуєшся?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Антителефон майже не реагує.

Тим не менш, ви можете надіслати на вказані нижче електронні адреси.

але я хотів би порадити вам спочатку дозволити гуру казино допомогти вам; якщо немає відповіді від казино або ви не задоволені рішенням гуру, ви можете зв’язатися з органами ліцензування.


info@gaminglicences.com

скарги-диспут--gaminglicences.com

complaints@gaminglicences.com

complaints@egamings.com

certria@gaminglicences.com

Complaints@softgamings.com

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто чекав, можете перевірити?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

це добре – тепер я бачу скаргу . Що ж, я зараз повторюся, будемо сподіватися, що казино піде на співпрацю, якщо виникне така потреба. 🤞🙏

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто чекав, можете перевірити?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Recan,

Я бачу, що представники казино запитали вас, чи всі ваші виграші прийшли зі спорту, чи ви раніше грали в ігри казино, тоді я думаю, що вони могли б вам допомогти, і, звичайно, якщо ви впевнені, що ваше порушення походить не з ігри, в які ви грали.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не робив жодних порушень, крім того, 1win навіть не представляє мені деталі з обґрунтуванням, я сподіваюся, що гуру мені допоможе. Я не можу отримати відповіді від влади.

Автоматичний переклад.
Recan97
2 р. тому

Я не хочу вживати образливих слів, щоб описати владу... але якщо бути відвертим, вони не допомагають, казино платить владі, і якщо влада продовжуватиме запитувати казино, хто заплатить владі?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не робив жодних порушень, крім того, 1win навіть не представляє мені деталі з обґрунтуванням, я сподіваюся, що гуру мені допоможе. Я не можу отримати відповіді від влади.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, я мушу здебільшого погодитися з Хафсатом, крім того, я також боюся, що ваша скарга буде відхилена через те, що в ній є спортивні ставки. Подивимося, що буде, бажаю тобі всього найкращого. 🙏🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Але я також грав у казино, тому зазвичай це буде добре. Спасибі

Автоматичний переклад.
Recan97
2 р. тому

Привіт, я розумію, але мої занепокоєння все ще тривають,

Я ще раз перевірив вашу скаргу, вона не здається мені оптимістичною. Тримайся!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Антилефон Н.В. (Не можу отримати відповіді.)


Хоча більшу частину мого заробітку отримують із розділу казино, casinoguru мені не допомагає. (Тому що я зробив 6 спортивних ставок.)


Chips.gg звинувачує мене в зловживанні іншим казино і тому конфіскував мої прибутки в 13 000 доларів. Casinoguru не підтримує це


https://casino.guru/chips-gg-casino-the-player-s-account-got-closed

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: щойно зробив посилання доступним для натискання
Автоматичний переклад.
barmybasket
1 рік тому

Мені шкода, що все закінчилося саме так. 🙁

є ще один аспект, який заважає нам ефективно допомогти вам:

«Також зауважте, що ми не можемо розглядати будь-які випадки, пов’язані з партнерськими відносинами між гравцем і казино . Я буду змушений відхилити вашу скаргу»

На форумі ви можете знайти інших гравців, яких Antllepnone також проігнорував.

Будь ласка, зверніть увагу на репутацію казино в першу чергу, я вважаю, що це може позбавити вас майбутніх проблем.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

My Affiliate another casino Rollbit- not chips.gg це просто.

Мій випадок з Chips.gg.

Chips.gg звинувачує мене в зловживанні ролбітом. Я також кажу, що у нас є афілійоване партнерство з Rollbit, і воно продовжується. Як я міг зловживати?



Автоматичний переклад.
barmybasket
1 рік тому

Вибачте, я не знаю, чи ви зрозуміли те, що я написав, але ми не можемо допомогти.

Ось ваш висновок скарги :

«Як ви, мабуть, знаєте, наш форум Casino.Guru розглядає скарги лише щодо онлайн-казино . Я розумію, що вам це, мабуть, важко, але, на жаль, ми не маємо достатнього розуміння, щоб взятися за таке питання, пов’язане з спортивні ставки. Також зауважте, що ми не можемо розглядати будь-який випадок, пов’язаний із партнерськими відносинами між гравцем і казино . Я буду змушений відхилити вашу скаргу».

На жаль, не залишилося нічого сказати - незалежно від казино.

Будьте здорові.🤞


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
1 рік тому

Взагалі, дивно, що так сталося. Я тут давно, зі мною таких проблем ніколи не було. Якщо робити ставки помірковано і розумно, цього не станеться

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого