2 р. тому
0
я маю на увазі те, що я не зареєструвався в ЖОДНОМУ казино. я щойно зареєструвався в casino guru і пройшов перевірку віку на безкоштовних іграх на веб-сайті casino guru, але я ввів правильні дані, але там написано, що особу, яка надала особисту інформацію, не знайдено, це грати в безкоштовні ігри на casino.guru . ти можеш розглянути це?
what i mean is that i have not signed up to ANY casino. i just signed up to casino guru and i had a age verification on the free play games on casino guru website but i entered correct details yet it says person with submitted personal info was not found, this is to play free play games on casino.guru. can you look into this?
Привіт,
Я вже знаю подробиці, дякую.
Я маю це перевірити. Я не розумію, що не так, сподіваюся, я дізнаюся більше завтра.
Hello,
I already know the details, thank you.
I have to get it checked. I have no clue what is wrong, hopefully, I'll learn more tomorrow.
Я хотів оцінити вас на Trustpilot, і я це зробив. Мені написали, що мій відгук підозрілий..може тому, що я писала з Хорватії, бо була там 7 днів..а тепер вони щось хочуть, а я навіть не знаю, чого хочуть.
I wanted to rate you on Trustpilot and I did. They wrote to me that my review was suspicious..maybe because I was writing from Croatia because I was there for 7 days..and now they want something and I don't even know what they want.
Ja sam vas htjela ocijenit na Trustpilot i jesam oni mi napisali da je moja recenzija sumnjiva ..možda zato što sam pisala iz Hrvatske jer sam tamo bila 7 dana..i nešto sada žele a ja ne kontam uopće sta zele
Привіт.
Я зараз видаляю ваш обліковий запис.
Будьте здорові!
Hello there.
I'm deleting your account now.
Stay well!
Яке число ви просите? 🤔
Я б сказав, що це залежить від теми. Чим я можу Вам допомогти?
What number are you asking for? 🤔
I'd say it depends on the subject. How may I help you?
Привіт! Я намагаюся зв’язатися з Джо, можливо, його електронна пошта більше не працює, або я зміню її на jozef@casino.guru, тому що я написав йому багато днів тому, і він не відповідає, якщо хтось із адміністраторів сторінки може надати мені свою нову електронну адресу Я був би вдячний. Дуже дякую!
Hello! I am trying to communicate with Joe, maybe his email no longer works or I change it to jozef@casino.guru because I wrote to him many days ago and he does not respond, if any admin of the page could give me his new email I would appreciate it. Thank you so much!
Hola! Estoy tratando de comunicarme con joe, quizas su correo ya no funciona o lo cambio jozef@casino.guru porq le escribo hace muchos dias y no responde, si algún admin de la pagina podria darme su nuevo correo lo agradecería. Muchas gracias!
Виписався з Джо, і зараз усе гаразд. Ви можете підтвердити, будь ласка? 🙂
Checked out with Joe, and should be ok now. Can you confirm, please? 🙂
Привіт всім!!! Мені потрібно терміново поспілкуватися з Джо, оскільки я весь тиждень пишу на його електронну пошту та скайп, а він не відповідає... Я думаю, що його електронна адреса могла змінитися, у мене є jozef@casino.guru, якщо будь-який адміністратор має більше інформації, він міг би надіслати її мені, будь ласка, дуже дякую і вибачте за незручності
Hello everyone!!! I need to communicate urgently with Joe, since I've been writing to his email and skype all week and he doesn't respond... I think his email may have changed, the one I have is jozef@casino.guru, if any administrator has more information, he could send it to me please, thank you very much and sorry for the inconvenience
Hola a todos!!! Necesito comunicarme urgente con joe, ya que llevo toda la semana escribiendo a su correo y skype y no responde... Pienso que puede haber cambiado su correo, el que yo tengo es jozef@casino.guru, si algun administrador tiene mas informacion podria enviarmela porfavor, muchas gracias y disculpen las molestias
Привіт, я переслав твоє повідомлення Джо. Я вважаю, що його електронна адреса залишилася такою ж.
Hi, I forwarded your message to Joe. I believe his email remains the same.
Привіт! Я Пауліна з Чилі, і мені потрібно поспілкуватися з Джозефом, його електронна адреса jozef@casino.guru, якщо хтось із адміністраторів зможе передати йому моє повідомлення, я буду дуже вдячний, оскільки я надсилав електронні листи весь тиждень, і у мене не було відповідь. Дуже дякую!
Hello! I am Paulina from Chile and I need to communicate with jozef, his email is jozef@casino.guru, if any administrator could give him my message I would greatly appreciate it, since I have been sending emails all week and I have not had a response. Thank you so much!
Hola! Soy Paulina de chile y Necesito comunicarme con jozef su correo es jozef@casino.guru, si algun administrador pudiera darle mi mensaje se lo agradecería mucho, ya que llevo toda la semana enviando correos y no he tenido respuesta. Muchas gracias!
Привіт, просто повідомляю, що ми всі були на великому корпоративному заході. Йозеф також був там, тому він не відповів.
Hi, just letting you know we were all on a big company event. Jozef has been there as well so that's why he didn't reply.
Гаразд, у будь-якому випадку, якби ви могли надіслати йому моє повідомлення, щоб він міг зв’язатися зі мною, я був би дуже вдячний.
Ok, anyway, if you could send him my message so he can contact me, I would greatly appreciate it.
Ok, de todas maneras si pudieras hacerle llegar mi mensaje para que se contacte conmigo te lo agradecería mucho
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.