Кюрасао несправедливо ставиться до гравців... Я прочитав його умови та умову, що для вирішення справи може знадобитися до 7 місяців.
І після подання скарги до них, один позбувся свого права судитися з казино.
Curacao are not fair to players.....i read it in thier terms and condition that it can take upto 7months before a case is been resolved.
And after submitting a complaint to them, one has forfeited his right to sue the casino.
Здається, я вже чув про це «правило». Ну, це Кюрасао, не можна звинувачувати гравців у тому, що вони взагалі уникають таких ліцензованих казино. Мені шкода, що це працює таким чином.
I think I have already heard about this "rule". Well, it's Curacao, can't blame players for avoiding such licensed casinos in general. I'm sorry it works this way.
Чи можете ви надати повну виписку з вашого облікового запису/гаманця TRON, де ми зможемо чітко бачити, коли та де ви робили депозити та знімали кошти на та з 1win
Я надіслав потік облікового запису Binance. Ви знаєте, чи файл, який я надіслав, вам потрібен? Вище сказано про відображення записів про депозити та зняття з 1win! Я не можу це зробити! Тому що я не пам'ятаю, який з них був внесений в 1win або
Тому я забезпечую весь оборот Binance
Can you please provide a full statement from your TRON account/wallet where we can clearly see when and where you made deposits and withdrawals to and from 1win
I sent the flow of Binance account, do you know if the file I sent is what you need? The above says to display the deposit and withdrawal records of 1win! I can't do it! Because I can't remember which one was deposited into 1win or
So I provide all the turnover of Binance
Я щойно відкрив запит, як і ви, я став жертвою 1WIN, нібито порушивши правило 9.7, коли нічого цього немає, моя сума 3000 євро, а не сто євро.., у мене більше немає слів, я думаю взяти адвокат на острові Кюрасао, щоб представити справу, минуло 2 місяці, як я вів суперечку з ними з 15 серпня після перевірки облікового запису
I have just opened a request like you, I was a victim of 1WIN, supposedly having violated rule 9.7 when there is nothing of that, my sum is 3000 euros and not a hundred euros.., I have no more words I think to take a lawyer on the island of curacao to present the case, it's been 2 months that I have been in dispute with them since August 15 since the verification of the account
Вибачте за ваш випадок, мій становить лише 130 доларів, оскільки в березні вони відмовилися виплачувати мені мою суму!
So sorry about your case,mine is just $130 since the month of march they've refused to pay me my sum!
Ви вирішили ситуацію чи ні? Вони теж заблокували ваш акаунт? Я зв’язався з антилефоном, який дав їм ліцензію, лол, вони теж не відповідають.. Ганьба
You solved the situation or not ? They blocked your account too? I conctated the antillephone which give them the license lol they dont answer too.. Shame
Я щойно відкрив запит, як і ви, я став жертвою 1WIN, нібито порушивши правило 9.7, коли нічого цього немає, моя сума 3000 євро, а не сто євро.., у мене більше немає слів, я думаю взяти адвокат на острові Кюрасао, щоб представити справу, минуло 2 місяці, як я вів суперечку з ними з 15 серпня після перевірки облікового запису
I have just opened a request like you, I was a victim of 1WIN, supposedly having violated rule 9.7 when there is nothing of that, my sum is 3000 euros and not a hundred euros.., I have no more words I think to take a lawyer on the island of curacao to present the case, it's been 2 months that I have been in dispute with them since August 15 since the verification of the account
Добре, що ви подали скаргу . Тепер ми маємо сподіватися, що це казино співпрацюватиме, це, на жаль, найскладніше.
It's good that you have submitted the complaint. Now we have to hope that this casino will cooperate, this is the trickiest part, sadly.
Навіть якщо вони вам відповідають, вони, як правило, відповідають таким чином, що ви точно знаєте, що вони вам не допоможуть!
Even if they answer you, the tend to answer in a way,you definitely know they ain't going to help you!
Я б порадив вам дозволити гуру казино допомогти вам, так буде простіше, але якщо казино не виконує вимоги, ви можете зв’язатися з curacao, але вам доведеться продовжувати надсилати їм повідомлення на регулярній основі, якщо ви на щастя, колись вони дадуть відповідь!
I'd advise you let casino guru help you, it will be easier that way but when the casino fails to comply,then you can contact curacao, but you'll have to keep sending them messages on a regular basis, if you're lucky they will respond some day!
Було закрито як невирішене, вони не співпрацювали, вони взагалі не відповіли на мою скаргу на сайті гуру.
У мене з ними ще близько 100 доларів.
Was closed as unresolved, they didn't cooperated, they didn't respond to my complaint at all on guru's site.
I still have about $100 with them.
Привіт Racan97,
Якщо більшу частину вашого виграшу принесли спорт, гуру казино відхилить вашу скаргу, вони мають справу лише з іграми казино, інколи вам все одно може пощастити, вони не запитуватимуть про вашу історію ігор!
Але, боюся, у своїй скарзі ви згадали про спорт.
Я сподіваюся, що ви більше граєте в ігри казино або в рівному співвідношенні як з казино, так і зі спортивними іграми!
Hello Racan97,
If most of your winning came from sport,the casino guru will reject your complaint, they only deal with casino games,sometimes you might get lucky anyway, they won't ask about your game history!
But I'm afraid in your complaint you mentioned sports.
I hope you play more of casino games or having equal ratio with both casino and sport games!
Сьогодні я отримав свої виплати, ви, я та Хафсат були позначені тегами в повідомленні, надісланому на адресу 1win.
Я сподіваюся, що ви також отримаєте гроші.
I got my withdrawals today,you,I and Hafsat were tagged on the message licensing authority sent to 1win.
I hope you all get ya money out too.
Я не розумію, як вони сказали, що Hafsat використала мою адресу електронної пошти, чи я використовував її адресу електронної пошти для створення облікового запису на 1win.
I don't understand, how they said Hafsat used my email address or is it that I used her email address to create account on 1win.
Я радий за вас!
Серйозно, мені хочеться плакати 🥺
I'm happy for you!
Seriously I feel like crying 🥺
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.