Судячи зі знімка екрана, я припускаю, що ви грали в безкоштовну демо-гру на нашому веб-сайті. Оскільки ми не онлайн-казино, і ви не можете грати тут на реальні гроші, неможливо вивести виграші, отримані в безкоштовних іграх.
Based on the screenshot, I suppose you played the free demo game on our website. Since we're not an online casino and you can't play here for real money, it's not possible to withdraw any winnings you get on the free games.
Привіт, можливо, ви можете зв’язатися з Йозефом і попросити його відповісти мені. Надто складно з ним спілкуватися.
Hello, it is possible that you can contact Josef and ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him.
Hola, es posible que puedas contactar a Josef para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él.
Привіт Яро, можливо, ви можете зв’язатися з Йозефом З. і попросити його відповісти мені. Занадто складно з ним спілкуватися. Набридло!
Я також залишив повідомлення, цитуючи Радку.
Hello Jaro, it is possible that you can contact Josef Z. to ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him. Fed up!
I also left a message quoting Radka.
Hola Jaro, es posible que puedas contactar a Josef Z. para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él. Harta!
Tambien deje un mensaje citando a Radka.
Привіт, можливо, ви можете зв’язатися з Йозефом і попросити його відповісти мені. Надто складно з ним спілкуватися.
Hello, it is possible that you can contact Josef and ask him to reply to me. Too complicated to communicate with him.
Hola, es posible que puedas contactar a Josef para pedirle que me conteste. Demasiado complicado comunicarse con él.
Привіт!
Я буду старатися з усіх сил. Я припускаю, що ви маєте на увазі Йозефа, який призначає та керує групами тестувальників, так?
Що я маю сказати, і як він дізнається, хто ти, будь ласка?
Hey there!
I'll try my best. I'm assuming you mean Josef, who assigns and handles tester groups, right?
What am I supposed to say, and how does he recognize who you are, please?
Крім того, читаючи онлайн, CasinoGuru не має коду ПДВ, немає коду компанії, немає штаб-квартири, на деяких сайтах вони стверджують, що базуються в Лондоні, інші в США, співробітники працюють у Словаччині
Немає фінансової звітності компанії
на умовах, на відміну від того, що передбачає GDPR, вони приховують усі дані
у всіх їхніх доменах увімкнено конфіденційність
1+1+1 там щось не дуже зрозуміле
Я досліджу їхні фінансові звіти
Furthermore, reading online, CasinoGuru does not have a VAT code, there is no company code, there is no headquarters, on some sites they claim to be based in London, others in the USA, the employees work in Slovakia
There are no company financial statements
on terms and conditions, unlike what the GDPR provides, they hide all data
all of their domains have privacy turned on
1+1+1 there is something not too clear
I will investigate their financial statements
Звісно, незрозуміло. Я, наприклад, не стежу за контекстом.
Що ж, удачі вам у вашій справі, якою б вона не була...
Certainly, it is not clear. I, for example, don't follow the context.
Well, good luck to your cause, whatever it is...
приклад:
казино luckyblock має ту саму штаб-квартиру, що й casinoguru
Рейтинг Luckyblock casinoguru 9.1
Читачі форуму скаржаться на завищений рейтинг
інші платформи значно нижчий рейтинг
Радка, ти хочеш, щоб я перерахував усі підключені казино?
example:
casino luckyblock have the same headquarters as casinoguru
Luckyblock casinoguru rating 9.1
Forum readers complain that the rating is too high
other platforms significantly lower rating
Radka do you want me to list all the connected casinos?
приклад:
казино luckyblock має ту саму штаб-квартиру, що й casinoguru
Рейтинг Luckyblock casinoguru 9.1
Читачі форуму скаржаться на завищений рейтинг
інші платформи значно нижчий рейтинг
Радка, ти хочеш, щоб я перерахував усі підключені казино?
example:
casino luckyblock have the same headquarters as casinoguru
Luckyblock casinoguru rating 9.1
Forum readers complain that the rating is too high
other platforms significantly lower rating
Radka do you want me to list all the connected casinos?
Чесно кажучи, я переживаю за вас.
Усі ці підказки — це лише прості, постійні факти, які ви прагнете об’єднати, щоб створити підозру.
Я вже пояснював тут 👈, наскільки ця ідея смішна. Вибач, я не буду грати роль у твоїх казках.
Honestly, I'm worried about you.
All these leads are just simple, standing facts that you aim to put together to forge a suspicion.
I already explained here 👈, how very funny this idea is. I'm sorry, I won't play a part in your fairy tales.
дякую, у мене все добре і я дуже щаслива, особливо з совістю
Я нікого не спонукаю робити помилки
Якщо ви не бачите нічого виняткового, навіщо це приховувати?
ситуація дуже зрозуміла, як і присвоєні рейтинги
«Casino.guru — це незалежне джерело інформації про онлайн-казино та ігри онлайн-казино, яке не контролюється жодним оператором азартних ігор чи будь-якою іншою установою. Усі наші огляди та посібники зроблені чесно»
ха-ха-ха-ха
видалити фразу з сайту
thank you, I'm fine and I'm very happy, especially with my conscience
I don't induce anyone to make mistakes
If you don't see anything exceptional, why hide it?
the situation is very clear, as are the ratings assigned
"Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games and is not controlled by any gambling operator or any other institution. All our reviews and guides are done honestly"
hahahaha
delete the phrase from the site
Те, що ви зараз публікуєте, на мій погляд, є просто купою диких спекуляцій і припущень із великою часткою невігластва. Навіщо будь-якій компанії комусь надавати відповідні матеріали?
Хіба ви не знаєте, що інформація золота варта, а ця галузь сповнена тіньових практик?
Ми ділимося тим, що ми зобов'язані, як і всі інші.
Подивіться, я намагався дати вам зрозуміти, що цей форум тут не для того, щоб постійно боротися з вашими припущеннями. Наша мета — підтримувати гравців, а не займатися вашими вигаданими теоріями.
Писати тобі здається мені дедалі безглуздішим. Опублікуйте лише один загальний коментар про Casino Guru та наші недоказові думки, і я обмежу вам доступ до цього форуму.
Ваші дії нікому не допомагають.
What you are posting now is, in my eyes, merely a bunch of wild speculations and assumptions with a great deal of ignorance. Why would any company provide compliant materials to anyone?
Don't you know that information is worth gold, and this industry is full of shady practices?
We share what we are obliged to, like anyone else.
Look, I tried to make you understand that this forum is not here to constantly battle your speculations. Our goal is to support players, not engage in your fictional theories.
Writing to you seems more and more pointless to me. Post just a single general comment about Casino Guru and our unprovable opinions, and I will restrict you from accessing this forum.
Your actions are not helping anyone.
мої припущення?
моє сумління — це чистота, а не твоя
як ви підтвердили в попередніх повідомленнях
але ви коли-небудь читали, що показано на нижній панелі вашого сайту?
Але я помітив, що ви не закликали мене надати більше доказів... У мене їх дійсно багато
Зараз для мене це марна трата часу
Сподіваюся, багато інших читачів це розуміють
Я подумав casinoguru
в іншій реальності
натомість це чисті спекуляції на спинах читачів і гравців, яких обманюють через вас
омана
Добре життя
Karma не має кінцевих термінів і ніколи не втрачає адресу.
my speculations?
my conscience is cleanliness, certainly not yours
as you confirm in previous messages
but have you ever read what is shown on the bottom bar of your site?
But I noticed that you didn't challenge me to provide more evidence.... I really have a lot of it
For me it's a waste of time now
I hope many other readers understand this
I thought casinoguru
in a different reality
instead it is pure speculation on the backs of readers and players who are being scammed because of you
a delusion
Good life
Karma has no deadline and never loses an address.
Якщо у вас є багато доказів, у вас є можливість подати скаргу, щоб наша команда розслідувала та оцінила їх. Я думаю, що без цього це лише припущення, доки не буде доведено шахрайство.
Крім того, якщо ви думаєте, що через нас гравців обманюють, то, очевидно, це місце не для вас.
Сподіваюся, у вас все вийде.
When you have a lot of evidence, you have the option to file a complaint for our team to investigate and evaluate it, I think without that it's just a guess until fraudulent activity is proven.
Also, if you think that because of us players are scammed then obviously this place is not for you.
I hope you will do well.
Привіт, мені потрібно, щоб ви уважно перевірили, я подав скаргу про невідображений депозит від казино Netabet, яке знаходиться в Монтерреї, Нуево-Леон, Мексика, онлайн, але коли я подав свою скаргу, це казино не з’явилося в списку, але він зареєстрований з дозволом Segob. Сподіваюся, ви допоможете мені, будь ласка.
Hello, I need you to check carefully, I filed a complaint about an unreflected deposit from the Netabet casino, which is from Monterrey, Nuevo León, Mexico, online, but when I filed my complaint, that casino did not appear in the list, but it is registered with Segob permission. I hope you help me, please.
Hola necesito que chequen bien levanté una queja de un depósito no reflejado del casino Netabet que es de Monterrey nuevo León México online solo que al poner mi queja no aparecía en el listado ese casino pero si está registrado con permiso Segob ojalá me ayuden por favor
привіт
Дякую за пояснення. Я перевірив вашу скаргу та повідомлю Ніку, тому що там прямо зараз написано NetBet Casino.
Щоб уникнути помилки, не могли б ви додати URL-адресу казино?
У будь-якому випадку я б точно дослухався до поради Ніка. Не робіть депозит у цьому казино, доки початковий депозит не буде вирішено. Крім того, вся процедура може зайняти деякий час. дайте йому ще кілька днів, принаймні.
Я думаю, що це непроста ситуація, і мені прикро, що казино більше не спілкується з вами.
Чесно кажучи, на даний момент робити не так багато. Чи пробували ви написати коментар або спілкуватися з ними через профілі в соціальних мережах? Я зазвичай розглядаю це як крайній засіб спілкування.
Hi there.
Thank you for the explanation. I checked your complaint, and I will inform Nick, because it says NetBet Casino right now.
Just to avoid a mistake, could you add the casino's URL, please?
In any case, I would certainly follow Nick's advice. Do not deposit at this casino until the original deposit is resolved. Also, the whole procedure may take some time. give it a few more days, at least.
I imagine it's an uneasy situation, and I'm sorry to see the casino no longer communicates with you.
To be perfectly honest, there is not much to do at this point. Have you tried to write a comment or engage with them through social media profiles? I usually see that as the last-resort communication option.
Це URL-адреса казино, де у мене проблема з моїм депозитом https://netabet.com.mx/ Я б хотів, щоб ви могли мені допомогти
This is the url of the casino that I have the problem with my deposit https://netabet.com.mx/ I wish you could help me
Este es el url del casino que tengo el inconveniente con mi depósito https://netabet.com.mx/ ojalá pudieran ayudarme
Спасибі за інформацію. Як я бачу, у нашій базі даних немає цього казино, і я передам його нашій групі даних, щоб перевірити.
Тим часом Нік змінить назву казино у вашій скарзі, щоб все було правильно.
Чи намагалися ви зв’язатися зі своїм платіжним постачальником щодо свого депозиту, щоб дізнатися, чи все гаразд з їх боку?
Сподіваюся, незабаром проблема вирішиться і ви зможете отримати свої гроші.
Thank you for the information. As I can see, we don't have this casino in our database, and I will pass it on to our data team to check it out.
In the meantime, Nick will change the casino name in your complaint, so everything is correct.
Have you tried to reach your payment provider regarding your deposit to find out if everything is okay on their side?
I hope that the issue will be solved soon and you will be able to get your money.
Щиро дякую, у мене було кілька спроб зв’язатися, але вони лише сказали, що вони продовжують перевіряти платіжний шлюз, який я пройшов із моїм депозитом, але вони не отримали відповіді, і що я повинен зв’язатися з ними пізніше, щоб вони могли принести мені та насправді я сподіваюся, що зможу. Допоможіть узгодити з ними відповідь і допоможіть мені відновити мій депозит https://netabet.com.mx/ це казино, де у мене виникла проблема
Thank you very much, I have had several attempts at communication but they only tell me that they continue to validate the payment gateway that I passed with my deposit but that they have no response and that I should contact them later so they can bring me and in fact I hope I can. Help reconcile the response with them and help me recover my deposit https://netabet.com.mx/ that is the casino where I have the problem
Muchas gracias he tenido varios intentos en comunicación pero solo me dicen que siguen validando en la pasarela de pagos que paso con mi depósito pero que no tienen respuesta y que me comunique más tarde así me traen y pues de hecho ojalá pueda. Ayudar a conciliar con ellos la respuesta y que pueda recuperar mi deposito https://netabet.com.mx/ ese es el casino donde tengo el inconveniente
Не знаю, як розібрати ваше повідомлення за номером. Не могли б ви допомогти з більш детальною інформацією? 🙂
Not sure how to figure out your message behind the number. Could you help with more details? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.