ФорумОбговорення скарг«SilverPlay» (КАЗИНО )БРАГА

«SilverPlay» (КАЗИНО )БРАГА

1 рік тому від Djlilbo87
|
3866 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я хотів би повідомити тут, і всі були чітко та повністю обізнані про сайт silver play, сайт silver play є шахрайським спотворенням і дуже непрофесійним сайтом, який обіцяє клієнтам кошти та бонуси, і не є героєм у моєму випадку Я зробив депозит три рази перший депозит з 20 і активував безпосередньо перед другим депозитом з 15 і активував код раніше, а останній депозит активував бонусний код раніше і зробив ще один депозит на десять я намагався натиснути на чат це було дуже довго недоступний немає годин роботи або переглядів, які займає чат, ви не знаєте, коли вони там. Я написав електронний лист і до сьогодні не отримав жодної відповіді від служби підтримки, нарешті я зміг зустрітися з кимось, і він пояснив для мене дуже, дуже сумнівні та безглузді відповіді. Я опублікую тут історію чату, щоб ви могли все побачити, давайте подивимось, яку нісенітницю та фігню тут говорять ці джентльмени, тому уникайте цього сайту як шахраїв t оманливий і дуже непрофесійний сайт

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звіт про чат. Початок чату

Ласкаво просимо до служби підтримки клієнтів SilverPlay.

(09:55:33) Ібрагім

Я зробив депозит учора, і щоразу, коли я активував бонусний код із купона, і я не отримав жодного кредиту, я писав вам раніше електронною поштою та через чат, вони відповідають, і не шкодую про це, я хочу свій бонус негайно, і дивіться мій кредит зараховано на мій рахунок клієнта

прямий депозит djlibo

(09:57:22) Віктор

Дякую за коректну інформацію.

Чи можете ви дати мені хвилинку, щоб перевірити це для вас?

(09:58:11) Ібрагім

Так, знайдіть необхідний час і дійте професійно та коректно

(09:58:48) Віктор

Дякую! Дякую за ваше терпіння, Ібрагіме!

Я перевірив і побачив, чому ви не отримали бонуси.

Для вашого першого депозиту в розмірі 20 євро ви активували ваучер після внесення депозиту, тому його не отримали. Ваші наступні 2 депозити на суму 15 і 10 євро мали бонусний купон, активований правильно, але відповідно до умов бонусу (з якими ви можете ознайомитися тутhttps:// silverplay.com/de/promotions/casino-reload) Мінімальна сума депозиту для ця акція становить 20 євро.

(10:02:08) Ібрагім Коскун

Дякую за інформацію, і тепер я прошу розумного рішення

(10:02:50) Віктор

Бонус за перезавантаження все ще активний на рахунку, і щойно ви зробите мінімальний депозит у розмірі 20 євро, ви отримаєте 50% від суми депозиту як бонус для розділу казино.

(10:03:37) Ібрагім

Я хочу кредит на всі три вклади

Якщо ви цього не зробите, негайно закрийте мій обліковий запис

Я дуже засмучений

(10:04:22) Віктор

Чому ви хочете закрити свій обліковий запис, якщо можна запитати?

(10:04:40) Ібрагім

І просто хочу свою премію

Не дає мого бонусу

Якщо вони зарахують мені обіцяний кредит на мій рахунок, я залишуся

(10:06:09) Віктор

Я розумію, і якщо це залежить від мене, я хотів би надати вам бонус, але у нас немає активних безкоштовних бонусів, і найкраще, що я можу запропонувати вам на даний момент, це приватний бонус за перезавантаження в розмірі 125% до €500 для розділ казино з мінімальним депозитом 20 євро.

(10:07:02) Ібрагім

Ви, мабуть, трохи не хочете мене зрозуміти прямо зараз, чи я навмисно сказав йому, що зробив три депозити та активував купон кожного разу, коли у вас виникла технічна помилка чи дефект на вашому боці, чи це чистий намір, і я не Погано пишу мій обіцяний бонус, який називається розкраданням або отриманням послуг шляхом шахрайства. Я просто прошу вас. Я радий зарахувати кредити на свій обліковий запис клієнта, і питання вирішено, і якщо потрібно, я відкрию номер у Casino Go та інші платформи та отримайте те, що ви начебто робите, підтримку клієнтів, тому що це погано. Тепер кредитуйте бонус чи ні. До вашої інформації я вже надіслав електронний лист до служби підтримки щодо цього, поки що я не отримав відповіді

(10:08:32) Віктор

Я ніколи не казав, що у нас технічна проблема чи щось подібне. Клієнт зобов’язаний ознайомитися з умовами бонусів перед їх використанням.

(10:08:58) Віктор

Я був би дуже щасливий, якби міг зарахувати бонуси, але оскільки сума розігрується, це більше неможливо.

(10:09:01) Ібрагім

Я стверджую, що поясніть мені, чому бонус не зараховується, якщо він активований у моєму обліковому записі клієнта, і я зробив депозит за допомогою кнопки депозиту, якщо ви тепер стверджуєте інакше, це нісенітниця

Якщо ви не уповноважені це робити, то перешліть його тим, хто відповідає за те, що ви обіцяєте на сторінці, ви також повинні зберегти це

(10:10:07) Віктор

Ніхто не може, тому що депозити є азартними і ми не маємо активних безкоштовних бонусів. Ось чому я пропоную вам один із наших найкращих приватних бонусів у розмірі 125% до 500 євро для розділу казино.

(10:10:52) Ібрагім

Я не хочу більше жодних дискусій, нарахуйте мені гроші чи ні, я повідомлю про це!

(10:11:24) Віктор

Будь ласка, зрозумійте, що оскільки депозити є азартними іграми, неможливо зарахувати бонус на депозит, якого більше не існує.

(10:11:56) Віктор

Кожен клієнт несе повну відповідальність за ознайомлення з умовами бонусу перед його використанням.

(10:12:53) Віктор

Я перевірив у відділі бонусів, і ми можемо запропонувати вам спеціальний приватний бонус у розмірі 200% до 600 євро для розділу казино з мінімальним депозитом 20 євро. Це бонус, який ми пропонуємо лише особливим клієнтам.

(10:14:34) Віктор

Ти ще там?

Чи варто мені активувати бонусний купон, Ібрагіме? 10:19:18 Ібрагім покинув чат

Автоматичний переклад.
Djlilbo87
1 рік тому

Привіт,

Перш за все, згідно з наданою вами розшифровкою, я виявив, що служба підтримки повідомила вам, що, на жаль, ви неправильно активували перший бонус, а для решти ви не досягли мінімальної суми депозиту.

«Для вашого першого депозиту в розмірі 20 євро ви активували ваучер після внесення депозиту і тому його не отримали. Ваші наступні 2 депозити в розмірі 15 і 10 євро мали бонусний купон, активований правильно, але відповідно до умов бонусу (які ви можна проконсультуватися тут https://silverplay.com/de/promotions/casino-reload) Мінімальна сума депозиту для цієї акції становить 20 євро."

Було пояснено, ви отримали посилання, що веде до відповідних термінів.

Це те, що сталося, будь ласка?

Я бачу, що ви вже подали скаргу , просто будь ласка, зауважте, що така мова, навіть якщо вона невербальна, не буде терпіти, я впевнений.

Будь ласка, поводьтеся пристойно. Я з нетерпінням чекаю, як буде розглядатися скарга.


Опубліковано Radka Змінено Magda
Причина: редагувати посилання
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ви можете крутити і повертати як завгодно. Я активував купони щоразу, і я не знаю, в чому їхня проблема, чи підходить йому цей словесний аргумент чи ні. Мені абсолютно байдуже. Я вніс гроші. Я пообіцяв вам бонус не отримав його, і я також оголосив про це, як уже було оголошено, через який шахрайський сайт ви є, замість того, щоб задовольнити клієнта та просто написати, що ви просто балакаєте тут безглуздо.


На твоєму місці я б змінив твою поведінку, до чого ця нісенітниця, я ніколи не бачив нічого такого непрофесійного

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Djlilbo87
1 рік тому

Привіт,

Я нічого не перекручую 🙂, я просто прокоментував транскрипцію, яку ви опублікували.

Зверніть увагу, що ми не маємо жодного відношення до цього казино, тому я не беру участі в жодній службі підтримки клієнтів, яку казино надає або надає неправильно, ми є незалежним веб-сайтом, і це безкоштовний форум.

Команда зі скарг докладе всіх зусиль, щоб виявити проблему, як завжди. Буду чекати прогресу.

Я сам був би добрий до людей, які намагаються мені допомогти. З мого боку, я думаю, нічого змінити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тоді я прошу вас розглянути це питання неупереджено, тому що те, що він говорить, не відповідає дійсності, він стверджує, що я активував купон після мого депозиту і тому не відповідав умовам бонусу, тому що наступні два депозити були нижчими від мінімальної суми, бо це повна нісенітниця представлено лише так, що не є правдою, тому я скаржуся, і тому ця скарга є повністю й абсолютно виправданою. Я лише хочу зазначити, зокрема, що цей веб-сайт не компромісний і не має уявлення про помилки, які можуть мати технічні шляхи або будь-який інший дивний спосіб навіть не хотів уточнювати як жест доброї волі щодо клієнта чи демонстрації потреби в роз’ясненні чи доброї волі, відповідно, я знову вважаю цю скаргу абсолютно виправданою

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я неправильно витлумачив ваше повідомлення, тому прошу вибачення

Автоматичний переклад.
Djlilbo87
1 рік тому

Не біда, іноді ми отримуємо досить смішні речі від автоматичного перекладача 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тоді я прошу вас розглянути це питання неупереджено, тому що те, що він говорить, не відповідає дійсності, він стверджує, що я активував купон після мого депозиту і тому не відповідав умовам бонусу, тому що наступні два депозити були нижчими від мінімальної суми, бо це повна нісенітниця представлено лише так, що не є правдою, тому я скаржуся, і тому ця скарга є повністю й абсолютно виправданою. Я лише хочу зазначити, зокрема, що цей веб-сайт не компромісний і не має уявлення про помилки, які можуть мати технічні шляхи або будь-який інший дивний спосіб навіть не хотів уточнювати як жест доброї волі щодо клієнта чи демонстрації потреби в роз’ясненні чи доброї волі, відповідно, я знову вважаю цю скаргу абсолютно виправданою

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу,

добре, я думаю, що якщо ви або казино можете надати підтверджуючі докази, це буде дуже корисно. Чи можете ви вставити сюди посилання на бонус і на PrintScreen відобразити ваші депозити? Бажано через скаргу , якщо можна.

Це має принаймні оголосити, скільки ви внесли, щоб отримати бонус.

Хоча я не знаю, як ви можете довести, що ви активували бонус належним чином. 🤔

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, саме в цьому полягає проблема, про яку стверджує чат, так, що я не активував його, і раптом після того, як я зроблю другий і третій депозит, вони активуються правильно, тому я кажу, що цей сайт є шахрайським і непрофесійним, ви не можу нічого довести, ви можете лише довести, що я вніс 20 один раз, 15 раз і десять раз, це все, але це лише моя заява, і депозиту має бути достатньо, щоб прикрити правду

Автоматичний переклад.
Djlilbo87
1 рік тому

На жаль, депозити в цьому випадку навряд чи є доказом. 🙁

Вибачте, але скаргу вже закрито як необґрунтовану, ось пояснення:

" ...якщо ви не маєте права на отримання бонусу, у казино немає причин додавати його до вашого облікового запису. Крім того, кожне онлайн-казино має право закрити обліковий запис гравця без пояснення причини, якщо на ньому немає залишку .

Оскільки у вас більше немає балансу, а казино діяло відповідно до своїх умов, ми закриваємо скаргу».

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ніколи не грайте в цьому домі, якщо у вас є проблеми, вони навіть блокують вас у чатах і ніколи не відповідають, ви ніколи не граєте, вони втрачені в усіх аспектах

Автоматичний переклад.
rubenpg
10 міс. тому

привіт

Зрештою, я вважаю, що в цьому є якась логіка. Хоча я співчуваю, ви можете почуватися збентеженими.

Дозвольте мені пояснити AML (політика боротьби з відмиванням грошей):

«Найпоширеніший спосіб відмивання грошей через фізичне або онлайн-казино — це просто конвертувати брудні гроші в фішки або електронний баланс, грати в азартні ігри протягом короткого періоду часу, а потім перевести кошти.

На думку багатьох фінансових установ, азартні ігри в Інтернеті є одним із основних інструментів відмивання грошей . Ось чому сайти азартних ігор закликали прийняти RBA (підхід на основі ризику) для боротьби з цією незаконною діяльністю. Після цього були надані детальні вказівки владі країн по всьому світу, де легалізовано онлайн-азартні ігри. Їх закликали дотримуватися вказівок, дозволяючи компаніям, які зосереджені на азартних іграх, вийти на ринок».

Джерело: CASINO GURU ACADEMY iGaming Player Verification and AML

Зареєструйтесь безкоштовно та отримайте глибокі знання, як ви бачите, іноді це має значення.

Таким чином, казино встановлює вимоги до ставок для депозитів. Я відчуваю, що тут заковика.

Розумна вимога щодо ставок або пролонгації — 1x для менших сум. Деякі казино навіть просять у 10 разів більше депозиту. Отже, стежити за цим у термінах – це завжди гарна ідея.

Щоб переконатися, що це правильне пояснення, я пропоную вам запитати в казино, а потім тримати мене в курсі.

Як це звучить для вас?



Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Є спосіб дізнатися, коли він був активований. Просто клацніть на ньому вгорі праворуч, а потім на Поштову скриньку, після чого ви побачите активовані бонуси з датою та часом.


Автоматичний переклад.
Schlafnix40
9 міс. тому

Чудова порада!

Гравець зі скаргою повинен скористатися пропозицією! Наступного разу спробуйте відповісти Djlilbo87

На жаль, скаргу закрито як нерозглянуту . 🙁

Я вважаю, що проблема бонусів мала додаткові аспекти...

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого