ФорумОбговорення скарг1win Casino скаржиться.

1win Casino скаржиться.

2 міс. тому від ramazashviligiorgi
|
564 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
2 міс. тому

Привіт, народ. У мене поганий досвід роботи з 1wincasino. Кілька місяців тому я відкрив свій рахунок у цьому казино, а тиждень тому я виграв гроші, і сайт несподівано виштовхнув мене. Я спробував увійти ще раз, але не зміг. Також намагався відновити мої дані, але безрезультатно - написано «Недійсні дані». Я написав у службу підтримки – вони не знають, що сталося, і не можуть відновити мої дані.

Сьогодні я відкрив новий обліковий запис, використав той же логін і пароль (!) і грав. Після того, як виграв трапилось те саме ч...т, сайт виштовхнув мене й не зміг увійти за допомогою мого облікового запису. Будь ласка, допоможіть мені 🙏🏻

Автоматичний переклад.
ramazashviligiorgi
2 міс. тому

Привіт. Це досить цікава ситуація. Чи можу я запитати, чи ваш перший рахунок був повністю підтверджений у цьому казино?

І коли насправді ви востаннє могли увійти до свого облікового запису?

Я сподіваюся, що наша команда зможе з'ясувати, що сталося з вашим першим обліковим записом у вашій скарзі .

Буде проведено ретельне розслідування цієї справи, і, сподіваюся, казино співпрацюватиме з нами, щоб ми могли вирішити цю проблему разом.

Будь ласка, наберіться терпіння та повідомляйте нам будь-яку нову інформацію.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт. Ні, це не було повністю перевірено, і ніхто про це не запитував, але у мене було багато транзакцій без перевірки.

Я входив вчора востаннє. У мене також є ідентифікаційний номер гравця.

Автоматичний переклад.
ramazashviligiorgi
2 міс. тому

Чи правильно я розумію, що ви змогли увійти вчора? Чи означає це, що ваш обліковий запис зараз розблоковано?🤔

Можливо, ви також змогли зв’язатися з казино?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ні, 2 дні тому я грав і мене заблокували.

Автоматичний переклад.
ramazashviligiorgi
2 міс. тому

Добре, тепер я розумію, дякую.

Отже, я бачу, що наша команда працює над вашою скаргою та зв’яжеться з вами, коли це буде можливо.

Якщо у вас є якісь новини, будь ласка, будь-ласка, звертайтеся.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дякую 🙏🏻 Я дуже ціную вашу підтримку. Переможемо нечесне казино!

Автоматичний переклад.
ramazashviligiorgi
1 місяць тому

Я тримаю за вас кулаки і сподіваюся, що все вирішиться справедливо. 🤞

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого