ФорумОбговорення скарг!!!ЩАХРАЇ!!! СЛОТО КІНГ!!!

!!!ЩАХРАЇ!!! СЛОТО КІНГ!!!

9 міс. тому від vavanchuk555
|
1683 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
9 міс. тому

Не раджу це ШАХРАЇ!!! Зробив десь тридцять депозитів з карти дружини все норм прийняли так само 3 виводи з цієї ж карти теж все норм прийняли а як тільки виграв трошкі більшу суму 7тисяч то одразу пішла затримка по виводу і взагалі відмовились виплачувати зрізались на те що не моя карта ніяких попереджень ні проінформувати щоб я змінив карту для виплати нічо просто забрали гроші собі норм продумана схема для!!!ШАХРАЙСТВА!!! Спочатку дозволяють поповнювати з іншої карти а потім як є якісь більш-менш солідний виграш є можливість нажитись не раджу грати в це казино !!!ЦЕ ШАХРАЇ!!!

vavanchuk555
9 міс. тому

Вітаю, я бачу, що ви подали скаргу щодо цієї проблеми, і це добре в цьому випадку. Важливо зазначити, що ви завжди повинні використовувати власні картки та власні дані, щоб уникнути подібних непорозумінь.

Це також зазначено в нашому кодексі чесних азартних ігор :

«Платежі

Для внесення та зняття коштів ви повинні використовувати лише банківські рахунки та кредитні картки, які відкриті на ваше ім’я. Якщо ви цього не зробите, у вас можуть виникнути проблеми під час спроби зняти кошти. Це правило в основному діє для запобігання зловживання кредитною карткою, а також через міжнародні правила боротьби з відмиванням грошей».

Що мене дивує, так це те, що казино лише зараз зафіксувало ваш виграш, і вам вдалося зняти кілька разів. Ви запитували в казино, чому зараз виникла проблема? Ти сказав їм, що користуєшся карткою дружини?

У будь-якому випадку, давайте подивимося, як наша команда досягне цього. Доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так я запитував і вони відповіли що не перевіряли тобто попередні три виводи були автоматичні автоматичними але це дійсно як на мене підозріло і могли попередити.

Ні я не повідомляв їх про використання карти дружини.

Дякую!

vavanchuk555
9 міс. тому

Я рекомендую в майбутньому, якщо ви збираєтеся зробити щось подібне в інших казино, обов’язково спершу зв’яжіться зі службою підтримки, тому що гравець завжди повинен використовувати документи, картки на своє ім’я. Якщо казино дізнається, що ви вносите депозит від третьої сторони, це може закінчитися саме так. Звісно, могли попередити й раніше, але, звичайно, важливо повідомляти про такі речі заздалегідь.

Подивимося, що наша команда зможе зробити, але я не впевнений, як це вийде. Тож будемо чекати на результат.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дякую

vavanchuk555
9 міс. тому

Будь ласка, дайте мені знати, коли у вас буде щось нове.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Що саме? наприклад ?

9 міс. тому

Вчора вони мені повернули 100грн.

vavanchuk555
9 міс. тому

Я мав на увазі, коли у вас є нова інформація. Як приклад можна згадати саме те, що ви написали у своєму другому пості, що вам повернули 100 грн. Вони також сказали вам причину, чому вони повернули вам цю суму? Це був якийсь депозит, який вони вам повернули?

Звичайно, було б добре вказати про це у своїй скарзі.

Зробити це можна тут . ⬅️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

100грн це останній депозит з якого був виграш

vavanchuk555
9 міс. тому

Чесно кажучи, я не можу сказати, чому саме казино повернуло вам цей депозит. Я дуже хотів би, щоб ваша скарга була актуальною. Повірте, це найкраще, що ви можете зробити зараз.

А щодо варіантів оплати, спробуйте уникати повторної помилки. Використання сторонніх методів оплати може призвести до проблем майже в кожному казино після того, як ви подасте запит на зняття коштів.

Будь ласка, майте це на увазі. 🙏



Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого